娛樂滿紛 26FUN's Archiver

yanmatthew2006 發表於 2005-6-19 05:38 PM

有咩事情令到大家好傷心難過?

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

bodycharge 發表於 2005-6-19 06:23 PM

我幫公司開左間新子公司, 做左個新product line, 建立晒所有銷售channel, 一切上左軌道, 然後一野俾人炒左...-]O2DGt5_7j
過橋抽板....我傷心難過左一年~~~~

絕色 發表於 2005-6-19 07:48 PM

[quote]Originally posted by [i]bodycharge[/i] at 2005-6-19 06:23 PM:z7}d oU2Z5nHz
我幫公司開左間新子公司, 做左個新product line, 建立晒所有銷售channel, 一切上左軌道, 然後一野俾人炒左...{e@t:W7z
過橋抽板....我傷心難過左一年~~~~ [/quote]#o6YBm%E}N
e,z_R|"E
5RG4^E T Ze.kD
邊間公司咁無良- -等我唱衰佢

bodycharge 發表於 2005-6-19 08:24 PM

睇下我個名, 然後去萬寧O既補健品搵下啦老友....0a`9}%I6PDi
依家俾個契弟攪到個product cheap晒....見到都傷心....
%ZtbxT.w 多謝關心!!

-o- 發表於 2005-6-20 12:34 AM

見到d動物就黎死...'O;P#v8v!F^U ~nf`
或者比人虐待.................................

samuelleung 發表於 2005-6-20 01:01 AM

係中一的科學堂睇documentary, 見到一隻龜俾人咁生將佢個身同個shell用刀介開, d血係個SHELL的邊到滲出黎, 自此我開始捐錢俾愛護動物協會

so1874 發表於 2005-6-20 06:56 AM

[size=5][color=Blue]入唔番[/color][color=Orange]HK3X[/color][color=Blue]既"[/color][color=Orange]AV討論區[/color][color=Blue]"......[/color] [/size][color=Red]<<< 真心[/color] :(i-f t/k_;pG"V

(u-U#?)x9zG&A8v9Xw` [IMG]http://x2.putfile.com/6/16917534574.jpg[/IMG]/_Gb!J$Z;R Q9|O d ]
[IMG]http://x4.putfile.com/6/1691754019.jpg[/IMG]0Z.I U[^|
[IMG]http://x2.putfile.com/6/16917541327.jpg[/IMG]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.