[討論][原創小品]論武功,俗世中不知邊個高?
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 最好打而武功最好:lol:應該係天龍八部裏v.eq0b dNV*J
少林藏經閣既掃地無名老僧:cool:
睇佢兩三吓手腳
搞掂慕容博同蕭遠山就知啦:D:D 好難比較....
不過我覺得天龍的主角武功較高 [quote]Originally posted by [i]leeyanta[/i] at 2005-6-5 07:12 PM:
最好打而武功最好:lol:x@ y7`0hm
應該係天龍八部裏
少林藏經閣既掃地無名老僧:cool:,JL4rKb
睇佢兩三吓手腳.T#syU C B)W o#`
搞掂慕容博同蕭遠山就知啦:D:D [/quote]
完全同意:lol:7s j)i3gy&XE
有人更推測掃地僧乃達摩化身:)t e$D5F.kZx!Ha
如果計主角... A6lL8yx'S8k'FE"e
最好打應該係揚過同張無忌3pL {DU9i1d7S!W
不過邊個勁真係唔識分 =.="
大家有興趣可以響呢度討論下邊個好人物最好打喎:lol: [quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-6-5 08:31 PM:O'^B"x,P|0Mt
好難比較....;il7ERpkO/Bq'y
不過我覺得天龍的主角武功較高 [/quote] A7n#a_j
天龍既平均武學水平應該係咁多本最高的 仲有好多未講喎,
好似狄雲,石破天,,王重陽,林朝英等都未講@@" 我覺得「金庸」先生武學水平最高! [quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 2005-6-5 08:48 PM:
仲有好多未講喎,*x&[\&@3d+^
好似狄雲,石破天,,王重陽,林朝英等都未講@@" [/quote]n^Zl.I V
點知王重陽有幾勁?C/I0[|lB
仲有獨孤求敗 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 應該係掃地僧最勁woo+\2X9o*m'~/M2U-y
天龍八部中的蕭峰,書劊恩仇錄中的陳家洛一出場就已經一身武功,XBwG$}s`(kw
雪山飛狐中既胡斐都係
笑傲江湖最勁個個唔係令弧沖咩??
東方不敗都係死係佢劍下~q J9?L7a:V*d8W1[
)~Y3L0}3bU:I
[[i] Last edited by twh1110 on 2005-6-5 at 10:44 PM [/i]] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 再估-Ct'~&E?,m
風清揚???? [quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-6-6 12:00 AM: obg |2f
[i][size=5]金庸小說內的主角大都是起... [/quote]
五絕呀, 金輪法王, 好多嫁, d老野囉 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-6-6 01:52 AM:5Q[N J&PFE:{FG e
[i][size=5]五絕.....??? 邊五絕???[/size][/i]:o [/quote]&G5Kc%e5So
舊東南西北囉 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-6-5 11:51 PM:
%R4p0{&T/p6dg i
[i][size=5].......再提示: "欲練神功, 引刀自宮" haha......[/size][/i] [/quote]#v7~)~f#Du8G!T
估極都唔岩~