[quote]Originally posted by [i]twh1110[/i] at 2005-6-26 02:47 AM:
crap crap,有邊個好文區兄弟你認為唔錯?? [/quote] h2~u+b(^O
k$`w
個個都好嫁D&y;fL6LE,v#}/KP[g
不過唔多出聲囉pK&ek.V#`k0~2O
出聲既近期fatfatdragon, 亨少囉
服務臺..............辦公室助理..........樂壇揸fit人........(EF打雜王) - 簡稱「樂樂」
第一宮..............白羊sfxc0000(EF守時王) - 【黃金白羊™】00仔lh1C@K8R8GL~o2lN.a
第二宮..............金牛waterfire(EF嘔心王) - 【黃金號角™】牛丸3SKWN*JpJ
第三宮..............雙子車仁(EF車王) - 【神之化身™】車車
第四宮..............巨蟹crap(EF吹水王) - 【邪惡之黃金戰士™】蟹