娛樂滿紛 26FUN's Archiver

yanmatthew2006 發表於 2005-6-24 08:30 AM

[25/6吹水加分題]你地同媽媽關係好D定爸爸關係好D?

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

fatfatdragon 發表於 2005-6-24 12:15 PM

好似睇過書講, 年紀細時因同性相距, 所以仔就跟阿媽, 女就跟阿爸; 到大個先仔跟阿爸, 女跟阿媽 因為要學習同性的本能 (希望"細個"同"大個"冇掉轉 :P, 懂 human behavior請指正:D)  
B{:m5F8R
uFLBq 來自傳統中國家庭, 阿爸是唔出聲個種, 阿媽是常"哦"個種, 所以兩邊都差不多.

瑞比 發表於 2005-6-24 02:27 PM

我覺得唔關事囉!!
+];m9D?2R*mV.| j3a7N 正路應該男女都同mother關係好d,,睇書講==)ODtEc)I'iz
可能阿媽生你出泥有d親切感掛=.=""U*^``-`"B
我就同mother好d囉,,阿爸成日要出海,一個月見得個2,3次==*{N1Y%c g}4X!yZB
依家簡直有代溝,,我地兩個除左足球真係無多兩咀==

Edison 發表於 2005-6-24 03:08 PM

I am a boy.v5Y A&b/L6t7r
I am better with my dad coz i feel my mom is really anoying she likes get on my case for everything. I got stragie A's in school she still say i am dumb and not study enough. But with my dad we can talk about everything. And my mom has left me and my dad and gone to the US for 3 years I think this cause the mistrust between me and my mom. And me and my dad has develop a friendship between this few year.

wahaha1234 發表於 2005-6-24 04:26 PM

我係男~'P/HT[a0I-h
我而家同媽咪係好o的㗎
~ k,h5`/l 哇佢太正la.最近我冇野做.佢唔收我家用...w!`S3twh%DL
仲比錢我駛tim:P好感動~
!x"i1o4xcaX;T 雖然佢真係好煩..永遠得佢講冇我講果隻'y0l(L i%xbU
佢可能覺得咁就叫細心la^-p"Y5R"i-jN k?
我老實講係唔受㗎...而家大個咗la)A!F5W)or\ x
唔係細路果陣咁呀
Go\iHQ1H 老逗就少o的野講
{C gJ6Q,z1? 講真男人老狗有乜野講呀~u[;T C'FL/v'e
而家佢咪淨係叫我返工lor...;)
;Y P"}3}9kkG~ 不過佢有樣好..佢唔多理我o既
Y0B{~,p)V 咁就煩少過la...

hoho886 發表於 2005-6-24 05:57 PM

我覺得有時時唔同啦.有閎可能覺我同媽媽關係好
(C$X{:jsz 但係有時爸爸關係好D,不過係細過個陣就係同媽媽%v/F:v9A8_ c6~,[9~P'x
好d,爸爸有點惡,但大過左,反而好似爸爸好一小小
E E2OD1Bm3P 可能爸爸冇咁多管制,但係總結黎講,兩個既關係? U#rK |O:J n
都而家都係咁好ga!!

kaigi 發表於 2005-6-24 06:41 PM

媽咪對我好d,但成日飲酒"KSU!FF DV?|
老豆好少出聲,一出聲都係我做錯野個時
gD A4Z{!e[^Z 又會打我,但會比$$我
Ox1j'r VcjR 2 個都對我算係唔錯 Z_$q+Z}W_'w
家境雖窮  但總算過得快樂

superfiona 發表於 2005-6-24 10:37 PM

我同阿媽關係好d~~~可能成日見掛~~
\R6E"]w oI2m 加上阿媽好傾好多~~咩都講得下~~
Rn3t t| NrY&O 而阿爸就好少講野...一講就講成半個鐘~~~好攪笑~~~qlxLI
我同父母都會一齊煮野食~~個陣時係最開心既~~~
4p xR%fT.~ mh 而兩都會比錢我用~~so兩個都咁鍾意~~~
*`(q1Hu\E^ 哈哈~~(市儈的人)~~~~

RahXephon 發表於 2005-6-24 11:38 PM

同阿媽關係好啲。
^;Ja'K"@y0[y } 5lUPB:f.rK5}
阿爸管教好嚴,由細打到大,無論成績點好,做對幾多嘢,都唔會讚一句,反而做錯嘢就打餐死,雖然佢都係為我好,但是情感上都同佢較為遠。 j].vW7z;}
\:Rz\p9hp\2u"B2Zz
同阿媽就好唔同,事事有商有量,比阿爸打完又會安慰返我,又會主動問我做嘢做成點,相對嚟講湈通多好多,所以關係好啲。

siuwing 發表於 2005-6-25 01:19 AM

我呢....DE+b9K\|
同亞媽好dOeI'YZp
因此老豆要出去做野
j ts["@l
.e$].\M rv8D 雖然有時亞媽有時的確係幾煩......仲要講極都唔厭果隻.....
A}t*H `$[S:^ 不過佢真係出自真心咁去為你好....
*C5E&oOt @`g(iZW&x2o
睇到呢個topic,望番父母,覺得佢地都開始老喇...
0_/a+A d0n&s3gMk7F 今日唔知聽日事,係時候要對兩個好d喇...

