娛樂滿紛 26FUN's Archiver

gill_gillhk 發表於 2005-6-24 03:50 PM

兩打係好多wor.....

亨九利 發表於 2005-6-24 03:54 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

constant_siu 發表於 2005-6-24 03:56 PM

習慣成自然7aIB&IT.KgcnV
開頭飲一兩杯
(sh,f#B0Fx$B 慢慢加d,今次飲啤酒,下次就飲伏特加,每次轉下,
.V(EQ Etg!Ux 開頭就唔好一下子隊盡.
0U~(Wt0ly cixl 仲可以咁既,飲完一兩杯,走去廁所放尿,排酒精,
S,XL:`Z8I'~ 我唔知你喺邊度飲,又可以飲一兩杯酒,飲番半杯水,中和番

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.