娛樂滿紛 26FUN's Archiver

redstick 發表於 2005-6-25 12:43 AM

無線的唯一競爭對手----->亞視[00+][積極+]

無線同亞視的"良性競爭"基本上到而家可以話係無疾而終... i8k {PP7{Y8u!r
唔係話演變成惡性競爭,而係根本多年黎亞視都比人打到體無完膚...#WN(T/e:?0Q2A`M
簡直就係"港隊"對"巴西",唔係人地贏面高,係直頭"食滑"你亞視....0m(b:Zi)])On
人地比面你一句"弱台",唔比面嗌你"垃圾台"...
/E,iF'^w 出黎既片集一係就係"買返黎",一係就"人地投資"落你度...仲要係蝕o個隻...
oB^`T7sNJ8} "Cl!iW/wL OW
亦到係因為咁既原因,sp%Km#`'_9t&F
我糸26FUN到聽到唔少人糸到 X 無記d劇集一套比一套垃圾,FD'Br ]7pe2`8B
唔係人地個偏劇有問題,s5_oc v:O5^$F Z\.M
係人地覺得"根本無對手,我鐘意拍d垃圾出黎,你地縑笨七咪唔睇囉"
_}3BOrx/J1c 係呀,咩"秀才"咩"姦夫殺夫"係無聊架喇,慘得過收視一樣高企廿幾三十點...
;y_^&ne:F x-G 咩功夫足球,無錯劣評如潮不過一樣收視高...B'GzOOh%Lm{4XJL

'|&{8k D Pq*m 相反,人地亞視真係開台以黎,fight得贏隔離台既,
N4h aoCw 得幾套囉,<<還珠格格>>,<<縱橫四海>>,<<疆屍糸列>>,<<肥貓>>
|6[-n_z5I(o z 仲要唔係以上真係套套都贏到隔離台,可能只係收視維持十一,二點,叫做輸個馬鼻,-a2IUb(}+VTS
算好高架喇..全台因為咁加人工架喇...*?:hqp4c4^&U^

azuJ~:M5M+w7P:p 我咁講唔係串亞視,問心...亞視既原創劇集質素唔差,T PMi!N7~I2i
佢地每次出既劇集其實題材都好新穎,3D+l Z;CX[ sL]9NS
就講"彊屍糸列",無記都無做過啦..
0T Ff },MOEV 人地偏劇主要唔係focus只糸彊屍既恐怖,
3wu_.oSc$qd 反而玩時空科幻,玩電腦特技,玩感情交錯,加少少鬼神學說...
,z a!Dw9{mS 佢地自知自己台唔夠明星,都特登出錢搵多d外緩返黎,淨係"誠意"都贏哂無記啦..
6U? w!N jF;wQZ 無記就係無做到呢一點.....M1h8N%xfs M

zLVrR|$Y G "大時代","創世紀"的確係無線既超級代表作,評價高,收視好.y"O3Q)Wh1|D d5y
人地亞視既"縱橫四海","影城大亨",其實評價唔差得過人地..)`)P7F@ AE _
只不過因為係"亞視出品",所以收視偏低... \'z+M;C-qD \:]

[HM*f \)p4~#m s 希望亞視真係可以"爭氣",比到無記有威脅...l'L6l W*X$q
而無記亦希望糸出劇時,加多一點誠意同創意
rY J:M?,f-A jB4gb*j1?tO z
咁樣樣,我地作為"觀眾"先至叫真正既得益.
)E O&WO2^&i dRZF3b
[[i] Last edited by sfxc0000 on 2005-6-25 at 01:20 PM [/i]]

