娛樂滿紛 26FUN's Archiver

redstick 發表於 2005-6-25 12:43 AM

無線的唯一競爭對手----->亞視[00+][積極+]

無線同亞視的"良性競爭"基本上到而家可以話係無疾而終...
a!J*q1~w] 唔係話演變成惡性競爭,而係根本多年黎亞視都比人打到體無完膚...
*D3O8G|rh Q/a 簡直就係"港隊"對"巴西",唔係人地贏面高,係直頭"食滑"你亞視....#U8g(]*Fs'mEX
人地比面你一句"弱台",唔比面嗌你"垃圾台"...
2[THYV:Ro 出黎既片集一係就係"買返黎",一係就"人地投資"落你度...仲要係蝕o個隻...
7T-OF7gj N^P
6A.EX:U] y 亦到係因為咁既原因,3?J9E:v^ys.KP [M%o
我糸26FUN到聽到唔少人糸到 X 無記d劇集一套比一套垃圾, pY4K?-HmU~l$lf.F
唔係人地個偏劇有問題,%u f#['R"X
係人地覺得"根本無對手,我鐘意拍d垃圾出黎,你地縑笨七咪唔睇囉"
4F vMJY5Gw2O 係呀,咩"秀才"咩"姦夫殺夫"係無聊架喇,慘得過收視一樣高企廿幾三十點...&bKM ds2jp!_$DOU
咩功夫足球,無錯劣評如潮不過一樣收視高...8_3Qp W%nX6V P

!Vna:T;G P:D!mu 相反,人地亞視真係開台以黎,fight得贏隔離台既,USi|I+JU_
得幾套囉,<<還珠格格>>,<<縱橫四海>>,<<疆屍糸列>>,<<肥貓>>
rS2Ii@C.D a 仲要唔係以上真係套套都贏到隔離台,可能只係收視維持十一,二點,叫做輸個馬鼻,fpHniJ\t
算好高架喇..全台因為咁加人工架喇...
YvN b,L6p
j{"V.qi6wn1R#J5C 我咁講唔係串亞視,問心...亞視既原創劇集質素唔差,
]#| L9p.{5\\6ph 佢地每次出既劇集其實題材都好新穎,
;o.jCo]0k 就講"彊屍糸列",無記都無做過啦..
!|gN&Fa:Tz 人地偏劇主要唔係focus只糸彊屍既恐怖,
aKNq!g 反而玩時空科幻,玩電腦特技,玩感情交錯,加少少鬼神學說...
?}P&Zp5d 佢地自知自己台唔夠明星,都特登出錢搵多d外緩返黎,淨係"誠意"都贏哂無記啦..
X3g/DBs+L'x 無記就係無做到呢一點.....
|+U9iIiz
E%g|C?|)M | "大時代","創世紀"的確係無線既超級代表作,評價高,收視好.Dj0Ei8] Z9KC-o'I
人地亞視既"縱橫四海","影城大亨",其實評價唔差得過人地..
&^oz+W-n7x1S 只不過因為係"亞視出品",所以收視偏低...
m)[+o z.wA C ,f_ v3uh0o
希望亞視真係可以"爭氣",比到無記有威脅...
N1g{HW$kW 而無記亦希望糸出劇時,加多一點誠意同創意%{L6I*~5R7q

-VJ(ccFO\ 咁樣樣,我地作為"觀眾"先至叫真正既得益.
Ppq$vffS
i ]jZ;y:w r-V [[i] Last edited by sfxc0000 on 2005-6-25 at 01:20 PM [/i]]

