娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pkpkpkpkp 發表於 2005-6-22 02:34 PM

大家對寓言有咩睇法????

小弟呢輪經常睇到好多寓言,
0haKa$V}Ebv 真係令我好不安,又好唔開心,
6x G%s eCD+BG 究竟將來既世界係點???agIY X k
即使唔睇將來,
#Rdd&M&Dj/~ w 現在各個國家已經開始勢不兩立,$\4j o$Y2hF(Z T4e5v
美國已經激嬲左好多亞洲國家,w#M%s~:g#z
朝鮮又已經有五粒核彈咁多,
R7r6C ntv$LN 台灣同日本又做D無謂野,激嬲左中國,I;c%rb C q cG
一切同寓言所講既好相似,
*xiA%^R-r 好明顯打仗既機會好大~~6aW(Tp(f8QoV
不過,你地有冇諗過,D人係點樣推算出咁詳細既資料??
U5hM2~7Y vU 但係所講既又一矢中的!!!!
.y yUl+m ^z 究竟D人係點做到?????

亨九利 發表於 2005-6-22 03:02 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

雪代緣 發表於 2005-6-22 03:12 PM

係預言定寓言呀?D7d.o6b9o.k1a;T
預言就不信則無

pkpkpkpkp 發表於 2005-6-22 04:09 PM

預言呀SORRY

iato 發表於 2005-6-22 04:22 PM

我都覺得呢d神怪野唔一定無既. 不過你講果d都好marco下... 你又做到d咩呢.
?t*^/^!]{&H-w+N 就算個人d既 都唔好睇咁多好d 比你知道晒 做人都無咩意義啦.
X(p!W c U-U6t0d!X5f 我聽個一個故事 話有一個民族 佢地既族人用佢地一隻眼同神換取一種預見未來既法力.H!Oc'c g,^c~_
結果佢地所有既預見力就係知道自己幾時死. 咁又有咩用呢.
]5j;z7^2^UX#H"? 做好今天 期盼明天會開心d^^

雪代緣 發表於 2005-6-22 05:50 PM

係囉   駛乜驚預言丫
E;} H+t3e$KP8Z*f9~Ms 如果係真,你驚又死唔驚都死
3N:p-o*[ ]+q^)Q+nN4U#Z 係假,你驚就只會浪費精神

老鬼X 發表於 2005-6-22 07:29 PM

係囉   駛乜驚預言丫

diehardfans 發表於 2005-6-22 07:38 PM

相信你自子!!!!!!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.