娛樂滿紛 26FUN's Archiver

yanmatthew2006 發表於 2005-6-24 08:19 AM

有無試過被人在街截住做調查

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

vivienna 發表於 2005-6-24 01:21 PM

總知電話唔好比﹐8E!G%E4X;PL F3D o
否則刀仔插大脾。
|ctc1j1H&^
;U*pt.l7F 如果距問你拎電話既時候﹐你可以問番距﹐“不如你比個電話我啦。” 即時會無曬隱。

siuwing 發表於 2005-6-24 01:56 PM

我都試過-{R'SX$bZ
記得果次衰好心,我0係鼠等緊人,見佢搵親d 人都唔show 佢MqhVn%|m/n
自己又得閒,咪同佢做問卷=.="}-]D,n-c.pz;[!X9qW
點知比佢煩左成個字..
/JNSd'V 之後仲好似無la la成日都有d推銷電話打泥.....l8J1`Hd3DZ9N
Y7?5P8h4S+V:I
宜家見親,即走,就算係靚女都係咁話

遊戲 發表於 2005-6-24 02:17 PM

尋日去考英文oral$EC3It@j5g)~2TeJ
係果間學校門口走果時同去果時都比一班人欄住做左份問卷g4a4R p3p
我覺得好煩~x+lO:t0b7P&f*p`
填左D假資料比佢5U%TUf9}8A(T3pHq
其實我想問
-FhD mI L 點解佢地自己唔亂做一份來交差?

gaye 發表於 2005-6-24 02:36 PM

成日都話一分鐘問卷調查, 點知一個字時間都未問完 ....pa#kg9QeJ:_
問卷有保險 , 咩健康產品又有 , 環保產品又有dP%~W.Kw+^
以前"深水保"地鐵站黃金出口好多問卷員的 ,
3WB1inB"m2_ 一出地鐵站 ,佢地真係一見到人就冤住唔比人走咁 , 見過有d 直頭拉住人唔放,
srs8W7RJD 真係幾麻煩...$Q` WbvC
個時去電腦商場都要行第二條路
&T n2m _t,` 佢地應該係賣保險的 , 因為有一次同個 friend 一齊,
?6W'L'i#Uv$Q ^ 我個 friend 幫佢做問卷 , 佢講到應該好似係保險咁既 , I^6p[+FnBF
但問到電話我就拉我個 friend 走人, 冇比到}5_#]a6C
好彩而家個度冇哂呢d 問卷員啦 , 但而家係旺角就成日見到有,X w;w-_|cN
特別係星期日同公眾假期

YUEN_LOUIS 發表於 2005-6-24 03:20 PM

尋日考oral~比d唔知咩組織社團捉左做訪問,我淨係講一句"大佬!我要考試架!"

亨九利 發表於 2005-6-24 03:42 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.