香港差佬被人當狗敢鬧!(我第一次見到敢無面架事)[樂+]
[size=4]今日見到幾頂癮場面..(真人真事)[/size]小弟今日係灣仔番工
見到有架法拉利剛停在雙黃線(KJ ~4X5gf/D)K6]Lj!F
個男人落車時,有架鐵馬到左.._9M q9b+s0L
叫個男人唔好停係呢度...P.E1t(wI%p:ZJ
對話如下..
J{q"Jql!q'GO$P
交警: (一般樣子懶cool懶惡敢) 喂! 你知唔知呢度唔停得車架!你睇唔到雙黃線架咩!|;A!T#Dh#L
男人: 係咩! 敢又點呀! (滿不在呼)
交警: 唔洗講敢多!?個駕駛執照好黎先..;l-KwJb9w!h
男人: 睇飽佢啦!(跟住自顧自想入間seven買野)o b-T2yrmAn
交警: (瞪大對眼)你講咩呀!
男人: 仲乜Q呀?又..(好唔耐煩)
交警: 我話比你聽,你唔即刻張架車駛走我就有權抄多你一張;goL3Cd^I-\9P)U
男人: 乜野ar..抄你就抄la..唔好阻住我入去買野..
交警: 先生,你唔好敢串(好惡敢掘住個男人)
男人: 仲乜!望咩!抄啦! (行近條差佬度) 我依家叫你抄呀!仲乜!抄多幾張la!