娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» [鎖貼]版友傾訴熱線第二輯經已播放完畢,多謝大家支持
simen022787
發表於 2005-8-8 12:39 AM
[quote]Originally posted by [i]Asurada129[/i] at 2005-8-8 12:38 AM:
} @8Eq;R(Pm
3c9WDp O:t
初犒...
`'yl5J+p'p
X9D2U+n_&v#^l5U
字眼明日更改~~~有更改係我DISCUZ既交流/點唱頻道留MSG.....
O/q[(q m K+R FG
JlHc0]B.KuG
好眼訓~~閃~~