[24/6吹水加分題]你會點處置一個做左好多衰野既人?
如果有得比你處置一個做左好多衰野既人??你會點做??即係話個個人做左勁多壞事,唔好既野,總之咩野衰野都ZX @e2~'@)}Q
做足既人,好似殺人放火等等既人,有得比你處置.仲要係
你點樣做都冇人阻到你.你會點做呢??
同埋你覺得呢個人底唔底死呢??3P2]UTN
同你有冇認識過呢d人呀,有講d黎分享下!!!
Dg2t1bI7fv A6\
我覺得呢個人真係底死啦
uA6u{E%[p
同埋我識呢d人,如果唔係...
[[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-6-24 at 02:15 PM [/i]] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** give him a piece of shit to eat every day 拜佢為師
跟佢學習 人體試驗.............heheehe 搵2百個人,每人拎住有100粒彈既槍,3分鐘內向佢由腳掃上頭,由頭掃返落腳 [quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-6-24 12:27 AM:
[i][size=5]抄佢家, 要佢攪晒d錢出來, 將所有財產轉移比我......haha[/size][/i]
:cool::cool::cool: [/quote]
B#JC.u6xj.v/Bi+CA
亨兄, 好韋小寶 feel wown,Uh/rk3N{
我會紮起佢, 然後要他每日聽羅家英版唐僧唸經.:P
真到他洗心革面, 世界會小一個壞人多一個好人.(~7Or2f.QTv&@$y"v
善哉!善哉 :D:D:lol::lol: 切佢細佬落泥切粒炒旦, 然後喂佢食返. 我會將佢D肉搳岀來分被D好憎佢的人吃/iH6?7c0X.D
之後將佢D器官捐給一些有需要的人
將佢D財產分被D窮人 由或者將佢財產捐被紅十字會K+py#Ul o:[%JlCf U8pB
這樣做可以世界小一個壞人 而且可以幫佢積番D福 比埋錢叫佢即走 , 以後都唔想見到佢
要佢內疚一世 , 以後都抬唔起頭 W"`;M4A9?8_!Y'A
橫點佢做錯咁多野 , 都補救唔返 , 皮肉折磨都係一時三刻既痛苦&tb*k h:h-Y9wa
與期咁, 不如比佢自己既心靈折磨仲好 , 有排佢受,%O9HdQLFw2a
自己又可以積番d 福, 況且以暴易暴唔係一個好方法,
起碼咁會和平d 睇佢做左d咩....H`-N1V3G8Um o,wzD
做得太過火....我會要佢好受 你會點做呢??5S)I^j*lQ
First i will tell him/her to belive GOD because only GOD can save him/her now.z})EY'DM0AU.bO9u
Lock him/her in a dark room then put snakes,spider,mouse, and any kind of insect watch how he fight with them, it is very fun to watch a person you hate die in front of ur face and yelling for help like a little girl. 2N!ZO-@@lT1Br W"J4Q:B
同埋你覺得呢個人底唔底死呢??
Of coz lar just matter of time and how he die even i dont kill him GOD going to take care of this kind of people.2@&}B]'{)Q6N'UH._
同你有冇認識過呢d人呀,有講d黎分享下!!!qVi k qI%ZDW
No wor if i do they will disappear forever in front of my face. :) E條友咁衰..如果冇人原諒佢o既話
就應該比次機會佢la.佢好慘㗎la
上天有好生之德呀嗎
佢係低死o既
不過殺佢太易la....利用吓佢la
希望教返好佢之後.y5@7v1Uheop|
再叫佢用佢o既故事去教返o的誤入歧途o既人la
咁係咪會兩全其美o的呢?;)
我諗我唔會識o的咁o既人la.佢地冇可能比我遇到掛~~ [quote]Originally posted by [i]wahaha1234[/i] at 2005-6-24 05:29 PM:
E條友咁衰..如果冇人原諒佢o既話l[D_QF
就... [/quote]I4|FiS0R0~
X.[r a L]2ghE
你咁講我都覺得係呀.
佢做咁多衰野,唔應該就咁比佢死左,
咁佢咪好著數,同埋唔好咁殘忍,係應該利D8UFk&K&PQ h9?*i,s
用番佢,做番d野,又可以幫到人,又可以幫J0^2l9aSJPN2C*Jo
佢自己積d褔,等佢知錯能改,對所有人,對(@ m.?af*q d2u#p$D
現今社會都有幫助.7NLkjrO
呢d真係夠曬兩全其美啦!!! 我會在沙灘掘個坑
放佢落去再放返d沙埋左佢
剩返個頭被佢呼吸`z*{*yX
再放d屎係佢隔離,每日都換d唔同口味既野比佢 我會同佢談戀愛,令佢完完全全的愛上我。 之後要佢將名下的資產轉晒我個名,然後在結婚當日,神父問你願唔願意的時候,在佢的親朋戚友面前公開數佢的罪狀,再同佢講我之前一切所做的都是為左報復,而我鐘意的其實是佢最好的朋友,然後係佢面前即刻同佢個老死結婚......R gleDW.cA
或自殺,然後投胎做佢個仔,日日煩佢,敗晒佢啲錢,日日頂佢嘴,最後再自殺,等佢白頭人送黑頭人....
:j%i\*QoO8Y/?
純粹攪笑:lol: 係我就會同佢玩下真人板既cs先喇~係我有槍佢乜都係既情況下,等佢知道做壞事既後果
佢殺左幾多人就殺返佢d屋企人,屋企人死晒就殺親戚再者就鞭佢屋企人屍 !#x#}2lsL R|
佢係壞人~我都係 @@ 哈哈! 係我就會原諒佢啦,人誰冇錯丫~
應該導佢向善,造福社會同我自己-.-o/g^7OM3j8So
況且我搞掂左佢咪只係令自己內疚,仲可能有報應tim-.- 凌遲處死!&q3@2A+pcoF!P7~:J^
不過要睇佢有冇咁嚴重先... 首先,去雪櫃攞桶冰,要大正方形既冰,
捉住條友掹大佢個口,放d冰入去,再攞個搥仔, v6\6PL7Q Dy
兜頭扑落去,扑到d牙飛哂出黎,air都唔得air,痛不欲生.哈哈......:lol::lol:h'R cP0H c y:Ro@$g
以上係某部戲其中一個劇情,與本人無關.
:P
頁:
[1]
2