娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» [鎖貼]版友傾訴熱線第二輯經已播放完畢,多謝大家支持
tenmadio
發表於 2005-8-6 11:49 PM
[quote]Originally posted by [i]srfqt1[/i] at 8/6/2005 23:47:
&`x$FFW
4KM t\g5B)O [
(EB ~Y_bH}^
HI TEN SON
U)buBPOK1??
好耐冇見(你成熟咗BOR:P) [/quote]
d O0R"t$Zq
8V,T5s}-Z}