娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pigcat 發表於 2005-10-7 04:52 PM

最強應該係[size=6]葵花寶典[/size]...5@*Bc5Nab%s;Y
/q7|\3DcK1y y4F
成日比人話好勁既 獨孤九劍...+}~POG2su+kc
,ER/SD5t4cS ?
單對單都唔夠揪...

shaqkobe 發表於 2005-10-7 04:59 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-6-5 18:31:l$A ExG0Z?eB
好難比較....
%`!V0y7n:mFy,lB$E&U 不過我覺得天龍的主角武功較高 [/quote]u"XvI6Oh
10PORT

亨九利 發表於 2005-10-7 04:59 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

shaqkobe 發表於 2005-10-7 05:04 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-10-7 16:59:_&{"o%h0X

+s!K7L([O H"F 不錯, 尾聲時令狐沖, 任我行, 向問天, 任盈盈四人圍攻東方不敗一人, 亦佔不到便宜...:cool: [/quote]
&{"OBeg'l 最後仲要用人地條仔去令佢分心,先至贏到。東方不敗,可能真係最強既人物。好耐之前玩過隻金庸群俠傳(單機板),好似都係佢最勁。

亨九利 發表於 2005-10-7 05:07 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

shaqkobe 發表於 2005-10-7 05:08 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-10-7 17:07:n0GI"J@
kobe兄點解咁得閒, 唔使坐鎮Sports版大本營咩?;) [/quote]
3F3R~ S5q(g 無呀。林住就快出街,所以過黎逛下。

金魚佬 發表於 2005-10-9 11:28 AM

當然係六脈神劍啦。金庸所講功功,只有這一種係遠離現實,離遠就可以打曲人家兵器,削人衣帽。好似拿著枝機關槍亂掃咁。除非重有武功,好似大炮咁幾哩外就打到別人啦!Ro3@Q I~P

9s,T4Hz-Bf/}$o-M [[i] Last edited by 金魚佬 on 2005-10-9 at 11:47 AM [/i]]

abcde1918 發表於 2005-10-9 11:35 AM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-8-11 07:38 PM:
6L| s8?@ O
(Fy s\%okP+d aV 你講笑咩:lol:~太極可以防無形劍氣?/O;i8} t@-O2q
埋到我身先算啦:P
\K3M0UJ5f0zi
6k4bGD,ilbv [[i] Last edited by 奇 on 2005-8-11 at 07:39 PM [/i]] [/quote]Rh6B8H)v3B%T
小弟對武功認識尚諓,冇見怪

littlepig 發表於 2005-10-21 02:50 AM

[quote]Originally posted by [i]will213[/i] at 2005-8-16 01:38 AM:
8lW~ qr 小弟亦曾想過這點..
1bn0RR]~Z-f"M7F4\;t] 1. 為何郭襄最... [/quote]
/]7iK1^Sm\N
%nY{ A4B'V(W 1. 這個我也不知,可能國破家亡,無所寄託;
;}Xxb'Q$Bc Lan4b&Hq*|/K*GH
2. 倚天一書已有提及,當張君寶被逐出少林後,郭襄提議他投靠她父親郭靖,張在途中遇到一 對夫婦吵架,有感而發,覺得應自力更生不應下下靠人,結果創教立派;U^J/ii5]4K:~EH U

NL%d V ]g,p 3. 印像中冇講過郭襄識九陰,若話佢識都唔係冇可能,但肯定佢識三份一的九陽神功,不過九陰被黃蓉藏於倚天劍內,所以成班峨嵋係唔識九陰的

littlepig 發表於 2005-10-21 02:53 AM

大家有冇發現,不計輕功,金庸似乎沒有腿下功夫的

ciger 發表於 2005-10-21 03:04 AM

[quote]Originally posted by [i]littlepig[/i] at 2005-10-21 02:50:
5ZPk |"fYq(gR 4PlH wJ o^BsqP

