娛樂滿紛 26FUN's Archiver

bodycharge 發表於 2005-6-23 01:59 AM

[23/6吹水加分題]究竟哩個世界有無報應??

你地認為哩個世界有無報應 ?V5i8LK\
?;Am5A(u6si4r(|
係善有善報, 惡有惡報, 抑或係 殺人於火金腰帶, 修橋補路無屍骸?
G5s{"btp
s0`H.V,_\R6V [[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-6-24 at 02:13 PM [/i]]

=[ 發表於 2005-6-23 02:58 AM

both 都有`

hcee 發表於 2005-6-23 03:15 AM

我覺得有.......不過可能早d黎.....可能遲d黎........或者下一世先黎.........

ivan2005 發表於 2005-6-23 07:19 AM

我覺得無.........

fatfatdragon 發表於 2005-6-23 08:02 AM

好相信會有報應.  作"業" (尤其自作的), 一定有報應, 如若未報, 只是時辰未到. :oJl%GH;h^h?
%{ S+Fa V
個人經驗:j4dXb4r4r
由細到大, 屋企都教, 食嘢要有衣食, 唔可以浪費, 否則"第"時會捱餓.
PrtxmTI&O 剛出來打工, 搵到錢, 開始浪費, 成日都買多過自己食量的食物, 食唔完, 唔放得就"口劈".|9w~%En H&s(e)[\
跟住, 冇幾耐劈炮冇工做, pk到試過一次行街肚餓想買嘢食, 都唔敢買 因為買完冇錢搭車反屋企. 另外, 想食好嘢(日本菜), 驚食完以後日子冇錢唔知點過.:(
n&`;}i3Y4x 捱過這段日子, 後來想起, 一定是冇耐之前浪費的報應. 自己點解咁想?0@#G2B J Y
間單講, 如果之前食嘢唔浪費, 啲錢留起, 都可以冇噤pk:(\UT0i4w9tM/d~
現在真是唔敢啦 :P
D/rW$]N 7n E9LmF0Rz&sD
[[i] Last edited by fatfatdragon on 2005-6-23 at 08:09 AM [/i]]

karate_pau 發表於 2005-6-23 08:17 AM

羊壽乘一日唔仆街:b0|-P8_.MnG
我都唔會信報應

chak852 發表於 2005-6-23 11:05 AM

時辰未到o者......

哈仔 發表於 2005-6-23 03:51 PM

[quote]Originally posted by [i]karate_pau[/i] at 2005-6-23 08:17 AM:-|$ad6zjT
羊壽乘一日唔仆街
D+fnOFLgK5K 我都唔會信報應 [/quote]
P#P;B%lb K %b"Ci,@lU,g'G
agree,
6UaxXa y 哩個世界善無善報,惡無惡報,
d9G n^H-^ q"?zp so,我唔信有報應~~~

鬼魂 發表於 2005-6-23 03:54 PM

報應<----解釋:幻想出來的, 超現實的, 現實中沒有的事物, 只存在人既心內, 只是拿來安慰人的說話, 只會出現係兒童小說, 教課書, 虛幻小說中
otH"x^5Y
e_ CF*FCNb [[i] Last edited by 鬼魂 on 2005-6-23 at 04:05 PM [/i]]

pkpkpkpkp 發表於 2005-6-23 04:15 PM

報應就一定有~ S"s0Uo:c:_B.xx
只係報得顯唔顯眼同大與小!!!\r`7C `9z+t"l?|t"b]*K
小既可以唔見左錢,行路pk,無啦啦係街俾人鬧,
$nYt-Tv ~$_ 呢d都算係報應一種,A0L{E&O*O
大則可以傾家蕩產,大病一場~~2k^/E/g!e&oy!^
好多時我地講野得罪人,整親人地,Up$c{!KU D7l
自己最後都會受番,只不過係報應在你既日常生活,你唔發覺咁者~~
*y DY$qmw`gl:D 好似我呀婆咁,衰d講句,
%@ yel)t(f r9t 佢好多時開口及著黎,講過好多有負天理既話,
K+]ue(xb7C 而家呢??口水線(分泌口水個舊唔知叫咩)腫脹,腳行得唔好,仲有頭癬........
6JS+d6l oj7PFA 唉........係唔係報應,大家自己諗啦......

老鬼X 發表於 2005-6-23 09:17 PM

有!:(一定有:(w,lv|^8Q
報唔到落你到_qDTWY }c+p
都會報落你家人到l9\0ei`0p8Rm ?
真架!:(
)K,?5m'M1E!D.\2m!f| 我聽返o的老屎忽講(老江湖) n6s a*wV#l+z.T _ S
十個賣白粉既&f})Qd;ul
十個都有報應9AnrkF f@*F5Pw4}
坐監就唔洗講啦!
2F!Nz2h0^SC*dwu 有o的中風:o: 有o的就屋企人橫死:o.........:(:(:(

abc123aa 發表於 2005-6-23 09:52 PM

一定有,唔係點解成龍要成日做善事ja~

魔鬼幽靈 發表於 2005-6-23 11:24 PM

報應只係有人自己安慰自己的想法'O,t+\B;uM V
壞人有事就叫報應 Fu{O8@l;} h+G%[
好人有事就叫天冇眼
f4S,nqK'G1\ 做人只求心安理得.又何必成日口頭上掛住一句::(
P }$h$[J0lM1lX8L [size=5][color=Red]善有善報.惡有惡報.若然未報, 時辰未到.[/color][/size]

