娛樂滿紛 26FUN's Archiver

halu 發表於 2005-6-21 11:04 PM

有咩方法可以練好d酒量??

其實唔係易醉
2s;JF/r.K#T8Fz_7F 只係易"湯"...成日飲唔夠兩枝啤酒就"湯"
1f,S&W+RA"{2s!Bk 但"湯"之前同"湯"完後個人都仲好清醒ga wor
/{W4|J cL 好無奈:(

nightmare 發表於 2005-6-21 11:06 PM

禁...有咩所謂??

toro 發表於 2005-6-21 11:10 PM

可以試吓唔好飲咁急

hisofai 發表於 2005-6-21 11:16 PM

係呀......如果你隊既話....;cn3qXT?#g,M)O:lcf6E
一定湯gar bor

亨九利 發表於 2005-6-21 11:41 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kenneth_so03 發表於 2005-6-22 12:00 AM

飲酒之前食幾塊芝士....唔知飲奶得唔得

左輪仔 發表於 2005-6-22 12:03 AM

唔同心情有唔同既飲法4N W};_X!W^X"LWi
唔同精神,又有唔同既飲法
&{+hY LH}2eOlZ5|1a1w 要練酒量唔係幾日可以做到嫁.....

halu 發表於 2005-6-22 12:10 AM

[quote]Originally posted by [i]nightmare[/i] at 2005-6-21 11:06 PM:4@@u2~zt0m |
禁...有咩所謂?? [/quote] dE9jlZ!N)o*N
o係出面飲就冇所謂laC Pdec_z/^
但如果o係人屋企飲2y3_+z Xa
湯到人地個廁所臭/污糟晒:o

halu 發表於 2005-6-22 12:11 AM

[quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2005-6-21 11:10 PM:
p1e6s/B6_9C 可以試吓唔好飲咁急 [/quote] {(Kg2~6r%q S:L#U-]
pV1J5H#W2J:~6y
[quote]Originally posted by [i]hisofai[/i] at 2005-6-21 11:16 PM: []0C*o~%q5F9d2G`(j
係呀......如果你隊既話....
]cjge~j 一定湯gar bor [/quote]
a!B"N^Am&JS;CZ | nj]M-|Po
已經唔係隊gar lah...
7w^"^6@4y wJV 但一飲多幾杯就有"ur"番上黎ge感覺

halu 發表於 2005-6-22 12:12 AM

[quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 2005-6-22 12:03 AM:
b Q(]A0}H ec'z 唔同心情有唔同既飲法:{1^]lR?;z
唔同精神,又有唔同既飲法a` lu/E"Mm7b
要練酒量唔係幾日可以做到嫁..... [/quote]
Fi,q,M;X|$o:Wk9d"` 咁應該點做??:r{V lNOb
每次飲多少少咁??:o

fatfatdragon 發表於 2005-6-22 12:17 AM

以下是一些個人試過會"湯"的情況
-a%fjjU$Q 1. 飲酒太急
fVP-~gw2}5]2n 2. 啤酒太凍 (其實最好是大約4度)1jD&O$GGk"Y5~2w
3. 食得太飽 (自己覺得最重要), 我一般半飽就最少"湯". 食多個7成就最易v6^|2w-P7gWW
4. 之前食物 (試過一次, 食完燒雞翼再飲了一支"x老吉". 當晚飲啤酒後, "湯"到....)
NU([:} MLhud 5. 習慣性 (朋友說, 在食道到胃有個肌肉控制胃裡面的東西倒流, 如果不習慣喝酒, 會很容易鬆而做成"湯"). 如果有這情況最好少飲.
e&c O.s4Dp 6. 身體差, 尤其是唔夠"訓" 都好大影響)tC0^o$bN fZ

a;h\oI 其實, 酒最好少飲.  以前時常飲大, 又易頭痛, 而且對記憶力破壞.
B;u,N~+?1v+C [ 可以最好少飲.

adamas 發表於 2005-6-22 01:01 AM

酒量既野因人而異u*o$m1l"N\i
我覺得無得練I SMuhK0gX
兩支唔到就湯, 應該本身唔係咁受得酒
'CP v:j7F~ 都係盡量少飲啦, 不要硬來

d228216 發表於 2005-6-22 01:40 AM

飲咗今多年, 只湯過一次, 去間pk吧...唔知係咪比人落咗野..飲咗兩杯生啤就黎料, fa 吓 fa 吓....即閃入toliet湯....然後飛身搭的士返歸..
AX/P6@KL&fjYf^ $p,p9e R"t

&cp"P(pRu#^.Vr 易唔易湯, 其實有d科學d既方法 check, 就係去驗血...驗吓有冇齊2種 分解酒精的 肝how素.....0wD:DF&T:h
8A1y7Tz#D G
結果係: 0e u!O6|i,];|+z]
有齊兩種 未必唔湯...要練...練咩? 係練胃...
#D [E'\wc 只得一種 未必湯...但不要玩得太盡-Z P%G.V;s7FV;Vs&`6l
一種都冇 未必湯...唔湯重衰...傷肝嗎...小d飲啦/飲小d啦

iad 發表於 2005-6-22 06:59 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

老鬼X 發表於 2005-6-22 07:39 PM

算啦!KO m2YOlAXg
湯.湯下就慣架啦:P
j/k1V]RtHv v*h 而且湯得多就唔湯:mad:
k1oWX;[8R5TiW9{vq 咁到左o個陣時
d,L B'MF5W@ 恭喜你:):)b3][}8v1E(kD
你既酒量已經去到
V!J4O5gK ` 隊得(淋)你既人:oN+PJ ez
都要付出一定既代價:lol::lol:
A-O)fM1M+T 可以叫做高手之中既高手:cool:
Gs/J.h(z 但係唔會玩到好多年:(:((s+VX*aj
J/?#cx+s^2M
[[i] Last edited by 老鬼X on 2005-6-22 at 07:42 PM [/i]]

ivan2005 發表於 2005-6-22 08:33 PM

你既體質問題,好似我唔係經常飲,但我次次飲幾枝都無所謂~

show128 發表於 2005-6-23 12:50 AM

日日飲,慢慢加多的

karate_pau 發表於 2005-6-23 01:10 AM

練氣功[k4qG2^C mrw
Qr9|r v H)j
"賢氣歸原"

gill_gillhk 發表於 2005-6-24 03:40 PM

飲酒問題

我想問大家飲幾多支先會醉ga ?
p E&X Ip7~ 總有大家會飲咩牌呀 ?
^1Rx&|'f9] 個人覺得嘉土伯好0肯....難入口.../L7Af:d'gx7R

@3_o4U5J7F2g more~點先可以無咁易醉呢 ?

亨九利 發表於 2005-6-24 03:47 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.