娛樂滿紛 26FUN's Archiver

bodycharge 發表於 2005-6-23 01:59 AM

[23/6吹水加分題]究竟哩個世界有無報應??

你地認為哩個世界有無報應 ?
x b_2c:A$~ SL
,iH.Ud;o,e6n 係善有善報, 惡有惡報, 抑或係 殺人於火金腰帶, 修橋補路無屍骸?
G4`k1F,cy +e~&d(K/{)Ze ko/`$]{
[[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-6-24 at 02:13 PM [/i]]

=[ 發表於 2005-6-23 02:58 AM

both 都有`

hcee 發表於 2005-6-23 03:15 AM

我覺得有.......不過可能早d黎.....可能遲d黎........或者下一世先黎.........

ivan2005 發表於 2005-6-23 07:19 AM

我覺得無.........

fatfatdragon 發表於 2005-6-23 08:02 AM

好相信會有報應.  作"業" (尤其自作的), 一定有報應, 如若未報, 只是時辰未到. :o
,Rt.Q$_}S
qzXc ? C 個人經驗:7e2Mt aj|_.`9E
由細到大, 屋企都教, 食嘢要有衣食, 唔可以浪費, 否則"第"時會捱餓.
0jIB:ln 剛出來打工, 搵到錢, 開始浪費, 成日都買多過自己食量的食物, 食唔完, 唔放得就"口劈"..iiNQGO8M)sz
跟住, 冇幾耐劈炮冇工做, pk到試過一次行街肚餓想買嘢食, 都唔敢買 因為買完冇錢搭車反屋企. 另外, 想食好嘢(日本菜), 驚食完以後日子冇錢唔知點過.:(yy%I/g8S8J0QJPq7}
捱過這段日子, 後來想起, 一定是冇耐之前浪費的報應. 自己點解咁想?3aU*@ T7^0T |
間單講, 如果之前食嘢唔浪費, 啲錢留起, 都可以冇噤pk:(
mFe#a|?*y4mZ+o&S 現在真是唔敢啦 :P
&p@.r1U(FQt
"|%xd#JiU.bm*Evd [[i] Last edited by fatfatdragon on 2005-6-23 at 08:09 AM [/i]]

karate_pau 發表於 2005-6-23 08:17 AM

羊壽乘一日唔仆街3r'g7?"|)a"|
我都唔會信報應

chak852 發表於 2005-6-23 11:05 AM

時辰未到o者......

哈仔 發表於 2005-6-23 03:51 PM

[quote]Originally posted by [i]karate_pau[/i] at 2005-6-23 08:17 AM:
v9G%R _)lziZc:r[ 羊壽乘一日唔仆街9Vz%~2c6P1L jD
我都唔會信報應 [/quote]
:t~ u1A ~-tu
Q7q_ }7Yr/U;U agree,
h4{9_L%R&YT 哩個世界善無善報,惡無惡報,
Q6tG k k)\"J v;h so,我唔信有報應~~~

鬼魂 發表於 2005-6-23 03:54 PM

報應<----解釋:幻想出來的, 超現實的, 現實中沒有的事物, 只存在人既心內, 只是拿來安慰人的說話, 只會出現係兒童小說, 教課書, 虛幻小說中
7d F!X-mF'N,U ;w1\/f6r!q ih
[[i] Last edited by 鬼魂 on 2005-6-23 at 04:05 PM [/i]]

pkpkpkpkp 發表於 2005-6-23 04:15 PM

報應就一定有~
K3Tw'l,Bk"x9]Tn 只係報得顯唔顯眼同大與小!!! q\8|K-RXh gX
小既可以唔見左錢,行路pk,無啦啦係街俾人鬧,
Z+DK0i7Y 呢d都算係報應一種, LX Zh6\Q
大則可以傾家蕩產,大病一場~~
4ON!Trd'k9w 好多時我地講野得罪人,整親人地,whd)Sv+Zl*U$@!?
自己最後都會受番,只不過係報應在你既日常生活,你唔發覺咁者~~}3_|h(x2c
好似我呀婆咁,衰d講句, e9hZnIsgr1_%O"U
佢好多時開口及著黎,講過好多有負天理既話, Mz2GX,j4ii\
而家呢??口水線(分泌口水個舊唔知叫咩)腫脹,腳行得唔好,仲有頭癬........
n'L)\{i:Li 唉........係唔係報應,大家自己諗啦......

老鬼X 發表於 2005-6-23 09:17 PM

有!:(一定有:(
,X%fc'W7J*]'C 報唔到落你到
P$Z5kq k[ `,c Xm ^ 都會報落你家人到 n | w1I)?.E
真架!:(.Dy B8? r7}j R
我聽返o的老屎忽講(老江湖)4^x0r$l s
十個賣白粉既
8pUs:a2sR 十個都有報應
bUWh!`Exi4D 坐監就唔洗講啦! W!Hz.|VZ!Y;t
有o的中風:o: 有o的就屋企人橫死:o.........:(:(:(

abc123aa 發表於 2005-6-23 09:52 PM

一定有,唔係點解成龍要成日做善事ja~

魔鬼幽靈 發表於 2005-6-23 11:24 PM

報應只係有人自己安慰自己的想法
:jzO'e'}?\? 壞人有事就叫報應
Uqz?U'\%q;e] 好人有事就叫天冇眼
#PW)s's6H&kC+RB 做人只求心安理得.又何必成日口頭上掛住一句::([y!rP#Hzi#krP
[size=5][color=Red]善有善報.惡有惡報.若然未報, 時辰未到.[/color][/size]