hoho886 發表於 2005-6-23 11:37 PM

我未必行定有報應,但係人地自己做錯左d事,*\bm6Z!Q
你自己應該都會覺得唔岩,唔係舒服.不過可能
:l+]Z y@%m 有d人會做好多錯事,但係做左唔會覺得有野,覺
GF&XJ j }%]A 得係好普通.始終你錯事唔改,總會係有d問題既J7pF L.O7\|T
可能係報應啦.
n*zD`-m.TAX
&n;n+D\| 但係如果你自己做左d好事,你應該會係覺得好開"{H!S5Bs1K#c^'X]
心,因為幫到人/你自己做左d對人很好,對自己有
VWZsH4Uh} 幫助同好既事.你會覺得自己好開心好舒服既9`6qJ)YJ/J&s
我覺得善有善報, 惡有惡報呢句說話講得幾岩ga
"R.~+zrMU 做咁多好野,你一定唔會好慘啦,不過做咁多惡野j/_{#Pfuq~X
真係會有可能惡有惡報ga!!!

446622 發表於 2005-6-24 01:06 AM

我好相信報應,我既見解係,從小到大,我地都應該向善,3n8R,`2s3~ nV9|:B
唔好做壞事,不要浪費,呢個係做人原則,令到社會和諧d,vTkl,]9D \7K
有果必有因,種善因得善果.佛家道理亦希望人們,放開d,
m~c8d h!I~;t+ZS^[ 不要做壞事,但求心安理得.
U5G'Q4q7t2H-Y-aB          [color=Purple][size=5]善哉,善哉![/size][/color]

kaigi 發表於 2005-6-24 02:42 AM

我相信是有報應
B FopS m6? 不過有 d  人好運 d 咁唧

karate_pau 發表於 2005-6-24 03:01 AM

加d分俾我啦!!!!!!!!!

我有一個經歷,唔知算唔算係報應呢
h9n-pXY6Y:^W\ 有一日,我搭巴土,o係總站落車,見到有個男人留低左銀包係凳上,我就幫佢執返,上前同佢講
]*V.{*C,k :先生,你跌左銀包wor~,之後俾返個銀包佢,佢唔該都冇講,就立即睇下個銀包有冇唔見錢,之後一個箭步就走左去,都唔知點解d人咁冇禮貌~~~~~~~~`
nuqz.o#F%p+p0R"p|
z2rdht;h 大概過左兩個月之後,我咩背囊出街,行行下發現個袋打開左,發現唔見左個LV銀包(內大概有1000蚊),DC一部,電話一部,真係慘絕人環,欲哭無淚
g9sTjF)D%T\5m
_&zh vTZ?C8k
/x"af8wUv4o 真人真事,這就是我的"報應賽錄"

wahaha1234 發表於 2005-6-24 08:37 AM

呢個世界應該有報應啦.做人最緊要有品啦.凡事留一線呀8OaMy0U\]
我以前間公司度有個新o黎o既主任.-fA6a+FV \H+v6Z
佢偏幫自己有裙帶關係o既員工去揾着數
&S4pFV'lm1`P`:^ 後來o的做得野o既人比佢西走晒啦.整o的佢順眼o既人上位bIX.u)u}Knd!O
哈..仲夠膽死立埋佢地份花紅tim;)O\j7rQ.MGg U
不過最後大家都估到啦..搞到冇晒野做果陣公司第一個炒佢啦緊係
0`0e {A E H 佢係呀head呀嗎..哈哈
M~2GRR}%b 從此我知道人o既關係係好密切㗎.係群體黎㗎嗎
*y*U'|_7D,E*VZ 你今日贏得o既一切難保第日係會失去o既
yqW[W7k 人生總有挫折㗎啦....E o的冇得避o既...你唔掂o的人咪報仇lor.你就更加慘啦咁就.DC$?2y'do2s
所以我地唔好咁浮lor.應該識多o的friend..多o的幫助別人0@Z)T-E8T GDh5i2s8Cl
第日有事都會幫返你o既..起碼唔會害你先啦..果陣就唔駛咁慘啦~係咪
iI]lU 咁樣我地真係以後好相見啦.:cool:

saki 發表於 2005-6-24 01:25 PM

一定有報應 ga ....爭左幾時姐 ~~~
9~ U d E.V 就 如  基 督 教 咁, 人死後定有 "審判"...P0J/[P5bm"G G^
義人上 "天堂" ,作惡的人落 "地獄"....:mad::mad::mad:
:D;J8o*sV3Xqz
zu/TgR8]s2kg M 在生時以為可以平安過渡一生,但死後真正的報應才 "開始"....:o
R&\9B(w/L.?#H@ 所以,寧願依家蝕底 d ....:)
i;WH,|2lW_QF(S(| 做個好人 !!2e^ DC6Ab|(a
+L;d Za ^"d;N
:D:D:D:D

bodycharge 發表於 2005-6-24 02:07 PM

死左之後o既事, 無人知係點, 講乜都得.7^F3d[ |7fKA
我寧願今世見到惡有惡報啦.

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.