Dr.anger 發表於 2005-6-25 01:05 AM

毛線係唔爭氣,黎黎去都都只係識拍劇。可惜亞記都唔好得幾多,成日買埋o的大陸爛片返黎。一唔係就專拍埋o的喊苦喊忽既劇(大佬呀!!黃金時間,好多人都食緊飯,鬼睇你mer)。不過亞視有時又會播返o的有質素既節目。不過欠缺持久力,所以成日被無線食住。我覺得近聽亞視既"開心大發現"都唔錯嫁。

pkpkpkpkp 發表於 2005-6-25 01:33 AM

我又唔同你既睇法~~~
n,O],}\/tcg 每台都有佢好睇既地方~~
"xQ6Y P7K,FH8D3[ 我又唔覺得tvb係真係勁過人地成條街lo~~8[$X[#}?[
好似[color=Blue][size=4]<<中國八大名菜>>[/size] [/color], [size=4][color=Blue]<<一舉成名>>[/color] [/size], [size=4][color=Blue]<<香港風華>>[/color] [/size]
6@q.PGR 呢3樣野不知幾好睇!!!:D:D:D:D:D
K&@-D^Y 雖然佢地既劇集係有失水準,:(:(
2?x9`4uG9S@xjb H 不過論資訊節目就一定唔會輸俾tvb~~:mad:#k WC#h&R+u
平日我雖然多數睇番無線(除左咩命真夫,簡宜係bullshit中既bullshit!!!),
8G.q8FY(l"dNt[C] 到左禮拜六,日,我一定會去睇亞視law~
\+|3\Z7a+A,V 我覺得[size=6][color=Red]<<一舉成名>>[/color][/size]真係幾唔錯,:P:P:P
'Cvf/uu1y%z 見到d參賽者d錢狂跌真係超爽!!!!
}4c{]6N0jM)v1^ 有d參賽者又好鬼搞野wo~~&_#z!viv
如果大家有睇, 應該記得以下幾位:"q"C t7Q wt Sb
1.[color=Pink]青衣大長今[/color] |.J7T'c.bE0{
2.[color=Green]北角毛澤東[/color]$D8IKk olp5N
3.[color=Orange]筲箕灣陳慧琳[/color]y0xa$y'}0`5P
4.[color=Purple]Q版郭富城[/color]iJ\:ZoN0J(h
呢幾個人真係笑到我仆曬街~~~3\[7^ |3_V+t6H
好正!!!!!!:D:D
O5^oq_.M/e|X L 雖然個3個主持廢係廢左d~ 不過我地志在睇人表演0者~;);)
|,p&qo0J8C2_j 我主力支持[color=Red][size=6]<<一舉成名>>[/size][/color]:cool:

twh1110 發表於 2005-6-25 01:36 AM

<<中國八大名菜>> , <<一舉成名>>我都有睇過
)i5P k$_!y2ke <<中國八大名菜>> 果然係佢地既鎮台之寶,話哂都有10幾點收視Fr;w9rtX
至於<<一舉成名>>d參賽者又的確幾搞野,好過super,玩到冇野好玩,玩懷舊;q\&t9ya @
佢地可能江郎才盡lu~!!

pkpkpkpkp 發表於 2005-6-25 01:38 AM

[quote]Originally posted by [i]twh1110[/i] at 2005-6-25 01:36 AM:?Q7C%Ba8u,L)DA
<<中國八大名菜>> , <... [/quote]RC1@o-IfY
好開心有人同我同一諗法~~;);)

