娛樂滿紛 26FUN's Archiver

thinkitect 發表於 2005-6-22 02:28 PM

那一部关于时间穿梭的电影令你印象深刻?

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

bt新之助 發表於 2005-6-22 02:36 PM

當然是經典的回到未來

亨九利 發表於 2005-6-22 02:57 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

skyliner3409 發表於 2005-6-22 03:08 PM

回到未來的編劇超強!!

advvda 發表於 2005-6-22 03:14 PM

有一出日劇,講某條友要不斷重復果某一日,一過12點就要從頭黎過。7T2a p8Aa
但他本人無法改變。2y8lf?L"cor]
j~_+k:Ci
可惜我忘記了名字,希望各位大大指教。

段云 發表於 2005-6-22 03:24 PM

[quote]Originally posted by [i]bt新之助[/i] at 2005-6-22 02:36 PM:
7^:uHf5i b}7z 當然是經典的回到未來 [/quote]
/U:AMfJL,A;m;B
n `G,^5i"ZD +1票:DQ8i'O:VA e,S
睇左幾次都仲未明哂d時間同因果關係

jublio 發表於 2005-6-22 03:42 PM

"爱,断了线" 劇本是抄西片 "Frequency" 的 ! &a&X uSR2L0E
shN2vKi0mJ
所以你應說 ~~ :《爱,断了线》觉得"抄"得很不错

abcde1918 發表於 2005-6-22 04:04 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-6-22 02:57 PM:
i0F"G!l0yP"@'K [i][size=5]回到未來1,2,3集......Michael J Fox演出生鬼!!![/size][/i] [/quote]
%ywD(S2dH 我都係咁詁呀!!!:):):)

stone86 發表於 2005-6-22 04:15 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-6-22 02:57 PM:
|?!`]DQ7[ m6a\ [i][size=5]回到未來1,2,3集......Michael J Fox演出生鬼!!![/size][/i] [/quote]S:fB3A"l;|} le

i;jX)G7s(S9c1A2X&Y J 超正呀1Cq#H0e[ f
編排無得頂 呀

傻仔Him 發表於 2005-6-22 05:09 PM

未來戰士......
d*EE/XT9y*o 覺得睇左等於無睇=.=""

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.