娛樂滿紛 26FUN's Archiver

halu 發表於 2005-6-21 11:04 PM

有咩方法可以練好d酒量??

其實唔係易醉 O:|G:D N
只係易"湯"...成日飲唔夠兩枝啤酒就"湯" iH!K Vy v?'O
但"湯"之前同"湯"完後個人都仲好清醒ga wor
WL*XElO-Y*C3y 好無奈:(

nightmare 發表於 2005-6-21 11:06 PM

禁...有咩所謂??

toro 發表於 2005-6-21 11:10 PM

可以試吓唔好飲咁急

hisofai 發表於 2005-6-21 11:16 PM

係呀......如果你隊既話....
?u*N"S&p Ls:os 一定湯gar bor

亨九利 發表於 2005-6-21 11:41 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kenneth_so03 發表於 2005-6-22 12:00 AM

飲酒之前食幾塊芝士....唔知飲奶得唔得

左輪仔 發表於 2005-6-22 12:03 AM

唔同心情有唔同既飲法
GyT#ix 唔同精神,又有唔同既飲法}2_W/h\3i9`)}
要練酒量唔係幾日可以做到嫁.....

halu 發表於 2005-6-22 12:10 AM

[quote]Originally posted by [i]nightmare[/i] at 2005-6-21 11:06 PM:
j5XPv-denW 禁...有咩所謂?? [/quote]
R N~4]6XlR o係出面飲就冇所謂la
5B*r-D/Yq 但如果o係人屋企飲Q;nGaoJ[
湯到人地個廁所臭/污糟晒:o

halu 發表於 2005-6-22 12:11 AM

[quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2005-6-21 11:10 PM:h`9g.~~a~ Tl4^9Fa
可以試吓唔好飲咁急 [/quote]tZ iD.]0O)B
9D NI Fxv~
[quote]Originally posted by [i]hisofai[/i] at 2005-6-21 11:16 PM:%o'p4~6~(QlJA
係呀......如果你隊既話....+K/w tX(b$@
一定湯gar bor [/quote]:o/ouW9y
XhF~4t9V}
已經唔係隊gar lah...oG%t'D"L
但一飲多幾杯就有"ur"番上黎ge感覺

halu 發表於 2005-6-22 12:12 AM

[quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 2005-6-22 12:03 AM:P5P,[jG|Sg
唔同心情有唔同既飲法
u1rmU9L4v6x 唔同精神,又有唔同既飲法 U'oG x|8g7e)N
要練酒量唔係幾日可以做到嫁..... [/quote]&fUCMe'J
咁應該點做??/n9Isj|
每次飲多少少咁??:o

fatfatdragon 發表於 2005-6-22 12:17 AM

以下是一些個人試過會"湯"的情況
1S0y'Cv h M4rv'L 1. 飲酒太急
DHS:a,o 2. 啤酒太凍 (其實最好是大約4度)#u`7E0Rh
3. 食得太飽 (自己覺得最重要), 我一般半飽就最少"湯". 食多個7成就最易o L$nE ^sZ
4. 之前食物 (試過一次, 食完燒雞翼再飲了一支"x老吉". 當晚飲啤酒後, "湯"到....)
sT?;nAr'\'C 5. 習慣性 (朋友說, 在食道到胃有個肌肉控制胃裡面的東西倒流, 如果不習慣喝酒, 會很容易鬆而做成"湯"). 如果有這情況最好少飲.
4KJ,u1j9@"PB 6. 身體差, 尤其是唔夠"訓" 都好大影響
9e7fL4pQ~$`E~;[XE D8x Qd+G}UA/X
其實, 酒最好少飲.  以前時常飲大, 又易頭痛, 而且對記憶力破壞.
:snx'A1\P(a2y 可以最好少飲.

adamas 發表於 2005-6-22 01:01 AM

酒量既野因人而異
jv4p1C~hC%T8|(d1}!j 我覺得無得練L#e7a,|n
兩支唔到就湯, 應該本身唔係咁受得酒
Q'\ lb`c 都係盡量少飲啦, 不要硬來

d228216 發表於 2005-6-22 01:40 AM

飲咗今多年, 只湯過一次, 去間pk吧...唔知係咪比人落咗野..飲咗兩杯生啤就黎料, fa 吓 fa 吓....即閃入toliet湯....然後飛身搭的士返歸..&G(| B@ Mme

'j+E4K }^j$Cf sa&pUW z/W#h
易唔易湯, 其實有d科學d既方法 check, 就係去驗血...驗吓有冇齊2種 分解酒精的 肝how素.....!wF8z~ gNGx(DE1dX
'KZo4l)[m$h,\"d7w0~
結果係: B;[y t ]$DX?
有齊兩種 未必唔湯...要練...練咩? 係練胃...%Guk1pcz
只得一種 未必湯...但不要玩得太盡"? yJ WF1Q2T8dV
一種都冇 未必湯...唔湯重衰...傷肝嗎...小d飲啦/飲小d啦

iad 發表於 2005-6-22 06:59 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

老鬼X 發表於 2005-6-22 07:39 PM

算啦!
.d7dJ.e,d\ 湯.湯下就慣架啦:P
T$x?$d A["_7[ 而且湯得多就唔湯:mad:0e,n)cz'W4C5]/[^
咁到左o個陣時wl pX cF8M;E
恭喜你:):)
"[K|0m}| 你既酒量已經去到TV!]xK
隊得(淋)你既人:o
ad]Y`C 都要付出一定既代價:lol::lol:
4]"D/eRCb'@S 可以叫做高手之中既高手:cool:
INu0sNpas_ 但係唔會玩到好多年:(:(
eC+y~)Np`
%Wkpvl0u\/Bk [[i] Last edited by 老鬼X on 2005-6-22 at 07:42 PM [/i]]

ivan2005 發表於 2005-6-22 08:33 PM

你既體質問題,好似我唔係經常飲,但我次次飲幾枝都無所謂~

show128 發表於 2005-6-23 12:50 AM

日日飲,慢慢加多的

karate_pau 發表於 2005-6-23 01:10 AM

練氣功
:@ _ km%SM -p bAdp,[
"賢氣歸原"

gill_gillhk 發表於 2005-6-24 03:40 PM

飲酒問題

我想問大家飲幾多支先會醉ga ?Is:qy,H b1xx
總有大家會飲咩牌呀 ?gf Hz`P%Z
個人覺得嘉土伯好0肯....難入口...q4VuDePU"s9Q

o,e,~"S1e*bY more~點先可以無咁易醉呢 ?

亨九利 發表於 2005-6-24 03:47 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.