最想扮演咩殺手?咩武器?
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-6-24 03:49 PM:&S4WA.VZA'QRGB'E[i][size=5]最想陳冠希, 吳彥祖, 余文樂之流的"少女殺手", 武器梗係自己碌野啦!!![/size][/i] [/quote]
AGREE , ME TOO~~~~ 德洲電鋸
他已不是殺手,而是殺人狂了
選擇做Jason也不錯 要劏要殺都係簡d豬 D8ikb-us+[
我要做劏豬佬3wsK4XZ.]/HV
(處女殺手)唔好係處女座就扮處呀 荊軻. [quote]Originally posted by [i]telephone[/i] at 2005-6-24 04:47 PM:
德洲電鋸
他已不是殺手,而是殺人狂了
選擇做Jason也不錯 [/quote]1^9N3RN;RcIMb
電鋸殺人真係好形。 夜神月....死亡筆記 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 做以前 中華英雄 裡面的 心魔
殺人心跳, 殺人於無形.XMqE N#t
有型 ! :lol: [quote]Originally posted by [i]adamas[/i] at 2005-6-24 08:07 PM:
荊軻. [/quote]K'k-m7U/?'{0e a
荊軻係俠客,not殺手 or 刺客~
因為古人話佢刺秦王係為正義,not利益,;Q%V3^Ow'o
所以d古書係用”俠客”一詞,.} kM"i8U'B
我個中文同中史miss係0甘講,
but 真係一個好主意~!
傳奇人物~~!! 孟波!!! [size=5][color=Blue]Buddyz,I want to be [/color][color=Red]"hitman"[/color][color=Blue],not [/color][color=Red]"killer"[/color][color=Blue]~~[/color][/size] ;) Hitman is more dangerous than killer