Dr.anger 發表於 2005-6-25 01:05 AM

毛線係唔爭氣,黎黎去都都只係識拍劇。可惜亞記都唔好得幾多,成日買埋o的大陸爛片返黎。一唔係就專拍埋o的喊苦喊忽既劇(大佬呀!!黃金時間,好多人都食緊飯,鬼睇你mer)。不過亞視有時又會播返o的有質素既節目。不過欠缺持久力,所以成日被無線食住。我覺得近聽亞視既"開心大發現"都唔錯嫁。

pkpkpkpkp 發表於 2005-6-25 01:33 AM

我又唔同你既睇法~~~1UTo:pW%E-k&]y6Iz
每台都有佢好睇既地方~~
:T Py!I1yr'?ok\ 我又唔覺得tvb係真係勁過人地成條街lo~~
L6A T1t*T&w(_\v;L q 好似[color=Blue][size=4]<<中國八大名菜>>[/size] [/color], [size=4][color=Blue]<<一舉成名>>[/color] [/size], [size=4][color=Blue]<<香港風華>>[/color] [/size]8Y\7R"ax
呢3樣野不知幾好睇!!!:D:D:D:D:D
GQW4l3j/V.?_ 雖然佢地既劇集係有失水準,:(:(
5ww+oL#Cl9I 不過論資訊節目就一定唔會輸俾tvb~~:mad:*ytDvo6j
平日我雖然多數睇番無線(除左咩命真夫,簡宜係bullshit中既bullshit!!!), a;VV { |&]
到左禮拜六,日,我一定會去睇亞視law~Yz+g%D-[E
我覺得[size=6][color=Red]<<一舉成名>>[/color][/size]真係幾唔錯,:P:P:P
3O `T&V*UR$E 見到d參賽者d錢狂跌真係超爽!!!!
5`3^k4d ~6b O7q p'D^KEP 有d參賽者又好鬼搞野wo~~
J4L SW,as+bAHZ} 如果大家有睇, 應該記得以下幾位:
0bM.W.mrQ M`i-muN 1.[color=Pink]青衣大長今[/color]
P:]"Ew^Uljpz)d 2.[color=Green]北角毛澤東[/color]
D|o5l4q 3.[color=Orange]筲箕灣陳慧琳[/color]5u}6x m l a+w`-b
4.[color=Purple]Q版郭富城[/color]
[,isz4~.ua@z 呢幾個人真係笑到我仆曬街~~~
h T}l go 好正!!!!!!:D:DI GM h3D
雖然個3個主持廢係廢左d~ 不過我地志在睇人表演0者~;);)
9j aO-m0V3f8`G 我主力支持[color=Red][size=6]<<一舉成名>>[/size][/color]:cool:

twh1110 發表於 2005-6-25 01:36 AM

<<中國八大名菜>> , <<一舉成名>>我都有睇過6@ v'~ Z qhy
<<中國八大名菜>> 果然係佢地既鎮台之寶,話哂都有10幾點收視
O6_*}$]5oj 至於<<一舉成名>>d參賽者又的確幾搞野,好過super,玩到冇野好玩,玩懷舊!`RZ OC2a
佢地可能江郎才盡lu~!!

pkpkpkpkp 發表於 2005-6-25 01:38 AM

[quote]Originally posted by [i]twh1110[/i] at 2005-6-25 01:36 AM:
FfVI_({h!ulzn <<中國八大名菜>> , <... [/quote]bU0F.R?#@ y
好開心有人同我同一諗法~~;);)

