娛樂滿紛 26FUN's Archiver

鬼魂 發表於 2005-6-22 01:14 PM

將隻腳靠去別人的椅背<-----我成日做=.="

Yui.i 發表於 2005-6-22 03:29 PM

你講得出都好衰ga la wor....樣樣都唔太喜歡...

bodycharge 發表於 2005-6-23 01:49 AM

將雙腳頂住前面背脊嗰啲人正人渣!!!
cj \ z0k e M 祝願佢地早日雙腳殘廢.

ricojohny 發表於 2005-6-23 01:02 PM

最憎d人係後排搞野,又比我聽到
EBx"[r#K!` 但我又唔係好敢望5g0Z0?R5h ^ _
@6v$L dYi6`Q~Z
等到我坐最後又無人係前面搞野

gundamman678 發表於 2005-6-27 12:13 AM

最憎既係:rc-i0Y#^5X3?0?-u I
8?d8_,je.kdy!|
1) 粗口到爆既人大大聲係隔離講粗口;
&o"PE4k|(u y$V 2) 成身臭汗味既人座係隔離;
;R6L.S4qTY9CJ b 3) 精神有問題但控制唔到自己既人座係隔離(這不是歧視,因為真的很滋擾);
1r'zC7{dV"Xr 4) 唔讓座俾好有需要既人(eg. 明顯係好需要坐既長者或大肚婆);
3_ D lK\ 5) 爭位座,尤其是堂堂既香港男女,竟然成個大陸人咁衝去爭位座,真係cheap到爆;T~L!H7N
6) 成頭油既人訓落玻璃度,整度塊玻璃污糟晒!
F(TZ7G7T)H$JC 7) 明明唔夠佢龐大既身位坐既都係要迫埋黎坐! 無自知之明!

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.