娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hoho886 發表於 2005-6-23 11:47 PM

[24/6吹水加分題]你會點處置一個做左好多衰野既人?

如果有得比你處置一個做左好多衰野既人??你會點做??
p}7gq `rAHx WZm'Ai/e.H'fg
即係話個個人做左勁多壞事,唔好既野,總之咩野衰野都
`"PHC!FJ 做足既人,好似殺人放火等等既人,有得比你處置.仲要係
(r)u!K"w5c} 你點樣做都冇人阻到你.你會點做呢??1\A"{+P H5z$B
同埋你覺得呢個人底唔底死呢??T9A4r!R9Z!W#T AW:dM c
同你有冇認識過呢d人呀,有講d黎分享下!!!~ [#lP:u(p
'xR+`}r1U
我覺得呢個人真係底死啦n PT#d2x*d~Q i

#Fd\#S"m7G]'P 同埋我識呢d人,如果唔係...-hC;]0Z?\}/Z5nsz
6Z9X2X-iY
[[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-6-24 at 02:15 PM [/i]]

亨九利 發表於 2005-6-24 12:27 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

slwong3 發表於 2005-6-24 12:29 AM

give him a piece of shit to eat every day

karate_pau 發表於 2005-6-24 12:47 AM

拜佢為師
7R\ JH#_H 跟佢學習

Dr.anger 發表於 2005-6-24 12:51 AM

人體試驗.............heheehe

柏林@清雲 發表於 2005-6-24 12:54 AM

搵2百個人,每人拎住有100粒彈既槍,3分鐘內向佢由腳掃上頭,由頭掃返落腳

fatfatdragon 發表於 2005-6-24 01:22 AM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-6-24 12:27 AM:
4?D#zV-]O(} [i][size=5]抄佢家, 要佢攪晒d錢出來, 將所有財產轉移比我......haha[/size][/i]#Q1K*W6}'m
:cool::cool::cool: [/quote]G]SPi*W4u

Cd%t^)t{L'V~ 亨兄, 好韋小寶 feel wow
j+M+vR#S p 6z W?} c
我會紮起佢, 然後要他每日聽羅家英版唐僧唸經.:P
-Kg3r%WuU Z_'S 真到他洗心革面, 世界會小一個壞人多一個好人.
]a)\J:@ P 善哉!善哉 :D:D:lol::lol:

bodycharge 發表於 2005-6-24 01:27 AM

切佢細佬落泥切粒炒旦, 然後喂佢食返.

abcde1918 發表於 2005-6-24 02:29 PM

我會將佢D肉搳岀來分被D好憎佢的人吃
cu7h'Rw+U(j7] 之後將佢D器官捐給一些有需要的人%TuI1d:|i
將佢D財產分被D窮人    由或者將佢財產捐被紅十字會
,W(e}^O9YC \ 這樣做可以世界小一個壞人   而且可以幫佢積番D福

gaye 發表於 2005-6-24 02:54 PM

比埋錢叫佢即走 , 以後都唔想見到佢
-gy?}?#B_ 要佢內疚一世 , 以後都抬唔起頭
V\`}-Vw3A 橫點佢做錯咁多野 , 都補救唔返 , 皮肉折磨都係一時三刻既痛苦0{uZ\k/F4O;aD
與期咁, 不如比佢自己既心靈折磨仲好 , 有排佢受,
f7Euoh/KA jG 自己又可以積番d 福, 況且以暴易暴唔係一個好方法,
~mc/|jI#cLiD;PoX 起碼咁會和平d

kaikaisa 發表於 2005-6-24 03:17 PM

睇佢做左d咩....y"dY(JO3U#~r
做得太過火....我會要佢好受

Edison 發表於 2005-6-24 03:41 PM

你會點做呢??
g{;yx:aB t First i will tell him/her to belive GOD because only GOD can save him/her now.
.Ji&[,e6Yb Lock him/her in a dark room then put snakes,spider,mouse, and any kind of insect watch how he fight with them, it is very fun to watch a person you hate die in front of ur face and yelling for help like a little girl.
U(wdUF1}9^ 同埋你覺得呢個人底唔底死呢??b6rpqDc1b A_Y
Of coz lar just matter of time and how he die even i dont kill him GOD going to take care of this kind of people.}+} T9TlR
同你有冇認識過呢d人呀,有講d黎分享下!!!2F6C#l:e_3Xo"m
No wor if i do they will disappear forever in front of my face. :)

