娛樂滿紛 26FUN's Archiver

yanmatthew2006 發表於 2005-6-23 08:18 AM

我對MK人的新看法

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

yeahchan 發表於 2005-6-23 10:09 AM

錯喇錯喇~
o7S!i9k%u MD q\ MK 唔會覺得自己落伍~佢地仍然覺得自己係潮流指標~佢地有米~邊會冇呀~食少2包煙o係返到啦~可能你見唔到o個d"終極MK"~佢地一樣粗口爛舌, 佢地唔覺自己有問題ga~
A U%A:b/~ 你講另外o個d "跟潮流"o既人~分3-4種,7NKJF$G~k$b
1. 追名牌(將勁多名牌放o係身, 只不過係用金錢o黎掩蓋佢地對自己外表o既自卑)6X(UH^D$M
2. 追便利(大把女係咁~要命~)
;m_F"e;jK v F7j)}+G 3. 追hip hop(一係肥人~一係扮野)
2U6^R H m1V 4. 追日本潮流(追得好o既話, 香港人好難覺得你型, 因為香港跟日本, 仲要遲2-3年先追到~所以你o係香港追日本野追得貼就會比香港所謂o既"潮青"覺得你怪, 覺得你係異族; 追得差就真係冇咩人識欣賞)
_ Z)g$g0` j|/v V3}LQ:o}8oWG)H"Mc J
仲有人品我地唔可以從佢衣著睇得出~所以不能一概而論mk 係好係壞, 跟潮流o既人又係好係壞

crap 發表於 2005-6-23 10:46 AM

衣著呢d野
U:t,|)c/Fs 最緊要負擔得起又襯自己既遮2R/u Oh;i'MX
得既咪俾d個人風格囉aQrqc ws&Hs
人地點著理鬼佢丫5U-f7}'s(f
大家自得其樂咪好囉:D

minghkhk 發表於 2005-6-23 10:47 AM

火焰大喇叭牛仔褲~~
5T8C;h i'e8C I like that

JCer 發表於 2005-6-23 11:36 AM

hm... 好多人都重會將MK 停留起喇叭時代, 但其實他們已經進化了不少...
DAM4Z9x#b]o 所謂既潮人會追住潮流 , 其實MK們都會追住MK中的潮流...
v1_"o7@p 我咁講唔係話唔like MK人,因為我b4好多fd都係MK...衣著MK我係唔太mind的...l6] h I*j,y
C/dG(Qv `,o/F
但要注意一下, MK 起我心目中, 唔單只係指外觀, 行為上都會有MK的... 當年"文化掉花盆"就係一好例子了... A| { \L5KNPM8b
原本想由頭到尾,由上到下以多角度去講下我心目中的MK ,但係由於言論可能會引起很多人的不滿...都係唔講*-*
9Q)gq1Qo^nt:\
K A!ptN8m#E7h 總言之,  MK其實都係社會中既一團人... 我都唔明做咩有人成日去話人地...  我又唔覺所謂的潮人有咩咁威威...  在我心目中, 他們是平起平坐的... 只係追緊唔同既潮流... (未能顯示出自我的一面)z*u3Y$n o'm6C
M$a |/kqMbc
不如咁講, 我用多一個例子, 可能大家會明白D  ----- "一叮刀朗"  , 我就真係覺得佢好型...(希望你地明我講咩...)
`+jjE/uWQkZ
6V,D&A8c*w:bhQC [[i] Last edited by JCer on 2005-6-23 at 11:40 AM [/i]]

iad 發表於 2005-6-23 01:39 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

pkpkpkpkp 發表於 2005-6-23 04:26 PM

我上次去過旺角,
D7p(zK8E/Bx/g9@ 邊有你講得咁利害呀????O\S5Y]
我反而覺得個邊真係勁勁勁多女!!!?E4mS%|ab a
個個都靚,不過個個化曬裝!!!

gencyk 發表於 2005-6-25 06:35 PM

其實點解成日講MK?
:U t9^ F1w;bn1Q^ 真係咁多野好講咩?
,oy YsD y|i 人地鍾意點咪點囉~又冇搞到我地~

henrywing 發表於 2005-6-30 03:57 AM

我都唔明點解要將人分門別類,識分好似會好巴幣!呢d係咪叫"睇小人"

發表於 2005-6-30 11:15 PM

我出街衣著見得下人就得,r-q,V2~Wz{
無研究甘多,}U.J {p1mO'N)j
mk更加無我份。

oleleo 發表於 2005-6-30 11:43 PM

e+仲停留o係mk 時代的例子--->謝霆峰....

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.