charlie007 發表於 2005-6-25 01:56 AM

亞視開心大發現好過東張西望好多

redstick 發表於 2005-6-25 02:55 AM

或者大家的確誤會左我對亞視的見解,}&}0][Y,gK f
我本人是絕對同意亞視的創意和誠意...
)]7xmD ['K;x1}1~]m[.Y 如果唔計"收視"同埋"晝面質素",無記同亞視絕對有一決雌雄的機會.!Xx/R;t;@"D*k*?
(ps.唔知點解睇親亞視,硬係覺得佢地電視上晝面既顏色怪怪)|Vu5y]+I `
V8Q4U4~m l"X!I
或者我糸到講得"白"一點...W~V S x
我篇文章係慨嘆,有誠意有創意既亞視,其實潛力不下於無記,
`5CH3P\:UCm 但無記偏偏只需播一些"垃圾劇",或"倉底貨"就win人地成條街兼多幾個街口. V*EK-xte
亦因為呢個"惡性循環",無記既劇集質素每況越下.....^:X+w%WW2O4i N
f+VK#C'ip]3V7_~
終有一日,可能會亞視唔再留戰香港,全力轉戰大陸,
t1x7~;zH xpfi v 而到時我地就只可以接受無記既亂o黎式劇集,到時電視節目再不是享受,變成了忍受.
+y7ZL ]JL
gN3@+x)y]] p 唔知大家知唔知,我聽講過亞視其實係大陸既其中既法定電視台,佢地既生意有超過8成都係糸內地,但無記既劇集只會"售賣"形式比內地,跟亞視不同.亦因為咁佢地糸香港輸比無記輸得咁甘仍然有存在空間就係咁解.(呢個樣都係聽講)其實亞視個實際市場價值不下於無線,所以如果咁樣"推算"下去,我以上假設個可能性(香港的亞視執笠)絕對有機會發生.在商言商,無人願意去做蝕本生意,正等於點解咁多香港人唔糸香港做生意,而北上轉戰大陸市場一樣.
D^(bSt1o,@%OH9}
Z&Cz!_:c _KK`/k 或者可能我講既野無根無據,我唔係咩著名學者,更加唔係咩預言家,
k w,Y1N~6U/k(B ~ 只不過以我所得的少少information,同埋碩果僅存既少少大學智識去推理出黎.w#U2D)Q)p#A$H
大家可能會覺得認同,或者覺得我發up風.
%A&UEa*@P$i|1U E#tfo^v]
如果大家有咩意見,我都好希望大家26fun兄弟姊妹大家一齊share..
/RA+x5[ U"j#Mv
5Du:KI(q6D#O2O$lQ 話到底呢到係"吹水區",比我地亂吹架嘛~~~係咪?

william303 發表於 2005-6-25 11:34 AM

其實唔知咁多位有冇聽過"慣性收視"呢個詞語呢,
kH4JE5YF4d1JM2Nz` 就似一個人去酒吧咁,會去返一間自已相熟既地方,
+cPd{S!?0{J\ 無線就係處於呢個情況,V`'Q _WrUF _
我亦唔否認亞視既節目可能有一定既質數,H Y0g*C3vd Wz
但係香港人大部份以無線為主台,
2?&b$p"_'i K(A 其實好簡單,各位合起雙眼數一數D藝員名,
w,py[P 你會記得無線大部份既全名,但係亞視就寥寥可數,
|:}Jx.@E2[,w$r 我相信呢個係大部份香港人既反應,I2@"XCtBs-s
無論無線既劇集幾差都好,都一定會人有睇,
?V'f7P [2o 最多咪一路睇一路鬧,但好小去轉台,
8Vk{n\P 之但係亞視劇集差的話第一時間立即轉台,
GNCn J2^ 其實亞視最好收視應該係呢個賽馬日,0zQM&p'F]pw;JI
當初無線肯俾返個賽馬播放權亞視,(e%zvJkx
就知道無線唔播賽馬都仍然可以贏到果段時間既收視率,mOh.z4BP
所以我覺得亞視唔可以稱為無線既競爭對手,
%T5P ylf-g%Gw,J"z 就算開放個播放權我相信無線收視率上都唔會有太大影響!

亨九利 發表於 2005-6-25 01:05 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

adamas 發表於 2005-6-25 09:38 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-6-25 01:05 PM:(m0INEKA sl U
B _V(]~i U
[i][size=5]"中國八大名菜&quo... [/quote]
a P/GZ i)|:@m #L:`9\E2Q
哈哈哈係呀P] x,U2A.`2Co"dK
佢可能食到無哂味覺

wanmankit 發表於 2005-6-25 11:34 PM

我覺得亞視有創意都冇用,d人睇慣左毛記,而亞記又買埋d大陸片番黎頂,仲要係人地食飯時間,睇到都唔開胃,咁毛記拍果d幾垃圾幾惡評如潮都要睇。除左你冇眼睇,熄左部tv ja。咁都可以話亞記排版都有d問題。不過亞記唯一可取既係有香港風華,中國八大名菜呢d咁有知識既節目,我睇呢d節目都學到唔少野,正~不過一舉成名有d抄毛記個殘x一丁,不過係扣錢咁玩。8Cx0]?-K:aQ|!j
_0^B ~NO,k!v
仲有一樣最緊要既係當亞記有新idea去撼毛記,毛記又會照辦煮碗送番比亞記,例如香港先生,亞記想用佢撼香港小姐(其實mhk都每況愈下,毛記都已經冇心搞),但係又比毛記抄左。亞記同毛記一齊搞一樣既野肯定對毛記有利,話晒毛記多人睇,又有錢。希望有個台可以同毛記鬥過,再係咁,個個屋企睇毛記個d垃x片都睇到傻。

