娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» [鎖貼]版友傾訴熱線第二輯經已播放完畢,多謝大家支持
crap
發表於 2005-6-27 06:15 PM
[quote]Originally posted by [i]joebar[/i] at 2005-6-27 08:12 PM:
F(fqK6I6wF+q
Ed \n%Z'V
zgS yoi
哈哈~~我依邊完全適合退休呀~~>< [/quote]
N W U5\H3~
xo._ p4P_.Z*v;D
好老實, 送我都唔去~.~