娛樂滿紛 26FUN's Archiver

qweqweqwe 發表於 2005-6-20 01:22 PM

飛虎隊最低要求

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kakeidevil 發表於 2005-6-20 01:53 PM

唔使限時間ga?

周衡 發表於 2005-6-20 02:00 PM

有近視,囉a都冇用呀/.\

Chingy 發表於 2005-6-21 12:01 AM

8分鐘內完成250米之游泳距離
\K5@;iVW.tBe} s2pZ easy

gundamman678 發表於 2005-6-21 12:44 AM

[quote]Originally posted by [i]Chingy[/i] at 2005-6-21 12:01 AM:$\l{j/Y3`n)nG8Rq
8分鐘內完成250米之游泳距離B$O9G9T8H(^vC`|
easy [/quote]
`NPM6z(I1o
O n2lOx!G-a!h
0?F;c@WQaRj%T 要全部掂晒,唔係單項喎!

joycejo 發表於 2005-6-21 02:46 PM

full?  u just take a joke?

心冷之戀*行 發表於 2005-6-21 03:33 PM

全部丫!!嘩..佢地神人黎咖-口-???

fung 發表於 2005-6-22 01:10 AM

emem~0uDY2Po*HKT
係都唔奇...
B5G]+c!t)D4g V 唔係點揹起成副gear

sas 發表於 2005-6-22 01:39 AM

i 'm getting ready

mnm 發表於 2005-7-16 04:24 PM

i got ' C ' ~

kaigi 發表於 2005-7-16 04:40 PM

[quote]Originally posted by [i]周衡[/i] at 2005-6-20 02:00 PM:2f7v(?C7ET
有近視,囉a都冇用呀/.\ [/quote]
4b f9[*[-\+t[:FS 2H-~s$?3ME mr:TtXr
我都係衰近視bbq'a2n/x0@eU]
好多工都我個睇字:lol:

hideaki 發表於 2005-7-16 10:18 PM

全不及格WOR~~ :o

ilovelll 發表於 2005-7-17 04:30 AM

咁其實有冇女飛虎隊員gaM$ASLSX
|'V2[2QY?
佢地個standard係唔係一樣
wZ#v!t_ \ FJ.]F"V`s:w
如果一樣,D女仔咪好.........得

sohozhk 發表於 2005-7-17 11:58 AM

你們都錯了!

飛虎隊最低要求 jz5T7jxX8z+}
身高五呎八吋
:aG!RE*K.E+\E 李sir

simc23 發表於 2005-7-17 01:39 PM

係咪一次個考哂?
nAhcCqUJb 有得抖下我可能都有C~

muimui2000 發表於 2005-7-18 09:44 AM

嘩........

地球人一個 發表於 2005-7-18 10:54 AM

仲勁過消防員咁制,&x0_xLOZ
真係好變態

kiuken 發表於 2005-7-18 01:23 PM

@_@"....第日都一定唔會做埋晒d咁........ge 工作

cash30man 發表於 2005-7-18 02:32 PM

飛虎隊一個普通隊員幾錢一個月?

sas 發表於 2005-7-18 03:53 PM

sdu係工作主要係反恐,救人等等好多好多
OX a mwwK8q 對於體能有咁高的要求,我覺得係正常的
#^H3dr3YECl 對於薪金果度就.........
B;kykt t 呢份工唔係個個人敢做的,佢地雖然唔係係最前線8BY(UF FbbO
但係如果一收到call的,就隨時要面對死亡
{$^lPK 佢地係一班警隊最精英的份子
/N-z3pmZ:E4j*P 不過平時無案件發生的,都係training 多

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.