娛樂滿紛 26FUN's Archiver

A3egg 發表於 2005-6-24 10:54 PM

有咩野暑期工好做嫁##

最好就有冷氣la~!!
y9b:m9E/r1U6{ V;M4z$n 比D議建la

ken1 發表於 2005-6-24 11:05 PM

麥記--”
!mZ-MJr6J"tHcx 最受歡迎:cool:

seafireson2 發表於 2005-6-24 11:47 PM

吉野家,d野食唔熱氣,
3j#i+@!|o\ 唔似麥記同雞記~0L'_DG0t7V
.vZRxS AdK
有冷氣嫁~^^”

A3egg 發表於 2005-6-25 12:00 AM

[quote]Originally posted by [i]seafireson2[/i] at 2005-6-24 11:47 PM:1K6\"`0Wrm7_(_
吉野家,d野食唔熱氣,
cis(Wt5M 唔似麥記同雞記~
A:WNmZ'OBX&UJ
l%ZbL0}s W 有冷氣嫁~^^” [/quote]
G s/{ d-^6U*yR .ad,h8uZ
吉野家ar~!!
cZ7p ?$d!Mj-A 好日去看看請ng請先+{c.ef[5dk$o GS'w
thx議建

gundamman678 發表於 2005-6-25 12:31 AM

嘩! 有暑期工你做都要揀三揀四??? 咁想歎不如唔好做啦!

心冷之戀*行 發表於 2005-6-25 12:31 AM

[quote]Originally posted by [i]A3egg[/i] at 2005-6-25 12:00 AM:
2}U9H7a(bUz|sE'X`
t`&X y&?J F { N:F7kc+SHaT
吉野家ar~!!
9_ N+t o @M 好日去看看請ng請先
w&i E*},}}N thx議建 [/quote]P5DX O)L:d/V&K7Z5N h

XH;E]sl m,s@0ob7e3kO
你個簽名好正-口-....k6jpj#N
um...去做..um...賣老翻XD

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.