charlie007 發表於 2005-6-25 01:56 AM

亞視開心大發現好過東張西望好多

redstick 發表於 2005-6-25 02:55 AM

或者大家的確誤會左我對亞視的見解,
d xpO9D 我本人是絕對同意亞視的創意和誠意...
-Db2zqZ,h 如果唔計"收視"同埋"晝面質素",無記同亞視絕對有一決雌雄的機會.
.hDo(G,Ai M%m (ps.唔知點解睇親亞視,硬係覺得佢地電視上晝面既顏色怪怪)
RY&z[?$V
xDtXD$o-M(w7y 或者我糸到講得"白"一點...,K SHA_0d/t1Z
我篇文章係慨嘆,有誠意有創意既亞視,其實潛力不下於無記,
)a;mL-o b Vp&i 但無記偏偏只需播一些"垃圾劇",或"倉底貨"就win人地成條街兼多幾個街口.
4^4cM ? T `D 亦因為呢個"惡性循環",無記既劇集質素每況越下.....
Q D7U n8t+I1[;i G,cX(f*P)i'p!E
終有一日,可能會亞視唔再留戰香港,全力轉戰大陸,@$\#f,S{ L(L6A
而到時我地就只可以接受無記既亂o黎式劇集,到時電視節目再不是享受,變成了忍受.
3|a]+jds7[ 2w9r+N;C3\\7Z7o{
唔知大家知唔知,我聽講過亞視其實係大陸既其中既法定電視台,佢地既生意有超過8成都係糸內地,但無記既劇集只會"售賣"形式比內地,跟亞視不同.亦因為咁佢地糸香港輸比無記輸得咁甘仍然有存在空間就係咁解.(呢個樣都係聽講)其實亞視個實際市場價值不下於無線,所以如果咁樣"推算"下去,我以上假設個可能性(香港的亞視執笠)絕對有機會發生.在商言商,無人願意去做蝕本生意,正等於點解咁多香港人唔糸香港做生意,而北上轉戰大陸市場一樣.
0?;uE9Z,VB!g j
%g4}v)v\*s 或者可能我講既野無根無據,我唔係咩著名學者,更加唔係咩預言家,b5^] B!T
只不過以我所得的少少information,同埋碩果僅存既少少大學智識去推理出黎.
e(@%ZX} y 大家可能會覺得認同,或者覺得我發up風.
)\ DLS.L upPj Sr `p r i5QI8RTBh
如果大家有咩意見,我都好希望大家26fun兄弟姊妹大家一齊share..
Rm2x+? g3j0whdH
'F3XLc+KGXnP 話到底呢到係"吹水區",比我地亂吹架嘛~~~係咪?

william303 發表於 2005-6-25 11:34 AM

其實唔知咁多位有冇聽過"慣性收視"呢個詞語呢,
S6oUk|r;L D 就似一個人去酒吧咁,會去返一間自已相熟既地方,
Bdz_]/Qw+V 無線就係處於呢個情況,b&P-c%AOs ]
我亦唔否認亞視既節目可能有一定既質數,[*` u2R/N#N6MH@+G]
但係香港人大部份以無線為主台,LHt'i [N [!r5x
其實好簡單,各位合起雙眼數一數D藝員名,;j&S%KaI*s2~v
你會記得無線大部份既全名,但係亞視就寥寥可數,
aS[ ^w6M G~5q {r8r 我相信呢個係大部份香港人既反應,l+C3n6{"`rl
無論無線既劇集幾差都好,都一定會人有睇,
7j Kd"V#}a(Q 最多咪一路睇一路鬧,但好小去轉台,
k,pK2X*X*|#g 之但係亞視劇集差的話第一時間立即轉台,
!O Y-q7H1R#@FC Z@ 其實亞視最好收視應該係呢個賽馬日,
2y,QI0t4x9YZ0u 當初無線肯俾返個賽馬播放權亞視,+?.NW"Qx1vtnk)e&q.D@
就知道無線唔播賽馬都仍然可以贏到果段時間既收視率,\T nDL\bP'L-q
所以我覺得亞視唔可以稱為無線既競爭對手,
Py u'^-^R([Jx$M 就算開放個播放權我相信無線收視率上都唔會有太大影響!

亨九利 發表於 2005-6-25 01:05 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

adamas 發表於 2005-6-25 09:38 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-6-25 01:05 PM:2qj jw.K0u9I
4Xj3W$@q&g
[i][size=5]"中國八大名菜&quo... [/quote]
Eow&Fv`9s
"]5h~7K4Yy 哈哈哈係呀 |X s V2Ni~-z6eP
佢可能食到無哂味覺

wanmankit 發表於 2005-6-25 11:34 PM

我覺得亞視有創意都冇用,d人睇慣左毛記,而亞記又買埋d大陸片番黎頂,仲要係人地食飯時間,睇到都唔開胃,咁毛記拍果d幾垃圾幾惡評如潮都要睇。除左你冇眼睇,熄左部tv ja。咁都可以話亞記排版都有d問題。不過亞記唯一可取既係有香港風華,中國八大名菜呢d咁有知識既節目,我睇呢d節目都學到唔少野,正~不過一舉成名有d抄毛記個殘x一丁,不過係扣錢咁玩。'EL0a/])D'sV
4QN-P o D7M2ek
仲有一樣最緊要既係當亞記有新idea去撼毛記,毛記又會照辦煮碗送番比亞記,例如香港先生,亞記想用佢撼香港小姐(其實mhk都每況愈下,毛記都已經冇心搞),但係又比毛記抄左。亞記同毛記一齊搞一樣既野肯定對毛記有利,話晒毛記多人睇,又有錢。希望有個台可以同毛記鬥過,再係咁,個個屋企睇毛記個d垃x片都睇到傻。

