無線的唯一競爭對手----->亞視[00+][積極+]
無線同亞視的"良性競爭"基本上到而家可以話係無疾而終...i8k{PP7{Y8u!r唔係話演變成惡性競爭,而係根本多年黎亞視都比人打到體無完膚...#WN(T/e:?0Q2A`M
簡直就係"港隊"對"巴西",唔係人地贏面高,係直頭"食滑"你亞視....0m(b:Zi)])On
人地比面你一句"弱台",唔比面嗌你"垃圾台"...
出黎既片集一係就係"買返黎",一係就"人地投資"落你度...仲要係蝕o個隻...
"Cl!iW/wLOW
亦到係因為咁既原因,sp%Km#`'_9t&F
我糸26FUN到聽到唔少人糸到 X 無記d劇集一套比一套垃圾,FD'Br ]7pe2`8B
唔係人地個偏劇有問題,s5_oc v:O5^$F Z\.M
係人地覺得"根本無對手,我鐘意拍d垃圾出黎,你地縑笨七咪唔睇囉"
係呀,咩"秀才"咩"姦夫殺夫"係無聊架喇,慘得過收視一樣高企廿幾三十點...
咩功夫足球,無錯劣評如潮不過一樣收視高...B'GzOOh%Lm{4XJ L
相反,人地亞視真係開台以黎,fight得贏隔離台既,
得幾套囉,<<還珠格格>>,<<縱橫四海>>,<<疆屍糸列>>,<<肥貓>>
仲要唔係以上真係套套都贏到隔離台,可能只係收視維持十一,二點,叫做輸個馬鼻,-a2IUb(}+VTS
算好高架喇..全台因為咁加人工架喇...*?:hqp4c4^&U^
我咁講唔係串亞視,問心...亞視既原創劇集質素唔差,T PMi!N7~I2i
佢地每次出既劇集其實題材都好新穎,3D+l Z;CX[ sL ]9NS
就講"彊屍糸列",無記都無做過啦..
人地偏劇主要唔係focus只糸彊屍既恐怖,
反而玩時空科幻,玩電腦特技,玩感情交錯,加少少鬼神學說...
佢地自知自己台唔夠明星,都特登出錢搵多d外緩返黎,淨係"誠意"都贏哂無記啦..
無記就係無做到呢一點.....M1h8N%xfs M
"大時代","創世紀"的確係無線既超級代表作,評價高,收視好.y"O3Q)Wh1|D d5y
人地亞視既"縱橫四海","影城大亨",其實評價唔差得過人地..)`)P7F@ AE_
只不過因為係"亞視出品",所以收視偏低...\'z+M;C-qD \:]
希望亞視真係可以"爭氣",比到無記有威脅...l'L6l W*X$q
而無記亦希望糸出劇時,加多一點誠意同創意
jB4gb*j1?tO z
咁樣樣,我地作為"觀眾"先至叫真正既得益.
dRZF3b
[[i] Last edited by sfxc0000 on 2005-6-25 at 01:20 PM [/i]] 毛線係唔爭氣,黎黎去都都只係識拍劇。可惜亞記都唔好得幾多,成日買埋o的大陸爛片返黎。一唔係就專拍埋o的喊苦喊忽既劇(大佬呀!!黃金時間,好多人都食緊飯,鬼睇你mer)。不過亞視有時又會播返o的有質素既節目。不過欠缺持久力,所以成日被無線食住。我覺得近聽亞視既"開心大發現"都唔錯嫁。 我又唔同你既睇法~~~1UTo:pW%E-k&] y6Iz
每台都有佢好睇既地方~~
我又唔覺得tvb係真係勁過人地成條街lo~~
好似[color=Blue][size=4]<<中國八大名菜>>[/size] [/color], [size=4][color=Blue]<<一舉成名>>[/color] [/size], [size=4][color=Blue]<<香港風華>>[/color] [/size]8Y\7R"ax
呢3樣野不知幾好睇!!!:D:D:D:D:D
雖然佢地既劇集係有失水準,:(:(
不過論資訊節目就一定唔會輸俾tvb~~:mad:*ytDvo6j
平日我雖然多數睇番無線(除左咩命真夫,簡宜係bullshit中既bullshit!!!), a;VV { |&]
到左禮拜六,日,我一定會去睇亞視law~Yz+g%D-[E
我覺得[size=6][color=Red]<<一舉成名>>[/color][/size]真係幾唔錯,:P:P:P
見到d參賽者d錢狂跌真係超爽!!!!
有d參賽者又好鬼搞野wo~~
如果大家有睇, 應該記得以下幾位:
1.[color=Pink]青衣大長今[/color]
2.[color=Green]北角毛澤東[/color]
3.[color=Orange]筲箕灣陳慧琳[/color]5u}6x m la+w`-b
4.[color=Purple]Q版郭富城[/color]
呢幾個人真係笑到我仆曬街~~~
好正!!!!!!:D:DIGM h3D
雖然個3個主持廢係廢左d~ 不過我地志在睇人表演0者~;);)
我主力支持[color=Red][size=6]<<一舉成名>>[/size][/color]:cool: <<中國八大名菜>> , <<一舉成名>>我都有睇過6@v'~ Zqhy
<<中國八大名菜>> 果然係佢地既鎮台之寶,話哂都有10幾點收視
至於<<一舉成名>>d參賽者又的確幾搞野,好過super,玩到冇野好玩,玩懷舊!`RZOC2a
佢地可能江郎才盡lu~!! [quote]Originally posted by [i]twh1110[/i] at 2005-6-25 01:36 AM: