[23/6吹水加分題]究竟哩個世界有無報應??
你地認為哩個世界有無報應 ?V5i8LK\?;Am5A(u6si4r(|
係善有善報, 惡有惡報, 抑或係 殺人於火金腰帶, 修橋補路無屍骸?
[[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-6-24 at 02:13 PM [/i]] both 都有` 我覺得有.......不過可能早d黎.....可能遲d黎........或者下一世先黎......... 我覺得無......... 好相信會有報應. 作"業" (尤其自作的), 一定有報應, 如若未報, 只是時辰未到. :oJl%GH;h^h?
%{ S+Fa V
個人經驗:j4dXb4r4r
由細到大, 屋企都教, 食嘢要有衣食, 唔可以浪費, 否則"第"時會捱餓.
剛出來打工, 搵到錢, 開始浪費, 成日都買多過自己食量的食物, 食唔完, 唔放得就"口劈".|9w~%EnH&s(e)[\
跟住, 冇幾耐劈炮冇工做, pk到試過一次行街肚餓想買嘢食, 都唔敢買 因為買完冇錢搭車反屋企. 另外, 想食好嘢(日本菜), 驚食完以後日子冇錢唔知點過.:(
捱過這段日子, 後來想起, 一定是冇耐之前浪費的報應. 自己點解咁想?0@#G2B JY
間單講, 如果之前食嘢唔浪費, 啲錢留起, 都可以冇噤pk:(\UT0i4w9tM/d~
現在真是唔敢啦 :P
7n E9LmF0Rz&sD
[[i] Last edited by fatfatdragon on 2005-6-23 at 08:09 AM [/i]] 羊壽乘一日唔仆街:b0|-P8_.MnG
我都唔會信報應 時辰未到o者...... [quote]Originally posted by [i]karate_pau[/i] at 2005-6-23 08:17 AM:-|$ad6zjT
羊壽乘一日唔仆街
我都唔會信報應 [/quote]
%b"Ci,@l U,g'G
agree,
哩個世界善無善報,惡無惡報,
so,我唔信有報應~~~ 報應<----解釋:幻想出來的, 超現實的, 現實中沒有的事物, 只存在人既心內, 只是拿來安慰人的說話, 只會出現係兒童小說, 教課書, 虛幻小說中
[[i] Last edited by 鬼魂 on 2005-6-23 at 04:05 PM [/i]] 報應就一定有~ S"s0U o:c:_B.xx
只係報得顯唔顯眼同大與小!!!\r `7C`9z+t"l? | t"b]*K
小既可以唔見左錢,行路pk,無啦啦係街俾人鬧,
呢d都算係報應一種,A0L{E&O*O
大則可以傾家蕩產,大病一場~~2k^/E/g!e&o