娛樂滿紛 26FUN's Archiver

will213 發表於 2005-6-20 11:57 AM

哈哈.. 還有葵花寶典.... 應放在哪裡呢???

will213 發表於 2005-6-20 12:02 PM

[quote]Originally posted by [i]mtvcmh[/i] at 2005-6-20 11:57 AM:
1pX bq,Uh%iE 一陽指唔係同彈指神通同級咩`Jh:\a
又無俠客行當中果個太玄經
p/h-ae ?Q/i 石破天應該係全金庸最勁既角色 [/quote]
5jY4Nhl {frB
6}1U e"d8zPF!^
Xw;P{ V0Q,Iz+Cf.IH 一陽指可以救人 又可以打人....彈指神通就不能
,\:Y-xX4H#w 太玄經 即是太玄神功
cI%E'jE a#cBZ!Cg
石破天不是金庸最勁既角色, 應是天龍中的掃地老和尚

abcde1918 發表於 2005-6-20 12:19 PM

咦!這些武功佷勁喎!!!

Ticat 發表於 2005-6-20 01:28 PM

[quote]
(aN0tJ3?:G,UpO 落英劍法 桃花島武學
;vk?4wv A^| [/quote]
e7NZ\ LZ the right name is 落英神劍掌法

gaye 發表於 2005-6-20 01:33 PM

紫霞神功

yorker 發表於 2005-6-20 01:36 PM

六脈神劍係劍法黎ga..........??.cN'n$f W3g'qD$Xb

_hd!pN&]j s u 我仲1直以為係指法tim...........

will213 發表於 2005-6-20 01:41 PM

[quote]Originally posted by [i]yorker[/i] at 2005-6-20 01:36 PM:2N+_3hJH(MH5AZ
六脈神劍係劍法黎ga..........??3KEI.[:t)L"P

7ja1? Yy-JlR 我仲1直以為係指法tim........... [/quote]
L0\9y1}+B5\\,j #T7M)S$|o/o#x

&yBY9it }
&` K*Tw8H&GFJA 以上是金庸有<天龍八部>中對六脈神劍的介定,我想,對六脈神劍最好最好的介定,就是書中說的"無形劍氣".#KZ8V pF6mE

X4Piq9j N \Dp 然若要在劍法,指法和內功中作一個決撰,我卻會選劍法.
4B Wp{9JNl*YE 8w}8D$jj2s4ne
原因是,金庸寫書時就是把六脈神劍當作劍法來寫的,先是在命名上給了它一個"劍"字,此後又有慕容博所說的六脈神劍乃天下第一神劍,舉例:
(A)qFd1TTzuyd
6p/x"~'q6\ 這六脈神劍的劍法,要是真如慕容先生所說的那麼精奧,只怕貴寺雖有圖譜,卻也無人得能練成.n#Be4r;R^S

9w7g2vb'XRMSV 「當年慕容先生所欽仰的,是六脈神劍的劍法,並不是六脈神劍的劍陣.」
'A CCYv{,k"eT
Cj\-K4cDJ 可知在金庸心中,六脈神劍本是劍法.

111007 發表於 2005-6-20 01:43 PM

無吸星大法既=  =
Szj7A4Xn!B9L 仲有李莫愁既五毒神掌(好似係咁叫)
g p,]` ?/t$~$f`h
'S al5p4UBt i [[i] Last edited by 111007 on 2005-6-20 at 01:50 PM [/i]]

will213 發表於 2005-6-20 01:49 PM

[quote]Originally posted by [i]111007[/i] at 2005-6-20 01:43 PM:
*yP)ZFvi'a 無吸星大法既=  = [/quote]
*A.z5L9q9^^U9Z[ @(g3uGY U ^BL
因為我認為吸星則是化功大法再加上北冥所合成的, 威力一定不及北冥. 所以沒有寫上去

