蛤蟆功!
[quote]Originally posted by [i]lauhinman2001[/i] at 2005-8-12 04:40:
劍法
1.六脈神劍 大理段氏的秘傳絕... [/quote]
玩金庸係當佢掌法。
我覺得係楊過lu~
x燃燒雲掌..真係勁到..
我覺得係張無忌最勁,佢有乾坤大挪移,太極拳仲有九陽真經護體
最強當然是阿青[越女劍]
她可以1對2000,邊個夠佢勁,段譽、虛竹、張無忌、楊過、郭靖等1對100都死
i think「金庸」先生武學水平最高 ar
吸星大法還不賴
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
我覺得郭靖最勁@@
有18掌,9陰真經(全冊),空明拳,雙手互搏]f*C\5V6QLPW
18掌係至剛至強ge掌法,+埋郭靖日練夜練ge習慣q-k7~r5Tc
9陰真經唔單止係心法,仲教左好多拆招方法
空明拳則係陰柔ge拳法,+埋雙手互搏
剛柔兼備
[quote]Originally posted by [i]sahen[/i] at 2006-1-14 09:44 AM:]}5rn
eD"M)q@5C
i6o
我覺得郭靖最勁@@E3peiH Pr
w-t
有18掌,9陰真經(全... [/quote]Y&])y(A T^
我都覺
[quote]Originally posted by [i]sahen[/i] at 2006-1-14 11:44:
我覺得郭靖最勁@@
有18掌,9陰真經(全... [/quote]
o|A {3o_-we&|
最全面的就系郭靖!
我認為黯然銷魂掌最強
因實而不華,純以內力推動及由心而發(人由心發出o既力比一般用力強好多倍,如憤怒o既時侯)`yQs(ze}(Ix
加上楊過間接學孤獨求敗o既武功,所以係最強的!!
金庸自己都話係天8 既掃地佬~~ ....一招攪掂晒
如果計主角...!V L6v(ox?
最好打應該係揚過同張無忌
不過邊個勁真係唔識分 =.="
六脈神劍
3@8}?V,MJ
九里遠就射你, 唔駛上彈, 十指齊發, 又冇聲, 指下指下你幾勁都閃啦 :D:D2U1u3L:l_H
E"a4u5W
eGf
佢仲勁過 ---> :gun:
[quote]Originally posted by [i]清揚[/i] at 2005-10-21 07:44 AM:
全面不等如最強
菲獵仔夠全面la,佢勁嗎? [/quote]好好ge比喻~~:P
[quote]Originally posted by [i]mttfpuk[/i] at 2006-3-18 19:15:e%w!Dt;ef
六脈神劍