娛樂滿紛 26FUN's Archiver

i4826c 發表於 2005-7-2 05:55 PM

乜野好心好報,天有眼。A d-O lCOch
我覺得呢D都只係一D用來安慰人既說話。-~S |6{9RO P
做好事真係好少會有回報,qc cM,HH [
不過我都試過有。%P7S5Y)?!b X2m'ib
有一次我去提款既時侯,
-s!T8luvF$o 我前面果個人掛住講電話竟然唔記得拿走錢就走左。
C bO,m4K[.Y 跟住我就走去提醒佢。
@KPS4LC xgL 跟住過左一個星期,s;`9p7r c3M q
我起公司既春銘住中左獎(一千大元)。
'm%J[3TC~*Ds 不過呢次亦係唯一既一次.......
]0x)R7zt-O3k4N 其他既都係好心惡報,HG'dt-a_;us
尤其係對人。。。。。

腳指o 發表於 2005-7-2 06:00 PM

好一d 人對人好好 但好早死 > <
C+pn E5I iW@ u.` m!w 但唔知點解有d人對人好衰咁但又好長命喎~/u3QGd|k

jvS;Q:Hp 但做衰人果d 好多時都可能行行下仆親架-.-~~

suntan 發表於 2005-7-3 12:47 PM

我想信呢個世界有報應...睇遲定早...
6Y$t+dBqY-e W8?$wn,\y B8PH
講個真實故事你知.."s)S qMx gs3q W7W

#gV;a] g'Y 我公司裏有三巨頭, 佢地的英文字母分別係D, R, M..所以我地叫佢地叫 DO , RE, ME....即係你係你地係MUSIC 堂裏面學的 DO, RE, ME, FA, SO, LA.....佢地係我公司係幾年前簡直係要風得風, 要雨得雨, 一人之, 萬人之上, 我地下面人成日俾佢地鬧, 仲要睇佢地面色....點不知, 係今年過年前, 真係過年假前一日, 佢地同時俾公司LAYOFF.....我地到下畫先知道係乜事, 仲話'今雲真係過唔到年'..HAHA..我地成間公司有8成人歡天喜地.....正所謂'有幾耐風流, 有幾耐節隋'....睇到佢地, 都要驚惕自己, 行好運時, 都不要有風駛盡利...

red16 發表於 2005-7-3 01:23 PM

我都相信有,一切,冥冥之中自有主宰,别以为上天不知道

10michaelowen 發表於 2005-7-3 01:53 PM

奇實每個人都會有報應ga~K7mhMO$E~&w
好似你串人地點樣點樣(eg.生倉)....CFV*E9A u#oN
你就會點樣點樣(生倉)~`(@Kj,i gp S

'O&kB8G;v gay本上~每個人都要為自己做既樹同講過既野負責~
e,a9F.^ Ci?zy 好似我咁~唔豬算唔算報應呢?3P'D*AH/C
我以前成日串人矮~依家味得個166cm......
w:l-a m0XJTd _O&{q k$H
做好樹味有好報~做壞樹就有報應lo~:{-K6H)|%NGG
做得charity多既人個樣都好似順眼d~相油心生?~
+Y,B(RX-h)E Qc}D;s H$k.\8n%O |q
就好似d殺人犯咁~一係就要坐花廳~一係就不得好死~

頁: 1 2 [3]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.