wanmankit 發表於 2005-6-25 11:50 PM

頭先吹唔夠,依家再吹,大家唔介意呀wa?
%`)~ H\AIH7K 亞記除左d知識性節好之外,我又諗到佢到仲有d咩係好既。c#b2xjV4pP
呢個就係體育節目啦,毛記對於搞呢d好似有d抗拒咁,十分之唔重視。y`)bL/B8w5X!e
就算搞都係一鑊泡,好似04奧運,簡直惡評如潮。 Q:V?z]#f"V/Q}a
主持又唔專業,見到d運動員又好似失控咁,只係搵d算pro既人做講比賽果個,自己台果d只係識比意見,佢一講又要講錯,都唔知有冇訓練過既。足球比賽都算好,阿叔講波都過得去,呢個都已經係最好啦5Ey e YdB[f

z)D7v DAH,B[2d;n 亞記做sport比毛記好,好似最近nba,個兩個主持講波會用一d易比既話語去解釋場波比觀眾,等我地唔識都可以感受到,仲有我地有d意見比佢,例如話佢唔夠客觀,佢地都有改到,呢種精神毛記要學啦。講開又講番04奧運,佢地冇d花巧,真係比心機去做好佢,主持都可以講下,好過毛記。"dsO-W1d U5dPq.Hf u

r.C ^,a%z*KBk 如果毛記學到亞記8成呢種務實精神,出黎d節目都好過依家。(好希望呢個post可以比毛記睇到啦,對佢地好有益)

D_Boy 發表於 2005-6-26 12:25 AM

可惜~班友係唔會改o家...大佬亞記D畫面又真係好鬼差!D人面色好似彊屍o甘...轉o左台都轉番
(kVzd*g'CSz? 轉頭la!

hoho886 發表於 2005-6-26 11:30 AM

我其都係鐘意無線多d啦.$`0pQkbY4nf
因為亞視佢做既戲好多都係係大陸買黎N:^0MF1x
播,都冇咩自己既戲,有係有不過都係普通
cjN}`5u\ L/] 啦.雖然無線唔係好多好好,不過好似好過亞
"Ps'Au/tg1Q 視.同埋我覺得亞視d晝面質素好似差左小小. Y%\~}O'hAq%n
#J^-lu9g!B/w
不過有時亞視播d節目都幾好,好似有sOs5GO
中國八大名菜,開心大發現呢幾個.我覺得都@;jbKY
唔錯,中國八大名菜又講唔小好食既野,不過-M0]%nT7])U!E} P3b
係d主持冇咩野講,講野差d,而開心大發現真
5p1Cb/z6enB1\y 係有好多野講,仲幾好睇,我覺得幾好
FoS*jK:SY 9T6Q-}\&a!R)Y
而家無線d戲講真係有d下滑,以前d戲都好似
0f[3t? AR4? 好過而家d戲呀,不過有d都幾好,同幾好笑既
UpR(gRy :_#O4DH:@
咁你地覺得亞視既 一舉成名 好睇d,定係無線G!cPC*N,l
d 殘酷一丁  有招出招 ,其實兩台都係播緊dm3Z:Ie4IE(@-FA^
參賽者玩,不過我都係睇多無線既.

