娛樂滿紛 26FUN's Archiver

michael86 發表於 2005-6-26 02:02 AM

[quote]Originally posted by [i]invisible[/i] at 2005-6-26 01:59 AM: h&M7Z~XLKHpg
WN,RK5C@
hi~真86 [/quote] ~4?\"x:u7E1y [

(Z2T-Z6n _+\ Q'B,Q mo 你好!!:lol:

vivienna 發表於 2005-6-26 02:03 AM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-6-26 01:58 AM:
E6?)Z,S}?o'_
6k ZD[P/~:RJ!v`9W 我自修management=.=" lW @`*M]/Y? NY ^
(做版主) [/quote]}F3phD#s {[T
睇得出。。。6Z^c `Y9rf8pS6t

!@N&X$w @5T 都未見過你發火既。。。。

jublio 發表於 2005-6-26 02:03 AM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-6-26 02:02:1X:V1srw5y:F}FH

n)M1`:LP)rQKI+f 所以真係講天份﹐有D家族[color=red]全部都做會計﹐有D就全部做醫生[/color]。。。。甘解囉 [/quote]0a/L~t#RI
個d簡直有家族遺傳!

twh1110 發表於 2005-6-26 02:03 AM

又無聊
P] \LU+d hc%U 03_____你想曾蔭權做2年定5年: 5年
0^$d'U:T]a7_[ 04_____有冇偷睇過人沖涼:未,咁刺激..8F DI7N!g5WJ
05_____有冇睇過報紙的風月版: 冇都唔信啦
R.s"M LQ6| Iy_ 06_____鍾意咩音樂類型: 中版掛...'Q3|L G6u
07 _____最常講既粗口係乜: 好少好少講-dM?z5oH)Xr/A]-D
08_____鍾唔鍾意avrillavigne: 聽過下佢講名咋喎...
+A(l4}r h,LK 09_____孫中山幾時死: 唔好問埋佢幾時生呀

crap 發表於 2005-6-26 02:04 AM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-6-26 04:02 AM:
Q+J5W1w}
%JH@8k yw4q4ZG K 所以真係講天份﹐有D家族全部都做會計﹐有D就全部做醫生。。。。甘解囉 [/quote]
n M%aqt9v.r$B'y k8W QqWZ jM
我家族就銀行野=.="*d5X:b9Z#p
不過我唔覺會加入=.=

jublio 發表於 2005-6-26 02:04 AM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-6-26 02:03:
| p1r)[n$e
Yq(hj(g"] 睇得出。。。
AMMu~)b7^L9JX
%H"r$h aX8Z#Ezwz 都未見過你發火既。。。。 [/quote]
p)k4Sz``:a 不過好文區的確無咁多衰人…個個有文化嘛…

crap 發表於 2005-6-26 02:05 AM

[quote]Originally posted by [i]jublio[/i] at 2005-6-26 04:01 AM:
|@m8D |-V'j
gj"C}5L-p3D?$j{ 好叻呀…;););) [/quote]
"i Uh'M"v OW F kwY~0].GS tQ
好假~.~

twh1110 發表於 2005-6-26 02:05 AM

肥肥龍??係咪金庸fans果個

jublio 發表於 2005-6-26 02:06 AM

[quote]Originally posted by [i]michael86[/i] at 2005-6-26 02:02:
3nV5cW&i%BU+s ? :|2m|;G2{+S'w

^d5OT6\ I.` c 巴西贏3-2 [/quote]
w4|io'vz#t 唔明點解germany要讓半球…傻架…

vivienna 發表於 2005-6-26 02:06 AM

03_____你想曾蔭權做2年定5年: 5年-----------無意見
La@9j*B*N 04_____有冇偷睇過人沖涼:未,咁刺激..-----------無\P7[$TY Tt K4t
05_____有冇睇過報紙的風月版: 冇都唔信啦-------有﹐好耐無
+w/I pM;cm:o)mj 06_____鍾意咩音樂類型: 中版掛...-------------opera, Luciano PavarottiA3wi:kP v EZ
07 _____最常講既粗口係乜: 好少好少講---------------fxxking hell
\2~i^V PI*Z 08_____鍾唔鍾意avrillavigne: 聽過下佢講名咋喎...----------唔鐘意﹐我鐘情容祖兒
/CM&b9R_UW.[ 09_____孫中山幾時死: 唔好問埋佢幾時生呀-------唔知

crap 發表於 2005-6-26 02:06 AM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-6-26 04:03 AM::I Kk5w;b-D2`O)oH

%@o%K9Uz{"] 睇得出。。。-K'@jA%s~r!c&I5_@
(GA}?$GPb|
都未見過你發火既。。。。 [/quote]cgce |8F e9_e.F
/OE!ffOD Hp8d+o
我響版主區剷到呀甘生飛起嫁=.=
,Hl(D*|)|*Sm,{ IT
V9Olz1Q ]? 仲有發左2次qQ?r` g7i c o[
1次係小漢奸
#_nGMm/@-X 1次係亂倫.....
*K5Q/E oy$kZ6@ P$eu @0V E
我鬧人好兇嫁=.="

michael86 發表於 2005-6-26 02:07 AM

[quote]Originally posted by [i]jublio[/i] at 2005-6-26 02:06 AM:Fv'V!q/t:`!~ K
0J~qA$OzoBQ_
唔明點解germany要讓半球…傻架… [/quote]
)CSiCvM 3O$Z+H)[:W j {7u7T
有d咁既事?
lZ2P%SHN7W 不過德國主場呀...

