娛樂滿紛 26FUN's Archiver

yanmatthew2006 發表於 2005-6-24 08:30 AM

[25/6吹水加分題]你地同媽媽關係好D定爸爸關係好D?

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

fatfatdragon 發表於 2005-6-24 12:15 PM

好似睇過書講, 年紀細時因同性相距, 所以仔就跟阿媽, 女就跟阿爸; 到大個先仔跟阿爸, 女跟阿媽 因為要學習同性的本能 (希望"細個"同"大個"冇掉轉 :P, 懂 human behavior請指正:D)  S8QxKXj?

F:D8{WD[${9^ 來自傳統中國家庭, 阿爸是唔出聲個種, 阿媽是常"哦"個種, 所以兩邊都差不多.

瑞比 發表於 2005-6-24 02:27 PM

我覺得唔關事囉!!
3N#n%fA&iQ,O 正路應該男女都同mother關係好d,,睇書講==)?(a)o6s V
可能阿媽生你出泥有d親切感掛=.=""
b)be'FN3r&L 我就同mother好d囉,,阿爸成日要出海,一個月見得個2,3次==
Uzf8R0g)We:TXWU 依家簡直有代溝,,我地兩個除左足球真係無多兩咀==

Edison 發表於 2005-6-24 03:08 PM

I am a boy.
(A:t%B"H TmJ I am better with my dad coz i feel my mom is really anoying she likes get on my case for everything. I got stragie A's in school she still say i am dumb and not study enough. But with my dad we can talk about everything. And my mom has left me and my dad and gone to the US for 3 years I think this cause the mistrust between me and my mom. And me and my dad has develop a friendship between this few year.

wahaha1234 發表於 2005-6-24 04:26 PM

我係男~
1K-^E@ T;R 我而家同媽咪係好o的㗎
*M M!HD [ e.N,]7l"uNu 哇佢太正la.最近我冇野做.佢唔收我家用...z9nY U k
仲比錢我駛tim:P好感動~^yiWtoJx8Y*BX
雖然佢真係好煩..永遠得佢講冇我講果隻(?N?&QR2X8Y^
佢可能覺得咁就叫細心la
^BN2v*f4] x*K 我老實講係唔受㗎...而家大個咗la
gk#x bj0` 唔係細路果陣咁呀'XU-H&y[0fX4g2Al \
老逗就少o的野講
KdB]w!cyd 講真男人老狗有乜野講呀~ KC]vP\
而家佢咪淨係叫我返工lor...;)
cm _6l4P9ZR&O 不過佢有樣好..佢唔多理我o既;T}.[yUim p ZV
咁就煩少過la...

hoho886 發表於 2005-6-24 05:57 PM

我覺得有時時唔同啦.有閎可能覺我同媽媽關係好!A0w,iZ$F;v \#s({X7~
但係有時爸爸關係好D,不過係細過個陣就係同媽媽
\.YK5I@RS@ 好d,爸爸有點惡,但大過左,反而好似爸爸好一小小MnyeL,eL@
可能爸爸冇咁多管制,但係總結黎講,兩個既關係
Rmmy |.t 都而家都係咁好ga!!

kaigi 發表於 2005-6-24 06:41 PM

媽咪對我好d,但成日飲酒
q&XC^b ~,M2b 老豆好少出聲,一出聲都係我做錯野個時*m'u:t9w1t
又會打我,但會比$$我
4v T P o9bfp5R 2 個都對我算係唔錯km7\ G ^%h'@;uk/u
家境雖窮  但總算過得快樂

superfiona 發表於 2005-6-24 10:37 PM

我同阿媽關係好d~~~可能成日見掛~~r8j4R2v+YmAE
加上阿媽好傾好多~~咩都講得下~~
K^X*a.^Y 而阿爸就好少講野...一講就講成半個鐘~~~好攪笑~~~^aXS#c*sd/H
我同父母都會一齊煮野食~~個陣時係最開心既~~~
F0l2AIc4c.Shn 而兩都會比錢我用~~so兩個都咁鍾意~~~
b!B3XRt:N.LE 哈哈~~(市儈的人)~~~~

RahXephon 發表於 2005-6-24 11:38 PM

同阿媽關係好啲。 F UQ6[ J

qF!W"q.U 阿爸管教好嚴,由細打到大,無論成績點好,做對幾多嘢,都唔會讚一句,反而做錯嘢就打餐死,雖然佢都係為我好,但是情感上都同佢較為遠。A6lF+zMeA4w
/VA-_ nhl
同阿媽就好唔同,事事有商有量,比阿爸打完又會安慰返我,又會主動問我做嘢做成點,相對嚟講湈通多好多,所以關係好啲。

siuwing 發表於 2005-6-25 01:19 AM

我呢....r)Wo7y Q
同亞媽好d
#mT~m!uM3e 因此老豆要出去做野
$UH4D2IEh4VW Yh$D6e#C+ma
雖然有時亞媽有時的確係幾煩......仲要講極都唔厭果隻.....
0SgGu2E7Y$h 不過佢真係出自真心咁去為你好....K!k g2[1rU-J`Gy
}4mCNmm
睇到呢個topic,望番父母,覺得佢地都開始老喇...D,U1d ?#d7`;[b
今日唔知聽日事,係時候要對兩個好d喇...

