有咩事情令到大家好傷心難過?
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 我幫公司開左間新子公司, 做左個新product line, 建立晒所有銷售channel, 一切上左軌道, 然後一野俾人炒左...-]O2DGt5_7j過橋抽板....我傷心難過左一年~~~~ [quote]Originally posted by [i]bodycharge[/i] at 2005-6-19 06:23 PM:z7}doU2Z5n Hz
我幫公司開左間新子公司, 做左個新product line, 建立晒所有銷售channel, 一切上左軌道, 然後一野俾人炒左...{e@t:W7z
過橋抽板....我傷心難過左一年~~~~ [/quote]#o6YBm%E}N
e,z_R|"E
5RG4^E TZe.kD
邊間公司咁無良- -等我唱衰佢 睇下我個名, 然後去萬寧O既補健品搵下啦老友....0a`9}%I6PDi
依家俾個契弟攪到個product cheap晒....見到都傷心....
多謝關心!! 見到d動物就黎死...'O;P#v8v!F^U ~nf`
或者比人虐待................................. 係中一的科學堂睇documentary, 見到一隻龜俾人咁生將佢個身同個shell用刀介開, d血係個SHELL的邊到滲出黎, 自此我開始捐錢俾愛護動物協會 [size=5][color=Blue]入唔番[/color][color=Orange]HK3X[/color][color=Blue]既"[/color][color=Orange]AV討論區[/color][color=Blue]"......[/color] [/size][color=Red]<<< 真心[/color] :(