wanmankit 發表於 2005-6-25 11:50 PM

頭先吹唔夠,依家再吹,大家唔介意呀wa? bGz9cPW*^r:rs
亞記除左d知識性節好之外,我又諗到佢到仲有d咩係好既。k a/@/b8d&X'P2iu
呢個就係體育節目啦,毛記對於搞呢d好似有d抗拒咁,十分之唔重視。}'X$PG?
就算搞都係一鑊泡,好似04奧運,簡直惡評如潮。jY"xnm)p(h|T Ph
主持又唔專業,見到d運動員又好似失控咁,只係搵d算pro既人做講比賽果個,自己台果d只係識比意見,佢一講又要講錯,都唔知有冇訓練過既。足球比賽都算好,阿叔講波都過得去,呢個都已經係最好啦
i$Nm \0P2B
)vh t%vC3} G'O.N 亞記做sport比毛記好,好似最近nba,個兩個主持講波會用一d易比既話語去解釋場波比觀眾,等我地唔識都可以感受到,仲有我地有d意見比佢,例如話佢唔夠客觀,佢地都有改到,呢種精神毛記要學啦。講開又講番04奧運,佢地冇d花巧,真係比心機去做好佢,主持都可以講下,好過毛記。
/^2@9Th5g"w ;R`V R#GE1SFj
如果毛記學到亞記8成呢種務實精神,出黎d節目都好過依家。(好希望呢個post可以比毛記睇到啦,對佢地好有益)

D_Boy 發表於 2005-6-26 12:25 AM

可惜~班友係唔會改o家...大佬亞記D畫面又真係好鬼差!D人面色好似彊屍o甘...轉o左台都轉番
!\+kg J?;y 轉頭la!

hoho886 發表於 2005-6-26 11:30 AM

我其都係鐘意無線多d啦.
G Y*a8D/Ue;X ] 因為亞視佢做既戲好多都係係大陸買黎
Hh$F8hf 播,都冇咩自己既戲,有係有不過都係普通-RW3mkF[7f`6{
啦.雖然無線唔係好多好好,不過好似好過亞 _bw*Y8k.?7I~n
視.同埋我覺得亞視d晝面質素好似差左小小.
%Z v5mQ LL#C7b-r CU1R{`ef
不過有時亞視播d節目都幾好,好似有#HcDT}&_
中國八大名菜,開心大發現呢幾個.我覺得都
c)G]F2X8M2\ 唔錯,中國八大名菜又講唔小好食既野,不過
$K'SQDK%b 係d主持冇咩野講,講野差d,而開心大發現真
B%U{4C H(u 係有好多野講,仲幾好睇,我覺得幾好p_~@'lMirZG\

8]D-BL O?H 而家無線d戲講真係有d下滑,以前d戲都好似
c9k@ Y_tFf1} 好過而家d戲呀,不過有d都幾好,同幾好笑既5h5ww?d"`f
\5K BY!mCr
咁你地覺得亞視既 一舉成名 好睇d,定係無線
2Jpx!i#W:s d 殘酷一丁  有招出招 ,其實兩台都係播緊d
4A,S/l G2IO 參賽者玩,不過我都係睇多無線既.

