娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pkdonald 發表於 2005-6-22 07:33 PM

大家是咩工作?如果工作緊,又喜歡自己工作嗎?

小弟工作已經兩年了,而家工作都是dream work 之一
os|,q:S3?,d U:AU:N%c
E"BI1w4V.p4{6X7BH -V7jz+ZJ G
-_zZ&bfx+U%M

#[kfg?+ShK [img][IMG]http://i5.photobucket.com/albums/y182/donaldpo23/765020008.jpg[/IMG][/img]-m+xLT*DD1SAa(Q
lbI/fPaq
[[i] Last edited by pkdonald on 2005-6-22 at 07:34 PM [/i]]

sysykiller01 發表於 2005-6-22 07:33 PM

仲讀緊中三
+ec+ct-W1\d 考試中 = =+

pkdonald 發表於 2005-6-22 07:35 PM

re

[quote]Originally posted by [i]sysykiller01[/i] at 2005-6-22 07:33 PM:
"zQ0U7_&nI,fk 仲讀緊中三x_f&ANv/? M
考試中 = =+ [/quote]]@&h.f s

!W|&h*w.R`\ 比心機

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.