娛樂滿紛 26FUN's Archiver

yanmatthew2006 發表於 2005-6-22 08:26 AM

如果突然間被老闆炒左. 第一件事會做什麼?

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

同意 發表於 2005-6-22 09:47 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

良友 發表於 2005-6-22 09:54 AM

[quote]Originally posted by [i]yanmatthew2006[/i] at 2005-6-22 08:26 AM:U D"{hi.O]
如果被老闆炒左. 我會去下旅行休息下,一個月後開始努力搵新工作 !
Ym/Df k%PD (sG#] W,}Y
How about you? [/quote]7OJ2J0??9UZE
9mx[2z"f
我會每日係26FUN POST兩個ON9題目,
'h6|oRS H0_U4cA4jv 再郁九你個契弟囉。

eraser 發表於 2005-6-22 10:19 AM

即刻揾過份工。

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.