哈哈.. 還有葵花寶典.... 應放在哪裡呢???
[quote]Originally posted by [i]mtvcmh[/i] at 2005-6-20 11:57 AM:
一陽指唔係同彈指神通同級咩`Jh:\a
又無俠客行當中果個太玄經
石破天應該係全金庸最勁既角色 [/quote]
一陽指可以救人 又可以打人....彈指神通就不能
太玄經 即是太玄神功
a#cBZ!Cg
石破天不是金庸最勁既角色, 應是天龍中的掃地老和尚
咦!這些武功佷勁喎!!!
[quote]
落英劍法 桃花島武學
[/quote]
the right name is 落英神劍掌法
紫霞神功
六脈神劍係劍法黎ga..........??.cN'n$f W3g'qD$Xb
我仲1直以為係指法tim...........
[quote]Originally posted by [i]yorker[/i] at 2005-6-20 01:36 PM:2N+_3hJH(MH5AZ
六脈神劍係劍法黎ga..........??3KEI.[:t)L"P
我仲1直以為係指法tim........... [/quote]
#T7M)S$|o/o#x
以上是金庸有<天龍八部>中對六脈神劍的介定,我想,對六脈神劍最好最好的介定,就是書中說的"無形劍氣".#KZ8V p F6mE
然若要在劍法,指法和內功中作一個決撰,我卻會選劍法.
8w}8D$jj2s4ne
原因是,金庸寫書時就是把六脈神劍當作劍法來寫的,先是在命名上給了它一個"劍"字,此後又有慕容博所說的六脈神劍乃天下第一神劍,舉例:
這六脈神劍的劍法,要是真如慕容先生所說的那麼精奧,只怕貴寺雖有圖譜,卻也無人得能練成.n#Be4r;R^S
「當年慕容先生所欽仰的,是六脈神劍的劍法,並不是六脈神劍的劍陣.」
可知在金庸心中,六脈神劍本是劍法.
無吸星大法既= =
仲有李莫愁既五毒神掌(好似係咁叫)
[[i] Last edited by 111007 on 2005-6-20 at 01:50 PM [/i]]
[quote]Originally posted by [i]111007[/i] at 2005-6-20 01:43 PM:
無吸星大法既= = [/quote]
@(g3uGYU ^BL
因為我認為吸星則是化功大法再加上北冥所合成的, 威力一定不及北冥. 所以沒有寫上去
[quote]Originally posted by [i]will213[/i] at 2005-6-20 01:49 PM:} kyV)d+L yS
\)K
因為我認為吸星則是化功大法再加上北冥所合成的, 威力一定不及北冥. 所以沒有寫上去 [/quote] ua7s*X]mK9D[
仲有一樣野 恕我直言&O:N^$Kof_:b"y0FC
話明天下第一= =Qr+_s8M;D
點咁會有咁多招既= =n t3I5Y-ua
係唔係應該改左(天下第一)呢個字眼= =
[quote]Originally posted by [i]111007[/i] at 2005-6-20 01:51 PM:
f,AAp.j7m@,s h
b-`-^V,`2q`%\
仲有一樣野 恕我直言
話明天下第一= =
點咁會有咁多招既= =E2Cb.YtBM Q
係唔係應該改左(天下第一)呢個字眼= = [/quote]
其實今次小弟寫了更多武功名稱, [b]是依小弟想法強弱而定的[/b]...(最上是最勁... 下面則比較弱)
[quote]Originally posted by [i]gaye[/i] at 2005-6-20 01:33 PM:y8c$AqU|9t
紫霞神功 [/quote]%k]x\8OE c"[-yE