wahaha1234 發表於 2005-6-26 12:30 PM

如果我係觀眾都唔睇亞視啦
%o&t.E2t(s:Mj c 佢地冇錢買器材呀..點呀都算啦...最慘就係製造唔到果d有人氣o既藝人呀s#G4|!Nl!T7cF
佢地d人真係冇乜可以吸引倒d觀眾注意㗎老實講.....
.p"V"f uDIy \ j 而家香港d觀眾只會鐘意d多人講...多人睇o既野㗎咋1J1m8^ fF
真係貼錢都冇人睇如果咁!
S8ZI{4B*r2@eg[ K 其實亞視應該一早執啦.佢d節目實在太脫離觀眾...0hI8?u_
你有彊屍有格格又點...一拍d現實題材o既戲...即刻死晒la
c4{X-NSH7A 因為永遠都冇人講...對大眾冇影響力啦..#K5|U uK0st3c
咁點keep d長期觀眾呀..果o的師奶fans喎..
;W*G't2i/k}5_ZQ 而家仲學人咁左tim...做共奴.
P9RL*K.X lL ai...咁擦鞋呀大陸d同胞都唔睇你啦而家..
yM)@*f'wz+[e+L 大佬..你而家做大陸電視台都未夠班呀
};R6ZK U5{2{dps%k2T d"大碗"要潮!!....e+你係香港冇人睇.仲要走返大陸喎.咪講笑啦
#V1pD1P ]BKDa dF 無線e度點都好過你...佢起碼唔會成日接d乜鬼大陸廣告先...
Jr~v{+v{{ 仲係以香港為中心既...啱channle o的先la...咁先有fans 呀嗎5E8?.A D~aybc0X(\
你亞視咁o既路線只會同觀眾越走越遠....咁經營落去執咗去對香港對觀眾仲有好處la...
qGii:F 我雖然唔多睇電視都期待e一日....

lv123 發表於 2005-6-26 01:34 PM

亞洲久了觀眾縁,風水差是奇一,無記最正時是五台山年代,在清水年代都ok ﹐但一入tko 就出垃圾了。無怪風水不是問題。

ooooooooooo 發表於 2005-6-26 01:41 PM

[quote]Originally posted by [i]D_Boy[/i] at 2005-6-26 12:25 AM:EZ1J0a!b B7^ P:V w
可惜~班友係唔會改o家...大佬亞記D畫面又真係好鬼差!D人面色好似彊屍o甘...轉o左台都轉番2U ~.Q.^ M o
轉頭la! [/quote]
7VQ8S'nN i agree~~)GE)dG(Mjh
可能佢本身都差d啦,收都無無記咁好... ^.BS K5e
希望第日用數碼會好d啦

yorker 發表於 2005-6-26 04:25 PM

亞視之前冇咁頹果陣(7、8年前到 la),已經好興d節目做做下就cut左佢,本身追緊套劇集ge,忽然間變左有頭無尾,咁仲邊有mood睇亞視ar........鬼知佢幾時又cut過咩.........無線唔係冇,但好少lor~
%dyqB6E.ed
W]\1m7HyKz,` 不過我覺得而家d人睇劇集已經好少睇劇情 ga la,都係睇有咩卡士,有邊d明星做先係最緊要ge.........

細驚 發表於 2005-6-26 09:28 PM

其實都要諗下老細(出錢果個)既心理U{[x.h5Ut4c
林伯肯泵本出唻拍Z/KcB6el
但效果一樣唔好
5t X'X2r,~6U[ 依家果班我諗已經唔係有心撼無記
P oYeT H? 不過係買個台返唻做d野唧y'{A;L m!N
仲有d你地覺得好睇既節目真係感謝上帝啦
U,]%{Pn.ji 4d;Y:` o6k hf \ }?t
而且睇佢地廣告既方向8d ^)T4TR M
都見係華南地區客路v N"o xsV
播大陸劇都冇可口非] ]Lg+Q

^h3^!iJ8hfGlf [[i] Last edited by 細驚 on 2005-6-26 at 09:30 PM [/i]]

APPLE0099 發表於 2005-6-26 10:35 PM

我覺得好多時無線d 劇 "好頭""火闌 尾"
h#p v,W(l ` 依家連"好頭"都冇...
^#az}1s$A [ d d 橋完全唔掂...
0p bQ+W'm #R kg$k FvM]
值得一讚既係 亞記既 星願..1f$F~OW Q2R
可惜好似冇錢拍咁..'P Y5D:{tk Y:u-@Q
個 ENDING =.=...

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.