娛樂滿紛 26FUN's Archiver

雷公 發表於 2005-6-20 09:27 PM

香港差佬被人當狗敢鬧!(我第一次見到敢無面架事)[樂+]

[size=4]今日見到幾頂癮場面..(真人真事)[/size]
^ u*vB9[ 小弟今日係灣仔番工
u_&Nw5J4Z 見到有架法拉利剛停在雙黃線(KJ ~4X5gf/D)K6]Lj!F
個男人落車時,有架鐵馬到左.._9M q9b+s0L
叫個男人唔好停係呢度...P.E1t(wI%p:ZJ
對話如下..
t!fV%e&GW|:I%h J{q"Jql!q'GO$P
交警: (一般樣子懶cool懶惡敢) 喂! 你知唔知呢度唔停得車架!你睇唔到雙黃線架咩!|;A!T#Dh#L
男人: 係咩! 敢又點呀! (滿不在呼)
-@E/Y?(P.gW!b 交警: 唔洗講敢多!?個駕駛執照好黎先..;l-KwJb9w!h
男人: 睇飽佢啦!(跟住自顧自想入間seven買野)o b-T2yrmAn
交警: (瞪大對眼)你講咩呀!
OCu1V ZV+Qo [ 男人: 仲乜Q呀?又..(好唔耐煩)
+q\0Y6a9{;w1@ Ew 交警: 我話比你聽,你唔即刻張架車駛走我就有權抄多你一張;goL3C d^I-\9P)U
男人: 乜野ar..抄你就抄la..唔好阻住我入去買野..
]`8pGa]PW 交警: 先生,你唔好敢串(好惡敢掘住個男人)
&B1lm LMP\ 男人: 仲乜!望咩!抄啦! (行近條差佬度) 我依家叫你抄呀!仲乜!抄多幾張la!
A6Gl0Db.zG         我叫你抄呀! L;K _9lrNs`
交警: (口形應該係講緊粗口)
|0_%dc1}"| kG 男人: 仲乜..停晒手唔抄啦..我依家叫你抄呀,懵架,叫你抄呀,想抄3張定10張呀..抄啦\,_d3Ieo
男人: 我話比你知呀!仲乜呀,唔順呀!敢你想告我咩呀! 我警告你tim呀,唔好整花我架車呀
'mx|4|FD;Hh|/qVJ         我po到你暈呀..你幾個月人工都倍唔起呀!
8m1U8Jfh]1Bs 男人: (自顧自走入seven)1`#c]LKk3iY,C

9g;w}.Ey%T 好多人呆晒係度....當戲敢睇.... OaI3aa7Du:u
之後條差佬面都紅晒..dum低頭連炒左3張告票就拿拿聲走人
/J}{LxC-CuH 你信唔信都好..
2ihl G?)w3A 係香港生活要接受一件事實,就係有錢架真係惡晒...[ a9ABV$H
所以我知道一定要搏命搵錢..唔係惡晒..但一定唔會比人睇少
W\n GYo&_i XdaKVl1b8x
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-20 at 09:33 PM [/i]]

mq 發表於 2005-6-20 09:31 PM

一早知la  有錢セX都得

malifa1 發表於 2005-6-20 09:31 PM

嘩 勁啊
b3o k9YFZ 有一日....

mq 發表於 2005-6-20 09:32 PM

你POST   錯左la 不要post 呢版

樂壇渣Fit人 發表於 2005-6-20 09:33 PM

轉入吹水板

baatkung 發表於 2005-6-20 10:01 PM

好多人一有錢就巴巴閉閉,好明顯個男人係特登演野比人睇,等圍觀d人覺得佢好叻!不過錯係佢,犯規又係佢,我覺得最肉酸都係佢,做人做到咁無品,仲自以為好型仔!我見過香港好多富豪D二世祖子弟都係咁,自己未捱過就不可一世,不過話時話我遇過李嘉誠個大仔幾次,佢真係唯一我覺得有教養的太子爺,起碼佢唔理你什麼身份,佢都會尊重你,對你有禮貌!