大家樂1234 發表於 2005-6-25 01:33 AM

同阿媽會好d
'A[Y {"hb 因為阿爸成日小小事就發脾氣
g'c:]5N,_ly} 所以有時好憎佢

jasonkat 發表於 2005-6-25 10:16 AM

啊媽~好D=O=〕"k @(d:o E3|
可能因為老豆成日番工*

abcde1918 發表於 2005-6-25 11:06 AM

講真啦  我同阿爸關係好啲'?U%o;h f/SJ9z
我呀媽小小事就罵人  
t5_g"v3C"tl `r 但係阿爸就唔同   我叫佢買咩都得)dc)TeyB%u]
記得在小學時  逢親考試唔合格  阿媽一定會用「雞毛掃」來打我
5s+o;Nr f|(h!_ 而阿爸就唔同   佢會講D鼓勵我的說話w/~U'D&B#V8e
所以  我同阿爸的關係會好D

wer 發表於 2005-6-25 01:16 PM

講真啦 我同呀媽關係好啲
OfG]$R}p 我呀爸經常上班,沒有時間理會我
.Sh EO P ;w W{v{ O2s;o:[d
我呀媽就唔同,佢有求必應Yh1yr1DCB
記得在中學時,無論考試合唔合格,她一定說:「給你自由發展,but下次要好d」
+`9WQ0~1d 而阿爸就唔同,佢一定會責罵我,說我這,說我那
^5O.fD.KB:O'P6Gn so我和呀媽的關係會好D

wanmankit 發表於 2005-6-25 03:00 PM

我係男~D F8w$TI%G,F
我同阿媽既關係好D,可能係佢小鬧我掛,
GS#X_X@vP9aV 同可能係佢生我出黎掛。'rp|9w g2d(|
阿爸好少同我講野,佢又夜番,所以關係都係疏遠d。kD6e.?'FD&^9f!L*c
同埋佢成日鬧我,又黎唔係又黎,好煩...

yuzhiliang111 發表於 2005-6-25 04:45 PM

我和爸爸的關係好一點!o#m(fs!z:J$A+h
雖然我的父母對我都非常好,但是因爲我已經成年,媽媽還當我是像像孩子那樣,這個不行那個不許、應該做這應該做那有時搞到我頭都大了。她的嘮叨使我受不了!7k/X%S;dST3Z9gi5|
而父親就不同了,他把我當成年人看待不會對我指手畫腳。有時還和我一起喝酒談心,在我遇到困難和挫折時鼓勵我,並且尊重我做出的選擇。
O'iXI)`&he [ J 所以雖然爸爸、媽媽我都愛,但是還是覺得和爸爸的關係好些!

twkwok 發表於 2005-6-25 04:54 PM

講真我同屋企人關係好好囉~
:w1Qej(f#H \ 無話邊個唔好唔好架喎~0d)e:S$n n
阿媽係我細細過果時就對我唔係咁好~又打我又鬧我,但係而定又好好喎~ ,@{S;m0W NuJ
阿爸係我細細過既時候就好有嚴父feel 佢唔會打我話我,但係就一定會有好長篇大論既道理慢慢同我講, 果時真係o晒咀!3q~;_.S{/at
anyway 佢地2個對我都好好~唔選邊個好d !

dx8a 發表於 2005-6-26 12:05 AM

我覺得2個都咁好~
*lnh k@K-N } 阿媽就細細個時成日一齊出街 wL-p?V4k.G
所以關係好~
/TKmG C ^6e?+N;w'g 而且我阿爸阿媽份人就好民主
$WOyH.s0~K7p 我由細到大好多野都我自己可以話事
0_-lg"D'N0djC 而且我阿爸由細到大只係打過我1次
T7cSqIM 仲有以前細個我阿媽打我 K-F%Q~ o9\
我阿爸一定會幫手阻止佢
8b|8\5~xJ:F}9Z"L
:FZO,\'X8l1l 所以我好鐘意我阿爸阿媽

細水水 發表於 2005-6-26 12:23 AM

有d人既講法話跟媽媽關係好d..7{ ltY](gl\zM\!C
因為十月懷胎..
X3K8T#N if;Ti ======================
1DT|){FGrYDF;I 我自己都係同媽媽關係好d..
d{P}r0KU9Ve'b.W'] 可能爸爸想有返個威嚴係度..
'U5x$O&Z.Z4{(qQ 所以比較惡..
to3q!nv1d4}c 加上我爸佢經常係大陸...cD7nc:IF h~\U
只係以前有1年執左d生意..
c \1_&pKGsr 做另一行...成日係度..關係好返d.....
o+xr#e"NU0vq
AAD)m&V`-H3K 其實同爸爸有時都有2句..J j [$EfMmN
不過好自然有d覺得煩..@nE5t YyZ
同自己心機打機嘛...

kylefan 發表於 2005-6-26 03:03 AM

我係仔黎既~我同我呀媽好d架~(j!R.jgG5MQi4r!J-e
但同個老豆好似有代溝咁囉~h T5O/r4M#v0B7q
有長氣~語無倫次咁~都唔想同佢講野..
_wy[iub W!k 有多野講..真係好煩..@"Rl)T jg
不過佢其實對我好好既...[.za zax
叫佢做咩都幫我..我就..
7?*@f q4fi fN 有時覺得自己對佢冷冷淡淡咁都幾衰..H)n1}B4H"v6D @m
u@"i+OB3Xg
我呀媽可能比較update..同開放d~/e.b{I&b!i
咩都講得~就同佢比較好d啦~

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.