hoho886 發表於 2005-6-23 11:37 PM

我未必行定有報應,但係人地自己做錯左d事,
6y9[+?}t!O 你自己應該都會覺得唔岩,唔係舒服.不過可能&qP$T2ku*kh0z7Yk
有d人會做好多錯事,但係做左唔會覺得有野,覺 ~2F`Z-U%Y
得係好普通.始終你錯事唔改,總會係有d問題既%`p#`\rA6a3z
可能係報應啦.
vm"s7E|fs 'C;wX#E @
但係如果你自己做左d好事,你應該會係覺得好開yM!GL tg
心,因為幫到人/你自己做左d對人很好,對自己有
9f@I;Zb6Y?-gj 幫助同好既事.你會覺得自己好開心好舒服既
:A2gM'cc'v8l-o 我覺得善有善報, 惡有惡報呢句說話講得幾岩ga-qy8` Q&k%O9s
做咁多好野,你一定唔會好慘啦,不過做咁多惡野
$joUc~ Yd| 真係會有可能惡有惡報ga!!!

446622 發表於 2005-6-24 01:06 AM

我好相信報應,我既見解係,從小到大,我地都應該向善,8C? W4A3t0~ H~r}
唔好做壞事,不要浪費,呢個係做人原則,令到社會和諧d,J I-f2x0Tg0C
有果必有因,種善因得善果.佛家道理亦希望人們,放開d,,p7FF PP%r4D)]r
不要做壞事,但求心安理得.
\6Q h p1P          [color=Purple][size=5]善哉,善哉![/size][/color]

kaigi 發表於 2005-6-24 02:42 AM

我相信是有報應
%wSE UE,};P;^ 不過有 d  人好運 d 咁唧

karate_pau 發表於 2005-6-24 03:01 AM

加d分俾我啦!!!!!!!!!

我有一個經歷,唔知算唔算係報應呢 v(l_ y8fL2_4z.[5y5q
有一日,我搭巴土,o係總站落車,見到有個男人留低左銀包係凳上,我就幫佢執返,上前同佢講
3F XkVm"udd#u :先生,你跌左銀包wor~,之後俾返個銀包佢,佢唔該都冇講,就立即睇下個銀包有冇唔見錢,之後一個箭步就走左去,都唔知點解d人咁冇禮貌~~~~~~~~` W$AEcqH'Q

'r"]7n] ?R'g8L`oH(u x 大概過左兩個月之後,我咩背囊出街,行行下發現個袋打開左,發現唔見左個LV銀包(內大概有1000蚊),DC一部,電話一部,真係慘絕人環,欲哭無淚o P4m2Y)X

W2I4eE6Tb`
2K_&qlV6VEBa 真人真事,這就是我的"報應賽錄"

wahaha1234 發表於 2005-6-24 08:37 AM

呢個世界應該有報應啦.做人最緊要有品啦.凡事留一線呀0rk6{&V-e
我以前間公司度有個新o黎o既主任.IU7f6r9_
佢偏幫自己有裙帶關係o既員工去揾着數
[ E9Sa&PF z 後來o的做得野o既人比佢西走晒啦.整o的佢順眼o既人上位 O:L&W V"t(FUy
哈..仲夠膽死立埋佢地份花紅tim;)P+D8@GbA#X
不過最後大家都估到啦..搞到冇晒野做果陣公司第一個炒佢啦緊係(B ~aM6B{
佢係呀head呀嗎..哈哈,Fezf8j@%Ix
從此我知道人o既關係係好密切㗎.係群體黎㗎嗎\ {cOR5`t:fbqV
你今日贏得o既一切難保第日係會失去o既
C-["TX'Gq 人生總有挫折㗎啦....E o的冇得避o既...你唔掂o的人咪報仇lor.你就更加慘啦咁就.t"~G.a YW
所以我地唔好咁浮lor.應該識多o的friend..多o的幫助別人
t0uJE2xC)sb@ N [I 第日有事都會幫返你o既..起碼唔會害你先啦..果陣就唔駛咁慘啦~係咪
b*mWf%C9F{C 咁樣我地真係以後好相見啦.:cool:

saki 發表於 2005-6-24 01:25 PM

一定有報應 ga ....爭左幾時姐 ~~~i3zN jZe b
就 如  基 督 教 咁, 人死後定有 "審判"...w&`7AlG(xk
義人上 "天堂" ,作惡的人落 "地獄"....:mad::mad::mad:
w){u e)`2\%]4C3m l/z q5Z4H\:Q/jf4GL
在生時以為可以平安過渡一生,但死後真正的報應才 "開始"....:oyrM;b%q&Uw3b
所以,寧願依家蝕底 d ....:)
W/}|(JxI 做個好人 !!
#PQMU+h,sL\ ~ -Mn{gV/C%v*H"]
:D:D:D:D

bodycharge 發表於 2005-6-24 02:07 PM

死左之後o既事, 無人知係點, 講乜都得.
0[9F+uM `{:W#^%x 我寧願今世見到惡有惡報啦.

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.