大家樂1234 發表於 2005-6-25 01:33 AM

同阿媽會好d&erIAqy(?{
因為阿爸成日小小事就發脾氣
Qv%K `+Vf 所以有時好憎佢

jasonkat 發表於 2005-6-25 10:16 AM

啊媽~好D=O=〕6SS)N`:Pu
可能因為老豆成日番工*

abcde1918 發表於 2005-6-25 11:06 AM

講真啦  我同阿爸關係好啲
Z ] [n$K#I*Z 我呀媽小小事就罵人  %t:R(m7{`
但係阿爸就唔同   我叫佢買咩都得/e Q j+Q;uF@6su
記得在小學時  逢親考試唔合格  阿媽一定會用「雞毛掃」來打我
5A-W1d"j(S4fQ 而阿爸就唔同   佢會講D鼓勵我的說話 i!?!^!_`%W3B
所以  我同阿爸的關係會好D

wer 發表於 2005-6-25 01:16 PM

講真啦 我同呀媽關係好啲u;Lu#`1bT
我呀爸經常上班,沒有時間理會我2J`5R2}L;S
4V0}'H`6Q4Nc/A
我呀媽就唔同,佢有求必應
dV4@ }e&e*G:yx 記得在中學時,無論考試合唔合格,她一定說:「給你自由發展,but下次要好d」
/l)nleA2x*b\ 而阿爸就唔同,佢一定會責罵我,說我這,說我那ef @b0Qp V
so我和呀媽的關係會好D

wanmankit 發表於 2005-6-25 03:00 PM

我係男~
K,^,]1T,F2x%a 我同阿媽既關係好D,可能係佢小鬧我掛,eu%MHs G}[R
同可能係佢生我出黎掛。
-U1N m7i9Z,M4v_%r-Sa 阿爸好少同我講野,佢又夜番,所以關係都係疏遠d。;m*z*y5|.V3d$m3@3C R
同埋佢成日鬧我,又黎唔係又黎,好煩...

yuzhiliang111 發表於 2005-6-25 04:45 PM

我和爸爸的關係好一點!.v N;@*oHoWv;E
雖然我的父母對我都非常好,但是因爲我已經成年,媽媽還當我是像像孩子那樣,這個不行那個不許、應該做這應該做那有時搞到我頭都大了。她的嘮叨使我受不了!ZD3~l0aXpG
而父親就不同了,他把我當成年人看待不會對我指手畫腳。有時還和我一起喝酒談心,在我遇到困難和挫折時鼓勵我,並且尊重我做出的選擇。yi w0FD(fKg
所以雖然爸爸、媽媽我都愛,但是還是覺得和爸爸的關係好些!

twkwok 發表於 2005-6-25 04:54 PM

講真我同屋企人關係好好囉~
*I c_;T(K'eqB 無話邊個唔好唔好架喎~h:U"C'~'j
阿媽係我細細過果時就對我唔係咁好~又打我又鬧我,但係而定又好好喎~ 2y[1PFhHq$iR
阿爸係我細細過既時候就好有嚴父feel 佢唔會打我話我,但係就一定會有好長篇大論既道理慢慢同我講, 果時真係o晒咀!
)l:D|1B&B.cW/J!u anyway 佢地2個對我都好好~唔選邊個好d !

dx8a 發表於 2005-6-26 12:05 AM

我覺得2個都咁好~'R8\Su$x^|l&J
阿媽就細細個時成日一齊出街 i!J2[V;Yg
所以關係好~
|~Ep| B 而且我阿爸阿媽份人就好民主
a#pb9z e&vFD 我由細到大好多野都我自己可以話事
}{.ud&o8GB6F2W d6jgV 而且我阿爸由細到大只係打過我1次}y_A0X/b)fl
仲有以前細個我阿媽打我9A_:T!uR%Zfx+A3O:g,E
我阿爸一定會幫手阻止佢%[eAi i(OZ

l$QO;X \!R 所以我好鐘意我阿爸阿媽

細水水 發表於 2005-6-26 12:23 AM

有d人既講法話跟媽媽關係好d..
.HVrA2[ X 因為十月懷胎..
7vX3fc|Hf ======================9m9C P%V y!URr
我自己都係同媽媽關係好d..\{fCk z
可能爸爸想有返個威嚴係度..,~;sECmgQ$c?
所以比較惡..+D@ Z"E$ZiY)w a'?
加上我爸佢經常係大陸...y}pKc*v4A
只係以前有1年執左d生意..(K"c,OqT]]
做另一行...成日係度..關係好返d.....lx$T5F:F1uW
SE @NX)o
其實同爸爸有時都有2句..b#f;^*dDq m;E
不過好自然有d覺得煩..
!R ^w$z.nd6[,M)P 同自己心機打機嘛...

kylefan 發表於 2005-6-26 03:03 AM

我係仔黎既~我同我呀媽好d架~OM!d v0A
但同個老豆好似有代溝咁囉~ Wf:F&t3?:AfhbeN
有長氣~語無倫次咁~都唔想同佢講野..s%^ @2fS;H_
有多野講..真係好煩..Tx\*p/Lj%lD ta
不過佢其實對我好好既...)Xq:M%n X5d$cv
叫佢做咩都幫我..我就..zkmBB4G/~1C4ws
有時覺得自己對佢冷冷淡淡咁都幾衰..
;\#Jd7k[P,u:] q 4r!DYFq
我呀媽可能比較update..同開放d~
p0_e}4Q"eI+t 咩都講得~就同佢比較好d啦~

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.