invisible 發表於 2005-6-26 02:08 AM

[quote]Originally posted by [i]twh1110[/i] at 2005-6-26 02:03 AM:b SA&W+f-gP~
03_____你想曾蔭權做2年定5年: 5年
7l8_+mv y 04_____有冇偷睇過人沖涼:未,咁刺激..6N3H5]9S7^Iutc\
05_____有冇睇過報紙的風月版: 冇都唔信啦
i;FNg!fi 06_____鍾意咩音樂類型: 中版掛...
0b5`7nm!O gX;jP 07 _____最常講既粗口係乜: 好少好少講
T6C-z&FU8P 08_____鍾唔鍾意avrillavigne: 聽過下佢講名咋喎...H+q7w:{!sepi
09_____孫中山幾時死: 唔好問埋佢幾時生呀[/quote]
"sB"V)K!J1xxT;e,j 2F(}} z m,f4G(g
03 5年
A%nO4sR(U8o 04 未,有機會要試下i}4N d!Db
05 有,但次次睇完都唔信R6Am$AMjo,_
06 jazz同R&B
){#}rr~0E8W 07 我都好少講,最多都係一句:仆X喇
lX'x!_/rB*R6S&L 08 鐘意佢既歌 eg.don't tell me,happy ending ,但唔鐘意佢既風格,故作成熟
IYaiT{/w*K2Y"Lp 09 無讀中史,唔知

crap 發表於 2005-6-26 02:10 AM

[quote]Originally posted by [i]twh1110[/i] at 2005-6-26 04:03 AM:
i1U4{Rn Z7u?7c 又無聊
k!Qdb/y i 03_____你想曾蔭權做2年定5年: 2年先#q;_ Z6] a/mxn
04_____有冇偷睇過人沖涼: 幫隻狗...
d;S\ v\x 05_____有冇睇過報紙的風月版: 英文報無呢樣野CZ2?2uUo}B#m g
06_____鍾意咩音樂類型: 50s 60s, 70s, 80s中英文5zoZ4m T#I L\ H6X
07 _____最常講既粗口係乜: 卜雞喇s7n$y'[Q6G!Bj
08_____鍾唔鍾意avrillavigne: 佢d歌成日播, 有d煩
e%L4BR0h 09_____孫中山幾時死: 1911之後=.='},N4Q$U3|Q8ZdQ
[/quote]

michael86 發表於 2005-6-26 02:11 AM

訓先la,goodnight咁多位

jublio 發表於 2005-6-26 02:11 AM

[quote]Originally posted by [i]twh1110[/i] at 2005-6-26 02:03:G*Sz`%L2Y"W
又無聊 ~ vqh ?s0q
03_____你想曾蔭權做2年定5年... [/quote]z#s ~5n(P2}'F7c
#RNt*U)X

gc_;J(_e2_A` 你都好無聊喎…不過我咁無聊就答下喇…q Y'b#|#UBQ9P
03_____你想曾蔭權做2年定5年: 無所謂…
8}l xC-l)lCu'J 04_____有冇偷睇過人沖涼:有!係泳池…唔都叫偷睇囉…大家齊齊沖BQrG0^d;_ sS2W8w
05_____有冇睇過報紙的風月版: 無!
K8N*?,[ E:waJTn 06_____鍾意咩音樂類型: 中+慢版n~3_:oQ l}F*e
07 _____最常講既粗口係乜: umm…癡線喇…
Wr;`(Q2A{G I V$L 08_____鍾唔鍾意avrillavigne: 同Vivi一樣鐘意容袓兒
]\)p \u7O 09_____孫中山幾時死: chin history讀過…不過唔記得!又唔想去google search

vivienna 發表於 2005-6-26 02:11 AM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-6-26 02:06 AM:Jhb{]j)B^*p/T Y)B:B

R7ZoG7C C?
#D.OD5I_ B"M 我響版主區剷到呀甘生飛起嫁=.=
&FN8K6`'OB%w
-QjvXyZ0D 仲有發左2次w"O(weEJ
1次係小漢奸
[;F+Iqn 1次係亂倫.....
xC.{u7OH PV6A2N~#uW
我鬧人好兇嫁=.=" [/quote]g;I8\9UL6lv
我記得果次亂倫啦﹐阿篤又響樹玩挑撥添。。。我都記得距好麻煩架。。。最尾果友仔都走左啦)G ]+? T(_dB

1KYH'?&o8yzBrZ r 至於甘生D野我就無理過﹐始終距係版主﹐老細係ADMIN。

crap 發表於 2005-6-26 02:11 AM

[quote]Originally posted by [i]michael86[/i] at 2005-6-26 04:11 AM:
sf\7^-H A4A w1]!U 訓先la,goodnight咁多位 [/quote]9e$L7kn'sL{H

~a`YP;x#F?K9n#U` 早抖米尼:D

twh1110 發表於 2005-6-26 02:11 AM

[quote]Originally posted by [i]michael86[/i] at 2005-6-26 02:11 AM:
*@1bU&o} 訓先la,goodnight咁多位 [/quote]v k QkUvz
8886

invisible 發表於 2005-6-26 02:11 AM

[quote]Originally posted by [i]michael86[/i] at 2005-6-26 02:11 AM:
e-l%c5A @,}/T$L4k O 訓先la,goodnight咁多位 [/quote]
#P1I$g-?Z&eaL? 88~~

頁: 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 [355] 356 357 358 359 360 361 362 363 364

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.