karate_pau 發表於 2005-6-20 10:03 PM

繼串柒柒名牌peter lee後
yy:fd [ ~w 又有法拉利狂人
@"m oz{~1rK 1uQ a;IS G
香港人d價值觀真係高尚呀,我愛香港!!!!!!!!!!!好野~~~~~~

Dr.anger 發表於 2005-6-20 10:26 PM

最憎呢o的財大氣粗既人,同o的大陸暴發戶冇分別

therocking 發表於 2005-6-20 11:30 PM

真係咩人都有!!

sas 發表於 2005-6-21 12:06 AM

財大氣粗

mtvcmh 發表於 2005-6-21 12:24 AM

佢財大只可以氣粗
z4d!?#xw 但下面粗唔粗
'X&zlW h9_?O)W 相信只有佢自己先知^^

亨九利 發表於 2005-6-21 12:26 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

良友 發表於 2005-6-21 09:47 AM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-6-21 12:26 AM:
^mJ C U8c+z:G;{n\ [i][size=5]香港有錢大尻晒......???[/size][/i]
P8SE AJ_0f :o:mad::mad::( [/quote]
j(VR5z aD7y? 當然

雷公 發表於 2005-6-21 02:01 PM

香港就係敢...Z}ytI'd[dH3CD
有錢人架社會
)D a+v*h}Y7p2t7rJ 其實政府都係比有錢人控制7dU'^#vF7I F N
我地曾特首話無"官商勾結"j.HVy U
究竟有無 ? 心照la
~Px0XMC 大家香港人,醒目仔黎架ga ma)@2NKEs7n
畫公仔唔洗畫出腸啦
/Bq,ah}#yx8d0Z mX 9U0p5jEr1K O;N
無錢就拗底,驚比差佬抄多張,好溶
@g&KS$d 有錢就當隻差佬狗敢鬧,抄10張都無所謂NCNpN$t"Z-qP,L0b
香港就係敢現實

adamas 發表於 2005-6-21 02:34 PM

這就是資本主義既一大弊病ph.B,n-`2{#{x
人始終唔會控制下自己

joycejo 發表於 2005-6-21 02:50 PM

有時 d police係有d過分,....so個個都一直覺得佢地衰

同意 發表於 2005-6-21 03:58 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kaigi 發表於 2005-6-21 08:08 PM

有$$ 一定型晒
!R;m+@OfM 最少講野大聲d先
-`8nUxg"K{s,W 食野買野唔洗就住+Wnth$z0J
好似呢單case, 買遲d 野飲會壞親身體
IjX(a?&c7T9b 幾多$$都補唔返

Sinper1 發表於 2005-6-22 02:36 AM

[quote]Originally posted by [i]adamas[/i] at 2005-6-21 02:34 PM:
lCi.hv2C+e-N(dV y 這就是資本主義既一大弊病!H5[:r+bi1SNh7Rs}}p
人始終唔會控制下自己 [/quote]Ci%D;u6{

#I@n`-t7SL 你錯啦,lee 件事証明有$有學識,雖然唔係太哂(起碼你唔可以當街隊冧人都MO事)d(KCpp9{jj d,B
BUT起碼講句野都大聲D,你咪抄囉,我有既係$,吹咩?4t4RZ gSu
H0T1m&r'p/f)E
所以個位差人叔叔先會發奮,先會比心機搵更多既$(當然正途啦,如:炒股等)去大番佢,到時發左達既差人叔叔可以更大聲話:我有$過你,正窮鬼~渣法拉利,我渣空中巴士同747ar 小朋友。!k? B!kWwpa,EF

3zp&Peli 因為世界出現等級差別,人才會不繼向上爬,社會才能不繼進步。

sas 發表於 2005-6-22 02:43 AM

法律係存在左好多灰色地帶ga la

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.