娛樂滿紛 26FUN's Archiver

烈風拳霸 發表於 2005-10-28 04:42 PM

蛤蟆功!

shaqkobe 發表於 2005-11-25 05:06 PM

[quote]Originally posted by [i]lauhinman2001[/i] at 2005-8-12 04:40:
cA{3b*qpK f_ 劍法
l5qAmq'QX 1.六脈神劍 大理段氏的秘傳絕... [/quote]
!E2_!sFp7dS}6p 玩金庸係當佢掌法。

1688dickson 發表於 2005-11-26 03:04 PM

我覺得係楊過lu~
/Q3BO.tA&K![:r x燃燒雲掌..真係勁到..

5u636598 發表於 2005-12-27 02:23 PM

我覺得係張無忌最勁,佢有乾坤大挪移,太極拳仲有九陽真經護體

hold_find 發表於 2006-1-3 10:43 PM

最強當然是阿青[越女劍]
D2N\5y]VA6^ 她可以1對2000,邊個夠佢勁,段譽、虛竹、張無忌、楊過、郭靖等1對100都死

sfschun 發表於 2006-1-3 11:15 PM

i think「金庸」先生武學水平最高 ar

smallyu555 發表於 2006-1-7 12:14 AM

吸星大法還不賴

151515 發表於 2006-1-13 04:38 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

sahen 發表於 2006-1-14 09:44 AM

我覺得郭靖最勁@@
1@6x7P(L `4pT!t+dvo 有18掌,9陰真經(全冊),空明拳,雙手互搏]f*C\5V6QLPW
18掌係至剛至強ge掌法,+埋郭靖日練夜練ge習慣q-k7~r5Tc
9陰真經唔單止係心法,仲教左好多拆招方法
Zc:]\&{"cwa9m&ewn_ 空明拳則係陰柔ge拳法,+埋雙手互搏
o&X-E fl d H 剛柔兼備

憶天 發表於 2006-2-22 09:24 PM

[quote]Originally posted by [i]sahen[/i] at 2006-1-14 09:44 AM:]}5rn eD"M)q@5C i6o
我覺得郭靖最勁@@E3peiHPr w-t
有18掌,9陰真經(全... [/quote]Y&])y(A T^
我都覺

kaixinren 發表於 2006-2-22 10:33 PM

[quote]Originally posted by [i]sahen[/i] at 2006-1-14 11:44:
/R"{fgA]"Y 我覺得郭靖最勁@@
5Mg3k_n@7B:| {u 有18掌,9陰真經(全... [/quote]
K!q8E/CFO0J o|A {3o_-we&|
最全面的就系郭靖!

93944670 發表於 2006-2-28 12:34 AM

我認為黯然銷魂掌最強
;r,x;J|#qY$Hi 因實而不華,純以內力推動及由心而發(人由心發出o既力比一般用力強好多倍,如憤怒o既時侯)`yQs(ze}(Ix
加上楊過間接學孤獨求敗o既武功,所以係最強的!!

suinang 發表於 2006-3-7 12:31 AM

金庸自己都話係天8 既掃地佬~~ ....一招攪掂晒

firewu 發表於 2006-3-10 03:07 AM

如果計主角...!V L6v(ox?
最好打應該係揚過同張無忌
(z,`"|/f5w9d&EN 不過邊個勁真係唔識分 =.="

mttfpuk 發表於 2006-3-18 07:15 PM

六脈神劍
e/i.@y'G2T? 3@8} ?V,MJ
九里遠就射你, 唔駛上彈, 十指齊發, 又冇聲, 指下指下你幾勁都閃啦 :D:D2U1u3L:l_H
E"a4u5W eGf
佢仲勁過  ---> :gun:

kgkgkg212121 發表於 2006-4-6 09:18 PM

[quote]Originally posted by [i]清揚[/i] at 2005-10-21 07:44 AM:
+w1OZTSlY E
`1??4@)f@E2q 全面不等如最強
&G}x6N$I"M1t 菲獵仔夠全面la,佢勁嗎? [/quote]好好ge比喻~~:P

打狗棒 發表於 2006-4-21 09:55 AM

[quote]Originally posted by [i]mttfpuk[/i] at 2006-3-18 19:15:e%w!Dt;ef
六脈神劍
*NV#VAh([$MV*X2Y_
NXXC%mk:G J 九里遠就射你, 唔駛上彈, 十指齊發, 又冇聲, 指下指下你幾勁都閃啦 :D:D.O3U _P Xi:nO(B

6q9E,IiBZ w 佢仲勁過  ---> :gun: [/quote]
,U7FK'Q@Z \,m8`:^AL 桃花島的彈指神通, 瀟遙派的生死符都有相同效果......

打狗棒 發表於 2006-4-21 09:58 AM

[quote]Originally posted by [i]firewu[/i] at 2006-3-10 03:07:
`9X'p"e#`aM 如果計主角...uNCGLt#eq
最好打應該係揚過同張無忌
!~@,uk-K3d1dZ 不過邊個勁真係唔識分 =.=" [/quote]$^GU.hi)Q
如果計主角, 應以虛竹武功最高, 就是有瀟遙子八十餘年功力, 其他主角誰人能及?

LMQ 發表於 2006-4-21 11:14 AM

其實講講下會唔會係獨孤求敗先係最勁?@@&O%wTOqI.~@

Hg:{+O A-W+D:dq5c 一本話佢識獨孤九劍(招招快攻,攻敵而不守)uxAoO;h8M g
睇下風清揚教到令狐沖咁勁就知咩事~
mh IIr2Y4J/{r
\M&Z xBY!^YP 另一本話佢初時利用玄鐵劍既威力打遍天下無敵手..繼而三十歲之後利用木劍..
^{GjPgw EQ 40歲已經可以達到無劍勝有劍既狀態..@@
5O ^N`qR PF1}1gAC t-@ 神鵰睇住佢學已經尚且這魔厲害Wl%b%`#u9{Hm
如果獨孤求敗真係再生的話會怎麼樣呢~~wf%O o!{hg
8?}"?,Dw&A
再科幻d想想 v}o3Nw7lk_a
假設金庸寫既獨孤求敗如果係同一人的話&R#gzn'O$S8wx$n/|!p
那麼豈不是最強??

打狗棒 發表於 2007-9-5 01:33 PM

to: 甘生
2~-jw{w/NYY #318

頁: 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.