wahaha1234 發表於 2005-6-26 12:30 PM

如果我係觀眾都唔睇亞視啦6aI+`$K |I'Y
佢地冇錢買器材呀..點呀都算啦...最慘就係製造唔到果d有人氣o既藝人呀)W7Yx f3U8H_ N0E ^Z
佢地d人真係冇乜可以吸引倒d觀眾注意㗎老實講.....
o"oafAV 而家香港d觀眾只會鐘意d多人講...多人睇o既野㗎咋
3HQJ2\S9E 真係貼錢都冇人睇如果咁!
'L?_e l.{\ 其實亞視應該一早執啦.佢d節目實在太脫離觀眾...\O h*NZY9eAq
你有彊屍有格格又點...一拍d現實題材o既戲...即刻死晒la*Qkh N6c8PG
因為永遠都冇人講...對大眾冇影響力啦.."H$Rp4R K1K$r
咁點keep d長期觀眾呀..果o的師奶fans喎.._k#K8B(` DIW
而家仲學人咁左tim...做共奴.Xv+z{%U \L0O!K
ai...咁擦鞋呀大陸d同胞都唔睇你啦而家..kS!h:T$~8l b
大佬..你而家做大陸電視台都未夠班呀Z+~9dp sX
d"大碗"要潮!!....e+你係香港冇人睇.仲要走返大陸喎.咪講笑啦,g|^4u{ m&]Mt
無線e度點都好過你...佢起碼唔會成日接d乜鬼大陸廣告先...
8K;{l\M(k(G$Z)z h 仲係以香港為中心既...啱channle o的先la...咁先有fans 呀嗎
(N0R h-F7i(h 你亞視咁o既路線只會同觀眾越走越遠....咁經營落去執咗去對香港對觀眾仲有好處la...8T?L9S2p'z](eLy e#XC
我雖然唔多睇電視都期待e一日....

lv123 發表於 2005-6-26 01:34 PM

亞洲久了觀眾縁,風水差是奇一,無記最正時是五台山年代,在清水年代都ok ﹐但一入tko 就出垃圾了。無怪風水不是問題。

ooooooooooo 發表於 2005-6-26 01:41 PM

[quote]Originally posted by [i]D_Boy[/i] at 2005-6-26 12:25 AM:
;c0LHJR5y \ 可惜~班友係唔會改o家...大佬亞記D畫面又真係好鬼差!D人面色好似彊屍o甘...轉o左台都轉番
X)Bz|4o;nmI 轉頭la! [/quote](g#I-IA s
i agree~~
9i2LY@i 可能佢本身都差d啦,收都無無記咁好...
9Vn gco;{ 希望第日用數碼會好d啦

yorker 發表於 2005-6-26 04:25 PM

亞視之前冇咁頹果陣(7、8年前到 la),已經好興d節目做做下就cut左佢,本身追緊套劇集ge,忽然間變左有頭無尾,咁仲邊有mood睇亞視ar........鬼知佢幾時又cut過咩.........無線唔係冇,但好少lor~A;S]`_ROI%f'e
[l4C,a\fT/oW;M3v0o
不過我覺得而家d人睇劇集已經好少睇劇情 ga la,都係睇有咩卡士,有邊d明星做先係最緊要ge.........

細驚 發表於 2005-6-26 09:28 PM

其實都要諗下老細(出錢果個)既心理
E7K%G7UO 林伯肯泵本出唻拍
n9|V0N"]Cl 但效果一樣唔好
w Y5kMD%m1po 依家果班我諗已經唔係有心撼無記j7l3@!_-[2c(zE;u)^
不過係買個台返唻做d野唧
JBwYz2ua\ 仲有d你地覺得好睇既節目真係感謝上帝啦 ed:F[8@_]E
%w2raYJE D
而且睇佢地廣告既方向
,Bi'm;wGO8S&_ Y] 都見係華南地區客路
rx8z%K8G*XM n5? 播大陸劇都冇可口非%xgHU {d2th _B

/hbV?;I |-P&N [[i] Last edited by 細驚 on 2005-6-26 at 09:30 PM [/i]]

APPLE0099 發表於 2005-6-26 10:35 PM

我覺得好多時無線d 劇 "好頭""火闌 尾"'D/CZ'S'q"l'^ Q7[7V
依家連"好頭"都冇...
k x?W5o2Q5UllE d 橋完全唔掂...8y,f8x(On9s1s;|.ip

4F'JI2Si$LBD7H:SVa 值得一讚既係 亞記既 星願..
]9} D,e9V t,kKKW 可惜好似冇錢拍咁..
flAZ\ 個 ENDING =.=...

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.