娛樂滿紛 26FUN's Archiver

alalcyc 發表於 2005-6-24 12:07 PM

[轉貼]少年郎來月經 寶貝兩週出次血

印度西孟加拉省一個十五歲大的男孩塔拉月經來潮。r)TRB1v'T,Nx
SpEw!nC,r2A
塔拉連續一年,每個月的第二個星期,陰莖都會流血。跟女性一個月來一次一樣,相當準確,不失信。而且塔拉還會有噁心、胃痛、情緒不穩等經期症候群。'ZL,CL;?\9SC;w

h+O@ r j1|U a)C 檢查過塔拉的一個醫生說,塔拉小弟弟有男性器官,但是有女性的特徵。他們正在給塔拉驗血,要是塔拉的經血裡還有卵細胞,塔拉的故事就值得大書特書了。另一名醫生則說,男性前列腺裡有女性子宮內膜就會出現男性來月經,這種公雞下蛋的異像。

kakeidevil 發表於 2005-6-24 12:19 PM

唔知佢個胸有幾大?

alalcyc 發表於 2005-6-24 12:20 PM

我比較想知佢駛唔駛M巾~~

abcde1918 發表於 2005-6-24 12:30 PM

係咪亂講的

pkbrian 發表於 2005-6-24 01:57 PM

咁佢係果幾日打飛機既話...= =
{ OI/AB-CHX5Pc
e:A {A'ATf/{ 咁咪會......
,@~2hq W(i @;V)A G9_8zZ1hrH:u!T
有BB!?

alalcyc 發表於 2005-6-24 02:24 PM

[quote]Originally posted by [i]abcde1918[/i] at 2005-6-24 12:30 PM: Q~%YFXfx)?
係咪亂講的 [/quote]
#p+b#@5g2v9l 新聞講ga..你自己睇下~`&A,c D?
[url=http://tw.news.yahoo.com/050623/4/1zjzh.html]http://tw.news.yahoo.com/050623/4/1zjzh.html[/url]l

Yui.i 發表於 2005-6-24 02:46 PM

捉佢做女人la.....做男仔唔係好過癮...XD

kaikaisa 發表於 2005-6-24 03:12 PM

咁咪好痛囉.....0ZC E$|H I
我想像唔到條jj點流血....

亨九利 發表於 2005-6-24 03:40 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Miz 發表於 2005-6-24 07:27 PM

[quote]Originally posted by [i]pkbrian[/i] at 2005-6-24 01:57 PM:iLT7ZT @rF
咁佢係果幾日打飛機既話...= =
3Xe2obO4\%F
!P&pF{O ~,t]0z 咁咪會......
#\.j^)Q*eO7N}9H h R] ,I:~8`VE
有BB!? [/quote] @L)i"j}g vrJ

z&m,b)W!Umt+i| P 有係wo...如果卵精都有...唔知會唔會自己同自己受精呢...= =

老鬼X 發表於 2005-6-26 08:46 PM

[quote]Originally posted by [i]Miz[/i] at 19xx-6-30 19:27:9WU,Pq8{ |wk \6P
{3yz?j(Gtr5d4Hx
5P,g JV+p
有係wo...如果卵精都有...唔知會唔會自己同自己受精呢...= = [/quote] d*m]b.s.o/|
我擔心既係......0e6}6}9Q3k@`RZ
會唔會射血:o

nogdjack 發表於 2005-6-26 09:57 PM

係咪真ga

hcee 發表於 2005-6-27 12:13 AM

佢都幾慘ga  wor.........一生出黎就咁唔方便..........

charlie007 發表於 2005-6-27 02:41 AM

[quote]Originally posted by [i]Miz[/i] at 2005-6-24 07:27 PM: @'R/]9H8^#M |%E
m/J:koBr7wv$Q(X
!O`{I!HO&|
有係wo...如果卵精都有...唔知會唔會自己同自己受精呢...= = [/quote]fGl!v?
你係咪心理變態架,人地有病咁慘你仲講埋 d 白痴變態野,你反省下啦

Miz 發表於 2005-6-27 04:58 AM

[quote]Originally posted by [i]charlie007[/i] at 2005-6-27 02:41 AM:
+iY2TS.s]5{,gJ(w2t !TJ%A7_+|+FU0d
你係咪心理變態架,人地有病咁慘你仲講埋 d 白痴變態野,你反省下啦 [/quote]'k#~Z8_-Q&T4z$z
d^ An$z OA
有幾變態~係你自己諗咋ma9{ e/o0b?i
呢個可算是個問題~我又冇笑佢

ricojohny 發表於 2005-6-27 10:12 AM

四個字講晒t,n"w ^-y6t0o
5QT TjIjl4?N(E

"A3Z_r"RW1ak
Qs5^EHCH S1ce b
,zs^ DNOX5{~X 雌雄同體

charlie007 發表於 2005-6-27 04:44 PM

[quote]Originally posted by [i]Miz[/i] at 2005-6-27 04:58 AM:XQ.m(z9?ye
eI4P)o&_?6uNB
$[)d$MnQ:uN+o
有幾變態~係你自己諗咋ma.Z| t[G
呢個可算是個問題~我又冇笑佢 [/quote]
Qd(\YMS 你個人本身就是問題,寫完唔認錯,仲話我自己諗

IMTIM 發表於 2005-6-27 06:00 PM

唔知男仔用既M巾係點樣架呢...咩形狀架呢?

Miz 發表於 2005-6-27 11:23 PM

[quote]Originally posted by [i]charlie007[/i] at 2005-6-27 04:44 PM:
9s0a$|&v K'mPV {*gFtg5O.a
你個人本身就是問題,寫完唔認錯,仲話我自己諗 [/quote] fE$d:g} zo2_
6h(m"q2BB:m _,L4|y(N
好心你啦~你上EF為左聊人筆戰架??  
J(VXM[mi$N.G 你同我個思想都唔同~咪拎你個想法黎話人Sa'e6P'Sx7G
直指人家有問題的人反而更差勁/X)|7pf[&I_+e;M7G
我解釋左又話我唔認錯[+|X/^ ~9~+W/a
你根本係想"咬"贏我
NCq$F:F+A
8Dt8eL2CL@ @a)|~B%C 『[color=Red]如果[/color]卵精都有...[color=Red]唔知會唔會[/color]自己同自己受精呢』*@8U$x vN o~*e,~Y#` |
'Q6V5W)B~3?J
[[i] Last edited by Miz on 2005-6-27 at 11:34 PM [/i]]

charlie007 發表於 2005-6-28 01:02 AM

[quote]Originally posted by [i]Miz[/i] at 2005-6-27 11:23 PM:
gn/mP s!Wdp4H2_
,@.JV_9w@F+dpa 0Jo?$O\8|E&G_
好心你啦~你上EF為左聊人筆戰架??... [/quote]
/coPomZ@#c 牛皮燈籠,你覺得你自己冇問題就冇問題啦

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.