j \0q OZhGtzQR A] 1. 這個我也不知,可能國破家亡,無... [/quote]
eM.e6Z~PZ.A l Ic#M+^l[%xI
[quote] X+I1T n-[8C
1. 為何郭襄最後會自立門派???
8j:jC%\5JB8^s#u B [/quote]
8|y7B/|9g!g 郭襄係暗戀楊過,四處尋找楊過下落不果所以出家創立峨嵋
T1s9zA E%r rK1B
J9LjQuHO;M;xr [quote]+CV2V2nSz5E!c%}
3. 印像中冇講過郭襄識九陰,若話佢識都唔係冇可能,但肯定佢識三份一的九陽神功,不過九陰被黃蓉藏於倚天劍內,所以成班峨嵋係唔識九陰的b|3CU d{mp0A
[/quote]
C n'c G ?,? 郭襄唔識九陰,因為年幼時無心向郭靖黃蓉學,之後學左覺遠傳授嘅1/3九陽真經由於路數不合,即係一陰一陽所以冇學九陰,而滅絕師太揀周芷若練九陰都係因為佢峨嵋武功底子淺,容易轉過來

ciger 發表於 2005-10-21 03:10 AM

[quote]Originally posted by [i]littlepig[/i] at 2005-10-21 02:53:
%b+~"a;| pJ 大家有冇發現,不計輕功,金庸似乎沒有腿下功夫的 [/quote]
+HD,v3M'r8P,k7\"H 桃花島嘅旋風掃葉腿同歐陽鋒,全真教都用過嘅鴛鴦連環腿,洪七公嘅鐵帚腿

ciger 發表於 2005-10-21 03:14 AM

最強應該係九陰真經啦,內功心法,拳腳功夫,點穴,療傷乜都有,幾咁全面

清揚 發表於 2005-10-21 07:42 AM

[quote]Originally posted by [i]olaf[/i] at 2005-6-5 18:50:
G g b*iE'Z4D6k 我覺得「金庸」先生武學水平最高! [/quote]Po0p4cPv$g
老作的水平最高?????

清揚 發表於 2005-10-21 07:44 AM

[quote]Originally posted by [i]ciger[/i] at 2005-10-21 03:14:
OK0T]Et&_ 最強應該係九陰真經啦,內功心法,拳腳功夫,點穴,療傷乜都有,幾咁全面 [/quote]"zs it7m8_
全面不等如最強C(Iy*] TOPv;I
菲獵仔夠全面la,佢勁嗎?

清揚 發表於 2005-10-21 07:48 AM

我覺得"乾坤大挪移"勁喎,學左之後就算唔識人地D武功,都可以反彈給對手~

長江一號 發表於 2005-10-23 09:20 PM

我緊係學洪七公既打狗捧法喇
+{BDz9|z 學成唔怕果DB)D};`4}3p
挑釁狗
qXo|3{u9f2~ 死癲狗
8O;u C-{e3BCA$Y 賤狗mz luzR)t
食屎狗

清揚 發表於 2005-10-23 09:33 PM

[quote]Originally posted by [i]長江一號[/i] at 2005-10-23 21:20:
\)r!{^Z7v5K;tw 我緊係學洪七公既打狗捧法喇gg y4xn+F$QXm j
學成唔怕果D
1rW+SeH jp 挑釁狗&|%c6p%bE~V8v]
死癲狗.N Hd b FHK&c.~
賤狗'j%mO!c#~q#B0J
食屎狗 [/quote] w7WF&`0]
"星移斗轉"反彈你既打狗捧法~:P

ciger 發表於 2005-10-25 06:01 PM

[quote]Originally posted by [i]清揚[/i] at 2005-10-21 07:44:e,Zd)?x1Z4u(Q

^]'_3J7K w&ev 全面不等如最強
Y D[EPX 菲獵仔夠全面la,佢勁嗎? [/quote]
G-r*~3u%y-vRHu+Aj1jG 九陰真經夠全面而且小說中人練左之後武功都突飛猛進,可以話係一種能夠速成的武功,而且武功強弱往往在於使用者修為,蕭峰用太祖長拳都打贏好多人用絕學啦,所以我覺得強嘅武功一定要可以速成,好似龍象般若功練成後真係好強,但小說中話要練到第十層要過百年,咁又有乜用

henrywing 發表於 2005-10-28 05:15 AM

我學太極拳,因為我而家真係學緊!T-M;hkq Yc
XD

頁: 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.