111007 發表於 2005-6-20 01:51 PM

[quote]Originally posted by [i]will213[/i] at 2005-6-20 01:49 PM:}kyV)d+Ly S \)K

4?e+j"N/Uvfi
3H&n4`sV 因為我認為吸星則是化功大法再加上北冥所合成的, 威力一定不及北冥. 所以沒有寫上去 [/quote] ua7s*X]mK9D[
仲有一樣野 恕我直言&O:N^$Kof_:b"y0FC
話明天下第一=  =Qr+_s8M;D
點咁會有咁多招既=  =n t3I5Y-ua
係唔係應該改左(天下第一)呢個字眼=  =

will213 發表於 2005-6-20 02:10 PM

[quote]Originally posted by [i]111007[/i] at 2005-6-20 01:51 PM: f,AAp.j7m@,sh
b-`-^V,`2q`%\
仲有一樣野 恕我直言
1v3w7_ X\ 話明天下第一=  =
|ZS-AO 點咁會有咁多招既=  =E2Cb.YtBM Q
係唔係應該改左(天下第一)呢個字眼=  = [/quote]
Mu2F0|`r1s
5tPC+s(AT9m$v 其實今次小弟寫了更多武功名稱, [b]是依小弟想法強弱而定的[/b]...(最上是最勁... 下面則比較弱)

hideaki 發表於 2005-6-20 03:26 PM

[quote]Originally posted by [i]gaye[/i] at 2005-6-20 01:33 PM:y8c$AqU|9t
紫霞神功 [/quote]%k]x\8OEc"[-yE

N+f1l\ ]1n6O 根據金庸Online是華山派的內功

henrywing 發表於 2005-6-20 03:57 PM

仲應該有陣法的介紹:
3Am&rqj{4fI7\ 傳真教的北斗七星陣

will213 發表於 2005-6-20 04:33 PM

[quote]Originally posted by [i]henrywing[/i] at 2005-6-20 03:57 PM:
Rm ? |1gPz!ZP 仲應該有陣法的介紹:
)g]%|N.J 傳真教的北斗七星陣 [/quote]
Tf$kSJxi:i %U&X6J(h UI8U!U
yes, 還有陣.`8S0l6g{Z
真武七截陣 U7QR)X X8J4h&?:Z
羅漢陣
{[f,iS;` 金剛伏魔圈
"X1Iq6Q0X9u!Z `5A 天罡北斗七星陣G m Ft \z
光明聖火陣
`f!g"]u 打狗陣
:afy+X)D U r%o 正反兩儀陣

easonwing 發表於 2005-6-20 06:45 PM

最勁係"金鐘罩"第十二關~~
(P3ZA C^ CG4D&Rh 達摩當年練成十二關之後,變成無罩門既無敵身體~T+A0KnXC}
比五百名江湖高手 O)IPRzP7pt
圍秋三日三夜都無事~仲唔係最勁^^~

pkpkpkpkp 發表於 2005-6-20 06:50 PM

我要學"機動武神傳"既  石破天驚拳 =.= ?sv1~8\:~/C
一野可以打爆一隻戰艦~
d R#cz\7p 咪仲勁過打死十個人~~

入晒 發表於 2005-6-20 08:23 PM

點解無乾坤大羅移?。。依招先係最勁

笨小孩 發表於 2005-6-20 08:50 PM

咩都假!9P.T5Z-E'cvn(rZ
Ns P5y `z
[size=5][b]最勁武功係:[/b][/size]
p8FtYr@
R$]@l0z6m [size=6][b][color=Blue]野球拳 + 左右互搏 + 北冥神功 = 無敵 !![/color][/b][/size]

mtvcmh 發表於 2005-6-21 12:00 AM

我想問點解神照經要排都最後? RenKT.el
我記得都好利害
R _1Z4zj;s(KPO 比玉女心經和蛤蟆功都更勝一籌??

henrywing 發表於 2005-6-21 01:38 AM

不如大家講o下,點解覺得xx係勁過xx
9a#zA/qTQ'oG 例如神照經點解會勁過玉女心經呢?

頁: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.