娛樂滿紛 26FUN's Archiver

§Ken§ 發表於 2005-6-20 05:58 PM

米高積遜好狗

佢成十條罪都告唔入~d人都唔知點搞

阿仇 發表於 2005-6-20 06:04 PM

其實係因為江澤文派間deep去殺晒d證人

xylitor 發表於 2005-6-20 06:08 PM

係因為佢有眾多的歌迷KqW M_W(TL
美國唔會比佢有事

twh1110 發表於 2005-6-20 06:09 PM

[quote]Originally posted by [i]阿仇[/i] at 2005-6-20 06:04 PM:O q` d{ RDd
其實係因為江澤文派間deep去殺晒d證人 [/quote]4K iuy4a
點解江叔要殺晒d證人 ??

睇我唔到 發表於 2005-6-20 06:21 PM

[quote]Originally posted by [i]阿仇[/i] at 2005-6-20 18:04:1l)g e]s%?8YVc6M
其實係因為江澤文派間deep去殺晒d證人 [/quote]I%a9B~HE!{1A;w
但係我聽講係江f文本來係想殺米高u遜但係d證人剛行c過殺k錯人,想h再射既時候又射中自己個老i,接著想送佢老s去醫院既時候,突然又比一架貨車衝m過來撞o死左,而家仲t係醫院想h樂死但係又比證人d家人請既殺手殺e左,最後係r埸度過下半生喎~[說笑— —,"純碎"搞o下氣分]                       
)Mri+]OO                               [仲有d英文都幾無聊]—_—"

pkpkpkpkp 發表於 2005-6-20 07:06 PM

[quote]Originally posted by [i]睇我唔到[/i] at 2005-6-20 06:21 PM:$jf O-_w&F2O#Yn
`&?K-pCw ~ NZ~
但係我聽講係江f文本來係想殺米高u... [/quote]EF c%y&LB3|q
其實我都唔多明你講咩=.=$O:q5B"pV"w
不過我覺得佢今時今日個樣搞成咁~
2jQd z5^aQ~c 又身敗名裂~~7j#q4? ^"k%e
已經係對佢既一個懲罰!!!

karate_pau 發表於 2005-6-20 10:36 PM

[quote]Originally posted by [i]§Ken§[/i] at 2005-6-20 05:58 PM:i L9_~-I1o5x
佢成十條罪都告唔入~d人都唔知點搞 [/quote]
6MR y.P7L3YV&ml:\ 你都白撚痴,告唔入就狗架
mx4}8nwm6? dna,精液,毛髮依d最重要既物證一樣都冇^&\[xB
成單官司都係果兩母子齋upL]0lI9iL)zZ^u
仲有個同佢有仇,一心想做mj一鑊既檢控官
\"kCo]
1xH&f!~ J"G[P 仲有d傳媒就好似一早認定mj有罪咁,對mj都唔公平啦x#a"AK.L3D

@%O vof XG4H 唔了解就唔好鳩up

vivienna 發表於 2005-6-20 11:00 PM

疑點利益歸於被告。-gmb:N [o3U?

'X!e,D6k{A+zv"|lpj 想入人地罪﹐你咪去做陪審員囉。

crap 發表於 2005-6-21 12:34 AM

[quote]Originally posted by [i]karate_pau[/i] at 2005-6-21 12:36 AM:-I4L3^x,o6Y \
jX-iQ&w\!V]
你都白撚痴,告唔入就狗架
&yL9k/C2u'jX ~ dna,精液... [/quote]
ai#na!F"x ?~J:M'[F
karate兄, 我都好認同你既觀點...
aA+sr~*pn
&]s]H4A;O5?M(?%g 不過又係果句, X j$g N {0d'|` M
d不必要既助語詞唔好用喇..

karate_pau 發表於 2005-6-21 12:36 AM

唔好意思

25131988k 發表於 2005-6-21 01:00 AM

[quote]Originally posted by [i]karate_pau[/i] at 2005-6-20 10:36 PM:?7K~w ry l

c.kn0l6wa4N 你都白撚痴,告唔入就狗架&DzA%ocW![5X3J
dna,精液... [/quote]
z_PdT.p8o 咪係咁多人一口咬定佢做過
Eey_ @q$A 有冇做過得佢先知

adamas 發表於 2005-6-21 05:40 AM

我淨係知佢係流行音樂既成就無人能及/L,jT S0o)Np_7I
佢好多歌都宣揚環保, 反戰, 保護兒童
ij"uNK2U7j#G 亦經常為慈善籌款
~4AGX#r s 呢D係有目共睹既
L!L"@6K*}/Z 但係無人會欣賞佢呢Dp.x$_k T8y| }A
反而傳媒最鍾意宣染既醜聞大家就記著
jZ*Y)m dM 只有天曉得既野就個個一口咬定佢有做, 鬧個狗血臨頭
v&o*W0A5b2Npf a6?_tf` 如果咁樣唸野
'q!}(e9x C 對當事人好唔公平

vivienna 發表於 2005-6-21 05:50 AM

[quote]Originally posted by [i]adamas[/i] at 2005-6-21 05:40 AM:
plmv3j4yg+[R 我淨係知佢係流行音樂既成就無人能及
rV9CE SM2I_3m ... [/quote]
Jg0ZHW;J_,T 樹大招風﹐老屈不成﹐勒索不奇。

kkbush 發表於 2005-6-21 08:54 AM

agree~~~~~~~!!

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-6-21 05:50 AM:
,f@0}+X"Y[![+}w@
7yIq)V.{ { 樹大招風﹐老屈不成﹐勒索不奇。 [/quote]
Xu| SOC
7oA C%v| N
-@8V NMJtRxk'a Q AGREE~~~~~!!:P

心冷之戀*行 發表於 2005-6-21 03:35 PM

D 人唔知就咪up啦8Z(wj$i_t
成日係度老屈...
6O#I#\ JdB%bhD 想掘人一筆之麻-_-

kaigi 發表於 2005-6-21 08:01 PM

我覺得係佢太有$$
9nd k9rI!vG.s 所以先有人屈佢
*g4lr s'?$P"md 如果比你咁有$$,攪細路攪完都會即刻毀滅 d 証據 lar
P vh-[m#]2x 邊會中幾次招咁stupid
/pL*\ Qr-a3N:A7K MJ 好可憐.....

toddcheong 發表於 2005-6-24 01:54 PM

佢要攪根本就唔會有人知

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.