[quote]Originally posted by [i]simen022787[/i] at 2005-8-8 12:20 AM:
6B,oNT-mwL9M
車~不過其實都唔係好明d人造人 [/quote]A"Kk
`D;N2|b B
哈哈~~~~~
[quote]Originally posted by [i]Asurada129[/i] at 2005-8-8 12:19 AM:
9F8U|K3p&Z
=.="
我一早知[color=Red]左 [/color][/quote]
q'd@
a4n L+o(C-l
你識佢好耐?? :D
[quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 2005-8-8 12:21 AM:
~_~ 我都無睇, 我bro 係咁講ja ma...~_~ TV 睇左幾集ja.... [/quote]
你bro靚唔靚仔﹐介紹俾我識呀﹖:P
[quote]Originally posted by [i]將拍之[/i] at 2005-8-8 12:20 AM:
大家好 :) [/quote]
hihi~~之:D
[quote]Originally posted by [i]simen022787[/i] at 2005-8-8 12:21 AM:
咁呀﹐算啦﹐果個啦:P [/quote]
明晚俾你~~
[quote]Originally posted by [i]將拍之[/i] at 2005-8-8 12:20 AM:
大家好 :) [/quote]
大猩猩你姣~
[quote]Originally posted by [i]Asurada129[/i] at 2005-8-8 12:21 AM:nIoZ\H:}
[m"A~,C_O$xL
VIVI?? [/quote]
O8e]-?4|
Z{sJ2X0k
五七 lu ;)
[quote]Originally posted by [i]將拍之[/i] at 2005-8-8 12:20 AM:4Q;e;o'DT aX
大家好 :) [/quote]_7t&LYh-S8k"|9]X#S
星姐
[quote]Originally posted by [i]Asurada129[/i] at 2005-8-8 12:22 AM:-F!w*G
syYvg
d3W1I!T @m0\/ca
明晚俾你~~ [/quote]
:o
[quote]Originally posted by [i]將拍之[/i] at 2005-8-8 12:22 AM:9}"R_ A(y+o?
b4Kx
你識佢好耐?? :D [/quote]LI1X"u5xQD!gC5w
係呀~~~我之前係BAR識左~~~~(講笑)x7P$HP_#@m*i
KPv
之之接力~~~我閃~
[quote]Originally posted by [i]simen022787[/i] at 2005-8-8 00:20:8I$[?'}g
你唔會表示哈﹖:( [/quote]D*Edw5V7b
只要你開心,我要開心嫁喇H7d#M@:aO#I
芬芬同雀都氹得你幾開心丫
[quote]Originally posted by [i]simen022787[/i] at 2005-8-8 12:22 AM:Dh4w^VG(_1yZ
你bro靚唔靚仔﹐介紹俾我識呀﹖:P [/quote]CX(^j:_
好兄弟我好多, 你想簡咩類型先?
[quote]Originally posted by [i]simen022787[/i] at 2005-8-8 12:24 AM:xC!^8MeUu{E)~9Q
"S,|NF+kE
:o [/quote]&ju*x{jZ
我眼訓~~~~
明晚上來時俾你好唔好
[quote]Originally posted by [i]Asurada129[/i] at 2005-8-8 12:24 AM:
係呀~~~我之前係[size=10]基BAR[/size]識左~~~~(講真)
3H5tYJzpwn.fD-H!N
之之接力~~~我閃~ [/quote]b tS5f {q'vt&Rk
:lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol::lol::o:lol::o:lol:
[quote]Originally posted by [i]twh1110[/i] at 2005-8-8 12:18 AM:(f%]?R[F_
],phhb#C~H
:D:D:D:D:D:D7m
cWI$z^y0h
咪咪開心~ [/quote]IZJV8t{%JkM@D
係呀!|,n7}1y#B#dM{i.h5sm"]
tt ~真係好!!!!!哈哈哈哈哈........:D:D:D:D:D.__tC8u1b?
死囉......愛情陷阱呀!:lol::lol::lol:
哈哈哈哈哈......:D:D:D:D:D:D
[quote]Originally posted by [i]Asurada129[/i] at 2005-8-8 12:25 AM:
我眼訓~~~~
hRUJ%uK$rT`
明晚上來時俾你好唔好 [/quote]SM;p lL
得:D
[quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 2005-8-8 12:24 AM:M6sTV,W@
$`tQ8q+OQ^%Z
只要你開心,我要開心嫁喇
芬芬同雀都氹得你幾開心丫 [/quote]b5o.dG~
又有我份~
[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-8-8 12:21 AM:
hi~~chi:) [/quote]5gzri
Y7R
hi 雀, 阿頂爺睇完冇頂到 :lol::lol:P;x8Gc!pD` ^
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=71945&fpage=1[/url]
頂爺好似好耐冇嚟過呢度....
[quote]Originally posted by [i]roykenroy[/i] at 2005-8-8 00:21:
IT)H4Sx+Q&v+BD
CM
海南雞脾飯 (碟頭).....正!:cool:c+]bp5XDp
不過成日等位.....:mad: [/quote]
我都去過,果到野有隊BAND嫁:lol::lol:+O!]9~#\+A#s%zl5Xc
係呀,好~搵日去試下先:lol::lol:
[quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 2005-8-8 12:24 AM:
vOA3MuU$E:u
只要你開心,我要開心嫁喇b;p.p{5a
芬芬同雀都氹得你幾開心丫 [/quote]
:( 呢到得你會氹佢ja wo... ~_~