lv123 發表於 2005-6-27 10:35 AM
但兒童節目來說,亞洲好看好多。自從至net小人類始開始幼稚化,現在的icu仲劣評如潮。那個東也很垃圾。其實現在的細佬思想以經不小,仲做幼稚化東西,小學生都不看。我估仲使重播元祖430一樣都話low b
of\9`E:l4yj
大家記得亞洲的完全電腦手冊嗎,個時無記做閃電,(中學年代)都對閃電吃不消的感覺。大家又如何。
IMTIM 發表於 2005-6-27 06:09 PM
我記得亞洲當年果出"少年英雄方世玉"我都有日日追架!
asashang 發表於 2005-6-27 11:11 PM
亞視都冇咩錢
hz`B0}]'a
睇個畫面都知
`b$V0i:g0F3P u
同無線冇得撼
V/X6BX$`gDE-N
亞視做黎做去得果幾個ideas
.MT]7w@]Jp
好悶=_=