娛樂滿紛 26FUN's Archiver

痛苦中 發表於 2005-6-23 03:52 AM

大家有冇男士美容院介紹??

我有d暗瘡印想整走佢... x+J5Sc"j3L
{%nl(S!upU?
大家有冇好ge男士美容院推介!?
R'S7hM"y[Oh q\k8_\~lz3[
當然價錢唔係太貴果d la

karate_pau 發表於 2005-6-23 08:18 AM

冇得整架\ dC)rj+o"uV%k
算罷啦

pkpkpkpkp 發表於 2005-6-23 04:05 PM

有~~~ 依家有好多地方有得整架~,XtWSrx1A3u7^
咩凹凸洞,除印都有~~
O M | ClR 價錢大約都要幾百上落架啦!!!!o Q_2O1w)c4{)f
不過我未去整過,所以冇任何推介~~X~ \"o7@1R
不過放心,整就一定有得整!!!Q Cp v| qA-k&H5l0N
我個鼻都有d凹凸洞,不過唔太顯眼,所以冇去搞!!!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.