娛樂滿紛 26FUN's Archiver

justtocc 發表於 2005-6-24 03:47 PM

最想扮演咩殺手?咩武器?

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

亨九利 發表於 2005-6-24 03:49 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

coolyiceman 發表於 2005-6-24 03:59 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-6-24 03:49 PM:&S4WA.VZ A'QRGB'E
[i][size=5]最想陳冠希, 吳彥祖, 余文樂之流的"少女殺手", 武器梗係自己碌野啦!!![/size][/i] [/quote]
&`4J*l'@6m ha
F~Mo!UxK AGREE , ME TOO~~~~

telephone 發表於 2005-6-24 04:47 PM

德洲電鋸
,n3uDPJf_0w 他已不是殺手,而是殺人狂了
z!k(Pej)[2[9`d1s 選擇做Jason也不錯

ricojohny 發表於 2005-6-24 05:23 PM

要劏要殺都係簡d豬 D8ikb-us+[
我要做劏豬佬3wsK4XZ.]/HV
(處女殺手)唔好係處女座就扮處呀

adamas 發表於 2005-6-24 08:07 PM

荊軻.

Dr.anger 發表於 2005-6-24 09:19 PM

[quote]Originally posted by [i]telephone[/i] at 2005-6-24 04:47 PM:
&`;~"` _S ~ 德洲電鋸
z4{;sh9Tyto2xo 他已不是殺手,而是殺人狂了
\ u:g,c"u jaD 選擇做Jason也不錯 [/quote]1^9N3RN;Rc IMb
電鋸殺人真係好形。

發表於 2005-6-24 09:43 PM

夜神月....死亡筆記

SEEK 發表於 2005-6-24 11:46 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

fatfatdragon 發表於 2005-6-25 12:12 AM

做以前 中華英雄 裡面的 心魔
-R L'C^$vf] 殺人心跳, 殺人於無形.XMqE N#t
有型 ! :lol:

seafireson2 發表於 2005-6-25 12:14 AM

[quote]Originally posted by [i]adamas[/i] at 2005-6-24 08:07 PM:
*W Q+x(R]x@6X 荊軻. [/quote]K'k-m7U/?'{0e a
荊軻係俠客,not殺手 or 刺客~
qv3o[Q*Ddd XJ u 因為古人話佢刺秦王係為正義,not利益,;Q%V3^Ow'o
所以d古書係用”俠客”一詞,.} kM"i8U'B
我個中文同中史miss係0甘講,
hB3Y[9L[,hY but 真係一個好主意~!
j`2['K,I4Wd4O 傳奇人物~~!!

kerberos 發表於 2005-6-25 02:37 AM

孟波!!!

so1874 發表於 2005-6-26 02:35 AM

[size=5][color=Blue]Buddyz,I want to be [/color][color=Red]"hitman"[/color][color=Blue],not [/color][color=Red]"killer"[/color][color=Blue]~~[/color][/size] ;)

telephone 發表於 2005-6-27 03:00 AM

Hitman is more dangerous than killerX%g;n:P!etxR
But will more exciting, i think~

charlie007 發表於 2005-6-27 03:12 AM

[quote]Originally posted by [i]kerberos[/i] at 2005-6-25 02:37 AM:
_5Y f;~b7s9[ 孟波!!! [/quote]
s^&Fm#yKj2N)W 孟波唔係殺手呢架

mtvcmh 發表於 2005-6-27 05:27 PM

我要做未來戰士

abcde1918 發表於 2005-6-27 05:34 PM

我最想扮演德洲電鋸殺人狂

Dr.anger 發表於 2005-6-28 01:01 AM

"鼬太知"...=.=

大波仔 發表於 2005-6-28 03:57 AM

最想做到可以威震天下既"殺手" Y,A-L |[4J
可以殺盡天下負心人,奸人,狗賊,賤精,etc~~~~~~~~!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.