娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» [鎖貼]版友傾訴熱線第二輯經已播放完畢,多謝大家支持
joebar
發表於 2005-6-27 07:06 PM
88~~大導~
invisible
發表於 2005-6-27 07:06 PM
[quote]Originally posted by [i]joebar[/i] at 2005-6-27 07:03 PM:
0Yc5u zs7X6|B\*M!{
.F;Yh3s(f)m3E x"q
"@:w9]+i5c A
咁佢地讀左d咩出黎呀?;);) [/quote]
2[HN)M;`%Q
其實我都唔知佢地講咩
VX)}#F)T6kda i1p1e
我估佢係讀緊果個題目
I&Q;h1?;H-[
有另一個女仔係咪都agree我
2w(Uk)M~
我最後個陣等佢agree完我之後