娛樂滿紛 26FUN's Archiver

leeyanta 發表於 2005-6-20 11:15 PM

有線涉嫌攻擊內地網上轉播足球網站惹來內地駭客報復

> 大家有冇收到D個MAIL:!I7} ap~:m\7s |
>l8T],C$Ey p+f
> 有線寬頻近日出現種種問題
1[E.USj&EB+d5D-B > 根據可靠消息來源
o*N#UO6Ixa > 原因可不是機件故障
Rdf%y0RV7@)q#eOW > 而是因為有線電視為防止客戶流失
2[/T r a y.yr > 涉嫌攻擊內地某免費網上轉播足球賽事之網站I4e P&y}0F#QX
> 因而惹來一群內地駭客報復
g/Bm+E&s > 所以有線寬頻用戶使用網絡時會出現種種古怪問題9y8v,J8h@loK?
> 例如突然彈出大量廣告,網速奇慢,甚至電腦被入侵......etc
8A;t]g1M#X$e[m;I"N > 小弟的朋友就因此原故,2日之內要我幫佢重裝windows5次......
jO)mA5s@,J `z'e6s >[+S"@%Z Z7ww
> 在此呼籲,L$n7A+hwD4cF
> 在事件平息之前
0Rw6I+y"IFx*QR0k > 為保大家電腦不受侵襲
2x6bq$F"{*}2i > 用有線上網o既朋友還是不要online比較好

william303 發表於 2005-6-20 11:18 PM

[quote]Originally posted by [i]leeyanta[/i] at 2005-6-20 11:15 PM:[@0vhg2M#Nl n
> 大家有冇收到D個MAIL:
)iFvp-fsz j >
s%K1x/J"X6w} &... [/quote]
t0W1T*^2@{-r 依~~好彩唔係用有線,不過係唔係真架!

kenneth_so03 發表於 2005-6-20 11:27 PM

我都係用有線...
)uzs^e.~[ 我之前部腦有事都係format左就乜事都冇..
-vH~ M\F @#s5k j 而家唔知點解有d野自動裝左落腦部到=.=
#tr e0S3D.@4Pm 同埋成日彈d野出黎
|.]9x:Bwhm/cZ;Dc]l 唔知關唔關事

coolyiceman 發表於 2005-6-21 12:36 AM

唔怪得現在好鬼唔smooth la~~~
Pa2mr Tc Y?#D)~:Ru 之前都無問題~~~~
&]JZ6SXr pk 有線

25131988k 發表於 2005-6-21 02:23 AM

我都用緊有線

小虫 發表於 2005-6-21 10:04 AM

所以話呢--------->寧得罪小人~莫得罪駭客

marcotsui 發表於 2005-6-22 01:03 AM

CUT 有線LA

腳指o 發表於 2005-6-22 01:13 PM

媽的 ><J8ul9OZ7n3z-h
我都用緊有線 ><

Dolly!Sit! 發表於 2005-6-22 05:06 PM

頂,唔怪得e 排 咁slow  la = = 時快(一般speed )時慢 = - =

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.