娛樂滿紛 26FUN's Archiver

亨九利 發表於 2005-6-5 05:07 PM

[討論][原創小品]論武功,俗世中不知邊個高?

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

leeyanta 發表於 2005-6-5 05:12 PM

最好打而武功最好:lol:7M3yK l ?|K
應該係天龍八部裏 x*f%X._urJ3~L
少林藏經閣既掃地無名老僧:cool:
h&q/F&e1c|?8Z 睇佢兩三吓手腳
ZrS9X ka1G~ 搞掂慕容博同蕭遠山就知啦:D:D

發表於 2005-6-5 06:31 PM

好難比較....
T-Bn6Ctb;W%T 不過我覺得天龍的主角武功較高

crap 發表於 2005-6-5 06:39 PM

[quote]Originally posted by [i]leeyanta[/i] at 2005-6-5 07:12 PM:
bT7o8Il+L 最好打而武功最好:lol:
+AR/I.W(] 應該係天龍八部裏.N|1^+h_'v
少林藏經閣既掃地無名老僧:cool:Xggr;Kk
睇佢兩三吓手腳*z W7y L/]~@
搞掂慕容博同蕭遠山就知啦:D:D [/quote]
8?*XW6?0F I(t;L-__ omr2gP7z.tw
完全同意:lol:
nxB5b,}9O 有人更推測掃地僧乃達摩化身:)KE:y6T]@%b%b

.A&{,XL8Zx5}wNO 如果計主角...
U"l(R3`ZBJ4`Dz%a 最好打應該係揚過同張無忌0{7n'OKR7aP
不過邊個勁真係唔識分 =.="
#t0YJ(N0t f J6h A u)v }#h X
大家有興趣可以響呢度討論下邊個好人物最好打喎:lol:

crap 發表於 2005-6-5 06:40 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-6-5 08:31 PM:
KmwS6S8y3_$^ 好難比較....
,K+~m{7aX)oS 不過我覺得天龍的主角武功較高 [/quote]
rA$t4[/XW ? !?.g$vIF5p~
天龍既平均武學水平應該係咁多本最高的

左輪仔 發表於 2005-6-5 06:48 PM

仲有好多未講喎,
RZ ]f.B8P5Z+{5I 好似狄雲,石破天,,王重陽,林朝英等都未講@@"

olaf 發表於 2005-6-5 06:50 PM

我覺得「金庸」先生武學水平最高!

crap 發表於 2005-6-5 07:12 PM

[quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 2005-6-5 08:48 PM:
5u {.f5D.Cv S _` 仲有好多未講喎,tI+q/L%b`U
好似狄雲,石破天,,王重陽,林朝英等都未講@@" [/quote]O q;M8W2t9[|,~
y%ubVA']E7h
點知王重陽有幾勁?-G?_3Y }X

9w @%_Y P'W7Lb6E 仲有獨孤求敗

亨九利 發表於 2005-6-5 10:00 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

亨九利 發表於 2005-6-5 10:04 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

twh1110 發表於 2005-6-5 10:40 PM

應該係掃地僧最勁wo3WW-gQ ^

-~c#{!G~B(^3J],` 天龍八部中的蕭峰,書劊恩仇錄中的陳家洛一出場就已經一身武功
-}ueNU PY*S 雪山飛狐中既胡斐都係)c @0DD K3_(j2YG!l
};M3RtAL
笑傲江湖最勁個個唔係令弧沖咩??;O.t/T#X!];YaU+f/z
東方不敗都係死係佢劍下~#C FYFDq5x2Bs
*@ H3k+`Hx
[[i] Last edited by twh1110 on 2005-6-5 at 10:44 PM [/i]]

亨九利 發表於 2005-6-5 10:55 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

twh1110 發表於 2005-6-5 11:14 PM

再估-
9Yf9O/qI"@ 風清揚????

crap 發表於 2005-6-5 11:15 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-6-6 12:00 AM:
:TA n/T({ zS [i][size=5]金庸小說內的主角大都是起... [/quote]6_#Q ZjZz:a7MM

PMeZl |"P3e(h Bcw 五絕呀, 金輪法王, 好多嫁, d老野囉

亨九利 發表於 2005-6-5 11:51 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

亨九利 發表於 2005-6-5 11:52 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

crap 發表於 2005-6-5 11:55 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-6-6 01:52 AM:(N1JN6U^9S^r}

.~,w"KM[1UJf [i][size=5]五絕.....??? 邊五絕???[/size][/i]:o [/quote]
*G/y c Q*S[\ 2@$Kh$SY v v:H
舊東南西北囉

亨九利 發表於 2005-6-6 12:00 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

twh1110 發表於 2005-6-6 12:18 AM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-6-5 11:51 PM:
#^iX8z`
Ljt4^%fE wd-tU [i][size=5].......再提示: "欲練神功, 引刀自宮" haha......[/size][/i] [/quote]yNPoq3dr~
估極都唔岩~
b-s']J"jE$p` 創葵花o個個傻佬太監law

亨九利 發表於 2005-6-6 12:24 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.