娛樂滿紛 26FUN's Archiver

xthmkn 發表於 2005-6-19 09:20 PM

如果而家中共組織突擊隊..

中共組織一隊突擊隊攻入東京 捉小泉條蛋散返中國0IlZUja
你係隊長 你會用咩方法捉左佢呢?0YX C/A&N8~? h
|4vy} CR%w
首先我會調動中國數十萬漁民一齊去日本沿海捕魚&ZE@*n6y0S|(`bu
而且將中國愛知村入面既病患者收編成軍送入日本本土侯命
1v^S%I%d2L I p 再放幾百萬隻有琴流感既信鴒向日本方向飛去
Kc [,{:y
0R wg|Yb 到時再用愛知大軍攻入東京 將小泉捉走 急凍空運返北京

haman_tt 發表於 2005-6-20 01:19 AM

好簡單
"ZtP u1v*CMqc%RJ 用移民政策,閒閒地放10個%既中國國民
4t#a;U8Y8k&~ X (13億既10個%有幾多人?自己計下lor)
m3C Bi.w 偷渡去日本仔到尋求政治庇護,%\].@R&\W V
襯佢地立立亂果時,
?:w,BJ4|5B4SZqC'x&B 笠走小泉純種狗打佢幾鑊金既順便幫佢易容,8W5P ]-eG/_V-|
之後譴反果時帶埋佢上機,{g[r!v.@_ Q
一落機......佢就知死...
!Qp"|h:fn}6?C 拜神拜得咁開心ar lar~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.