娛樂滿紛 26FUN's Archiver

亨九利 發表於 2005-6-5 05:07 PM

[討論][原創小品]論武功,俗世中不知邊個高?

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

leeyanta 發表於 2005-6-5 05:12 PM

最好打而武功最好:lol:
gR:wt/LI\ 應該係天龍八部裏v.eq0b dNV*J
少林藏經閣既掃地無名老僧:cool:
wt:e Ji'[(e 睇佢兩三吓手腳
.V+i1u+F [,~/R-^ 搞掂慕容博同蕭遠山就知啦:D:D

發表於 2005-6-5 06:31 PM

好難比較....
sy ti#ll5J_ 不過我覺得天龍的主角武功較高

crap 發表於 2005-6-5 06:39 PM

[quote]Originally posted by [i]leeyanta[/i] at 2005-6-5 07:12 PM:
3x(vX5__ z.D2o 最好打而武功最好:lol:x@ y7`0hm
應該係天龍八部裏
RM;f*`i 少林藏經閣既掃地無名老僧:cool:,JL4rK b
睇佢兩三吓手腳.T#sy UC B)W o#`
搞掂慕容博同蕭遠山就知啦:D:D [/quote]
*cf1u~aeB r
M2WP?|-^]e 完全同意:lol:7s j)i3gy&XE
有人更推測掃地僧乃達摩化身:)t e$D5F.kZx!Ha

-m/C)j*t+Z#cP 如果計主角... A6lL8yx'S8k'FE"e
最好打應該係揚過同張無忌3pL {DU9i1d7S!W
不過邊個勁真係唔識分 =.="
-j1pA-j(@ @)b T*[
p9s;YEW'x6c 大家有興趣可以響呢度討論下邊個好人物最好打喎:lol:

crap 發表於 2005-6-5 06:40 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-6-5 08:31 PM:O'^B"x,P|0Mt
好難比較....;il7ERpkO/B q'y
不過我覺得天龍的主角武功較高 [/quote] A7n#a_j

\xV s\l 天龍既平均武學水平應該係咁多本最高的

左輪仔 發表於 2005-6-5 06:48 PM

仲有好多未講喎,
,e7?7~ VNv 好似狄雲,石破天,,王重陽,林朝英等都未講@@"

olaf 發表於 2005-6-5 06:50 PM

我覺得「金庸」先生武學水平最高!

crap 發表於 2005-6-5 07:12 PM

[quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 2005-6-5 08:48 PM:
5cj0r7h!aw^ 仲有好多未講喎,*x&[\&@3d+^
好似狄雲,石破天,,王重陽,林朝英等都未講@@" [/quote]n^ Zl.I V

/W5Z],IOf*q 點知王重陽有幾勁?C/I0[| lB

N zb8f*i{-G 仲有獨孤求敗

亨九利 發表於 2005-6-5 10:00 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

亨九利 發表於 2005-6-5 10:04 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

twh1110 發表於 2005-6-5 10:40 PM

應該係掃地僧最勁woo+\2X9o*m'~/M2U-y

IX\Z!yJ 天龍八部中的蕭峰,書劊恩仇錄中的陳家洛一出場就已經一身武功,XB wG$} s`(k w
雪山飛狐中既胡斐都係
_J5a{.KOW*n.U"s
6\.M;p(]j)jYA 笑傲江湖最勁個個唔係令弧沖咩??
J-lM^/C!h.WY 東方不敗都係死係佢劍下~ q J9?L7a:V*d8W1[
)~Y3L0}3bU:I
[[i] Last edited by twh1110 on 2005-6-5 at 10:44 PM [/i]]

亨九利 發表於 2005-6-5 10:55 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

twh1110 發表於 2005-6-5 11:14 PM

再估-Ct'~&E?,m
風清揚????

crap 發表於 2005-6-5 11:15 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-6-6 12:00 AM: obg |2f
[i][size=5]金庸小說內的主角大都是起... [/quote]
D u;J7H.U)o AAx
BiYF.`5A)] S a 五絕呀, 金輪法王, 好多嫁, d老野囉

亨九利 發表於 2005-6-5 11:51 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

亨九利 發表於 2005-6-5 11:52 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

crap 發表於 2005-6-5 11:55 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-6-6 01:52 AM:5Q[N J&PFE:{FGe

O n.p!W"C!ZK2wqd.| [i][size=5]五絕.....??? 邊五絕???[/size][/i]:o [/quote]&G5Kc%e5So

xh6o&gt,` 舊東南西北囉

亨九利 發表於 2005-6-6 12:00 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

twh1110 發表於 2005-6-6 12:18 AM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-6-5 11:51 PM:
x Wq4l2iJB|(v];Vp %R4p0{&T/p6dg i
[i][size=5].......再提示: "欲練神功, 引刀自宮" haha......[/size][/i] [/quote]#v7~)~f#Du8G!T
估極都唔岩~HDM X$G a
創葵花o個個傻佬太監law

亨九利 發表於 2005-6-6 12:24 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.