wahaha1234 發表於 2005-6-24 05:29 PM

E條友咁衰..如果冇人原諒佢o既話C:i,qe-H.Kp'iP
就應該比次機會佢la.佢好慘㗎la%d3r4N JS R [*o)x
上天有好生之德呀嗎2qX,[R Y#`9f P
佢係低死o既,ZF1|jV#[uK
不過殺佢太易la....利用吓佢laB%t'y r.?uJG
希望教返好佢之後.
:u4D E%K$R*s.J 再叫佢用佢o既故事去教返o的誤入歧途o既人la
bwWU'j yCX5F 咁係咪會兩全其美o的呢?;)3lX4c4U)@ef
我諗我唔會識o的咁o既人la.佢地冇可能比我遇到掛~~

hoho886 發表於 2005-6-24 06:07 PM

[quote]Originally posted by [i]wahaha1234[/i] at 2005-6-24 05:29 PM:
rb(S+f+?v5~ Q E條友咁衰..如果冇人原諒佢o既話
9X }:j,zo _!|%AK 就... [/quote]rpw1E!I(`MI
O3Z&V F&{9v0Q
你咁講我都覺得係呀.
*^.])p`8d4v"o 佢做咁多衰野,唔應該就咁比佢死左,w,x/MJ+\D(_
咁佢咪好著數,同埋唔好咁殘忍,係應該利
)cT k L#e'oB} 用番佢,做番d野,又可以幫到人,又可以幫XGw}JwmA1i
佢自己積d褔,等佢知錯能改,對所有人,對
3a8T)@:m[ 現今社會都有幫助.
oNw4j3[5g+uf;? | 呢d真係夠曬兩全其美啦!!!

kaigi 發表於 2005-6-24 06:34 PM

我會在沙灘掘個坑
T VG bX9[!a(s 放佢落去再放返d沙埋左佢 ml%{'J:otW
剩返個頭被佢呼吸t8l ykz8l,V
再放d屎係佢隔離,每日都換d唔同口味既野比佢

RahXephon 發表於 2005-6-24 11:32 PM

我會同佢談戀愛,令佢完完全全的愛上我。 之後要佢將名下的資產轉晒我個名,然後在結婚當日,神父問你願唔願意的時候,在佢的親朋戚友面前公開數佢的罪狀,再同佢講我之前一切所做的都是為左報復,而我鐘意的其實是佢最好的朋友,然後係佢面前即刻同佢個老死結婚......
@ F)a_2@Y vn!v cI lN'E
或自殺,然後投胎做佢個仔,日日煩佢,敗晒佢啲錢,日日頂佢嘴,最後再自殺,等佢白頭人送黑頭人.... K7f4?tj,\'?

![CT f2i)z 純粹攪笑:lol:

twkwok 發表於 2005-6-25 04:46 PM

係我就會同佢玩下真人板既cs先喇~係我有槍佢乜都係既情況下,等佢知道做壞事既後果 F_#P sdTi,K})|
佢殺左幾多人就殺返佢d屋企人,屋企人死晒就殺親戚再者就鞭佢屋企人屍 !
9D"MxU u:L8cW m 佢係壞人~我都係 @@ 哈哈!

wanmankit 發表於 2005-6-25 07:12 PM

係我就會原諒佢啦,人誰冇錯丫~
Q I5|%O[ 應該導佢向善,造福社會同我自己-.-wS&I~"o|"}? X
況且我搞掂左佢咪只係令自己內疚,仲可能有報應tim-.-

gencyk 發表於 2005-6-25 07:18 PM

凌遲處死!
Y,H P!?4a5R0A 不過要睇佢有冇咁嚴重先...

446622 發表於 2005-6-26 02:27 AM

首先,去雪櫃攞桶冰,要大正方形既冰,
X8Zh*kMb 捉住條友掹大佢個口,放d冰入去,再攞個搥仔,9L&wt8H(~4N0e0M `0x
兜頭扑落去,扑到d牙飛哂出黎,air都唔得air,痛不欲生.哈哈......:lol::lol:-`Q"qgAGN
以上係某部戲其中一個劇情,與本人無關.
Mv2xe!f9dG :P

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.