娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» [鎖貼]版友傾訴熱線第二輯經已播放完畢,多謝大家支持
左輪仔
發表於 2005-6-20 01:30 AM
[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-6-20 01:28:
Zd kZE5w;S2l*{J
7G`1~(~XD-BH$Q
我知道你講左咩。。。 [/quote]
H^$]C$O
生力清啤囉
vivienna
發表於 2005-6-20 01:30 AM
有線42臺做貓屎先生﹐尼個jack nicholson真係好戲﹐好耐都無見過距喇
simen022787
發表於 2005-6-20 01:31 AM
[quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 2005-6-20 01:30 AM:
eq;t?2Nb
n3sy0o$c L+RX^ @
生力清啤囉 [/quote]
@B^9oIh
_?~;ZM~R