娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» [鎖貼]版友傾訴熱線第二輯經已播放完畢,多謝大家支持
左輪仔
發表於 2005-6-20 01:44 AM
[quote]Originally posted by [i]waterfire[/i] at 2005-6-20 01:43:
X7r$u)[1Ff
2tGtL(b
(c5HdOxXb
住冰島o個d 就會咁
9p/P)?+RGO1r#WD
d 水好似玩踩冰, 超正~ [/quote]
wf/Vtlj&l;p
約翰在美國
johnwu
發表於 2005-6-20 01:45 AM
[quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 2005-6-20 01:42 AM:
adW [$sz \ Y5]-q