娛樂滿紛 26FUN's Archiver

neptune1122 發表於 2005-6-20 08:14 PM

[quote]Originally posted by [i]leaveman418[/i] at 08:10 PM 20:10:"Qk&` B.Sa){
H,R4fGYG#w

O9j |g0B;}e2q
;tZ*rz Y)r|8Kq;M 你好你好 [/quote]*Wd_;aB1`
你系邊度丫人來丫??

leaveman418 發表於 2005-6-20 08:14 PM

[quote]Originally posted by [i]neptune1122[/i] at 2005-6-20 08:14 PM:
s(Xm+u og"v f9anu*P
你系邊度丫人來丫?? [/quote]#M&N$hw.`+t o-T
m](q J{+h7Dm
w Q*F;S ]$? _e+Swd
香港人:P係咪應該咁答呢﹖

neptune1122 發表於 2005-6-20 08:15 PM

[quote]Originally posted by [i]twh1110[/i] at 08:09 PM 20:09:
cD1v:T9O*? hi all~ [/quote]
\dzrczUQ3o6I hi~~`

neptune1122 發表於 2005-6-20 08:17 PM

[quote]Originally posted by [i]leaveman418[/i] at 08:14 PM 20:14:
Ig'x)|&iL)r6d
Gk6rxw jwT
hY(n U iD3ZF!T%C6E
4? B+V3j2qlP 香港人:P係咪應該咁答呢﹖ [/quote] S.a)Ei)v8s
系啊~~~:D:D:D
7l-~OJl]4?0k}q/c 不過我不是香港人!!!

leaveman418 發表於 2005-6-20 08:29 PM

[quote]Originally posted by [i]neptune1122[/i] at 2005-6-20 08:17 PM:s+W/FA~(@e,c
*qb6y ?d O8d9r
系啊~~~:D:D:D/sy&n9}5f T)Ot&R
不過我不是香港人!!! [/quote]
u7{3XbECh q 8\3T+f cm]/oQ~1\^
你從何處來的﹖:o

neptune1122 發表於 2005-6-20 08:33 PM

[quote]Originally posted by [i]leaveman418[/i] at 08:29 PM 20:29:
Ul+k fD!z
5N7i"CPA
X!`pO&e%^w*_ 你從何處來的﹖:o [/quote]#MeI:Nv/s`+^7Y%X
我是大馬人~~

stone86 發表於 2005-6-20 08:35 PM

hi all
c vO2n/U1_ 大家好嗎

neptune1122 發表於 2005-6-20 08:35 PM

[quote]Originally posted by [i]leaveman418[/i] at 08:29 PM 20:29:*a5K4^(dHW'_
dl/O C N X:\$D

.F0I}-a+h*I is7d 你從何處來的﹖:o [/quote]gQ%mp$u P
阿媽生我出來的!!

stone86 發表於 2005-6-20 08:36 PM

[quote]Originally posted by [i]neptune1122[/i] at 2005-6-20 08:33 PM:
9?H8lM5B"e?%L+G`
gy/NsDX;s_S%C e 我是大馬人~~ [/quote]
IQ!kmW9tKztL"@ byj1XcJK7g(C
c NR*j O[U
我四月時 u r0{3C!gcd\r j
去了馬星旅行呀m8kt? Q4M
neptune1122;u f_,f/f rv*`
版主

neptune1122 發表於 2005-6-20 08:36 PM

[quote]Originally posted by [i]stone86[/i] at 08:35 PM 20:35: hKF+aaI%Hxt%l
hi all9NY ?l cXw{
大家好嗎 [/quote]8d)i"WonI
hi~~~

neptune1122 發表於 2005-6-20 08:37 PM

[quote]Originally posted by [i]stone86[/i] at 08:36 PM 20:36:
3y*F,lzs)Agf \CZ4H_ ] g
B!rN,c)E2Sr
^ gX$d ^&JpBc(G
我四月時
^jYzT T3^ 去了馬星旅行呀 [/quote] V V%x;Mu(|(a
系咪:lol::lol::lol:???u)_%l2j `+k
大馬丫咪地方啊??

stone86 發表於 2005-6-20 08:38 PM

馬六甲,吉隆坡,雲頂

stone86 發表於 2005-6-20 08:39 PM

仲食左好多小食呀

neptune1122 發表於 2005-6-20 08:43 PM

[quote]Originally posted by [i]stone86[/i] at 08:38 PM 20:38:
f&`#FZ9wq 馬六甲,吉隆坡,雲頂 [/quote],XyU:q)JEI"^
馬六甲???DOE0F"yd
這是我的家鄉啊~~:D:D"r}ziJ _4w
馬六甲哪里? P~/L7}K,g
看看這些圖有去過嗎??

stone86 發表於 2005-6-20 08:45 PM

有呀.N:?y'^U
第2 同第3 張都有去呀9rfFu#\A
但那天下雨呀(M1L,M{Zg(S
所以晚上無得坐那些好靚的人力單車呀

neptune1122 發表於 2005-6-20 08:46 PM

[quote]Originally posted by [i]stone86[/i] at 08:39 PM 20:39:
Tbg1zq5k 仲食左好多小食呀 [/quote]5CSI\wJ d;^V
例如???

leaveman418 發表於 2005-6-20 08:47 PM

[quote]Originally posted by [i]stone86[/i] at 2005-6-20 08:45 PM:
KP1a M,o,J}1D 有呀,ysY1[@9K
第2 同第3 張都有去呀 l3m OE6IO
但那天下雨呀z BO*f v@4p:[E$xM
所以晚上無得坐那些好靚的人力單車呀 [/quote]
V)T:i-N:R }x
\0E$D1k d]
GU*Rk}E3M7y 你們都係已經工作了嗎﹖:o

neptune1122 發表於 2005-6-20 08:48 PM

[quote]Originally posted by [i]stone86[/i] at 08:45 PM 20:45:
5\4eu7c3P!x 有呀 Fa;?H.Q!{Z
第2 同第3 張都有去呀
#C:f-o L@%m`8z l \ 但那天下雨呀
o` M'P~z}D 所以晚上無得坐那些好靚的人力單車呀 [/quote]
j Rg8e uQrj/f 你系話~~三輪車??
URP\lp%b V v 好可惜啊~~:):)
(y"_\$dn'|mwG 這些照片系我自己影丫~~:P:P:P

stone86 發表於 2005-6-20 08:48 PM

[quote]Originally posted by [i]neptune1122[/i] at 2005-6-20 08:46 PM:`~Nm h l3Wc/z6_

DFlHlP w'L;Uq 例如??? [/quote]8n%@f x;_/m
ay c"N` @
WEoA:vxuw

8]I a o;~m9Wv|M 燒魔鬼魚,串燒雞翼,炒通菜(但下了甜醬)比較特別

stone86 發表於 2005-6-20 08:49 PM

[quote]Originally posted by [i]leaveman418[/i] at 2005-6-20 08:47 PM:
,b$zrf(t I4K[c!E 9SL(avH"o;O

6C s*f.J1~1q4i j5}"k] ~
7b_XD` 你們都係已經工作了嗎﹖:o [/quote]
jSR}1z7|3b
R:tsB.[ [ dz?%sJ1N%jl;o
我係呀
V:HS0KWh 出來做事好耐了

頁: 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 [86] 87 88 89 90 91 92 93 94 95

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.