娛樂滿紛 26FUN's Archiver

yanmatthew2006 發表於 2005-6-25 10:05 AM

有無人試過遇到D奇怪人?

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

baatkung 發表於 2005-6-25 02:38 PM

我見過一女人坐巴士,一上車搵到位坐低就羅個透明大膠袋出黎罩住自己上半身,仲要用手捉住袋口驚死漏氣咁,後來我就見膠袋裡面D水氣越來越厲害,嚇死我!!!!

biglin 發表於 2005-6-25 05:28 PM

試過答地鐵o個陣有條友行近我面前撥我D頭髮...然後對住我講‘真係潚灑..’PR(Q,?y
仲要講左幾次..O晒嘴o個陣..

gaye 發表於 2005-6-25 05:28 PM

有次返大陸搭火車, 大約下午 3 點到, 係太和站有個女人上車7X;P6UKhF,~x
佢一上車好正常咁搵位座 , 但坐低之後, 架火車一開
+y0Va6uh 佢就係咁爆粗 , 大大聲 , 成卡車人都聽到 , 有個男仔坐佢隔離,i+I!x#s.XU
嚇到佢本來訓左, 都即醒, 之後走去第二卡I-@{zf3h"{e
個女人最勁既地方係可以一口氣爆粗唔停直到粉嶺站,5a7| ~*?4wc;Y2m
但佢一落火車又正常返 , 之後全車人討論紛紛
h\"s c{ E3r
nU8e6pkX6Z [[i] Last edited by gaye on 2005-6-25 at 05:30 PM [/i]]

死仔飽 發表於 2005-6-26 03:41 AM

我有次收工搭巴士番屋企既, 見到一個我想打佢既怪人........,S ^(c ?}8hB
r/ap9d$uN-D
由於果時已經十一點幾十二點, 所以車上面唔係太多人, 得小貓三幾隻......-qI1h.w C.PJ/M

n*Xic1|!E OT到咁夜就自然勁眼訓, 上車訓覺就變左指定動作9`F5O;tOobW3q7\
"~HO}%kb9`
當我訓到一半既時候, 我感覺到有人係我個shoulder 到...輕輕掃左一下....
*@ RvQ5L(`OK z9IP%H:Mho;@
由於我當時非常之眼訓既關係...我冇理佢...繼續訓.....
pBC+kqC
P#QW p K6e}&@ 係幾分鐘之後, 又有人係我個shoulder 到掃左幾下......
]um$uVI Y3e G
HGS.^MG 今次我望一望後面...見到有個男人......
*r6D Eyc vSN&M 1F?usb'U
佢見到我望住佢...佢就講左句 : "先生...你個shoulder到有頭皮呀"Xc5p'tJ~$xF

-PeMB8s0@ Z 之後我O 哂咀.....拍左自己個shoulder幾下.....又訓過.....
,K5~:c1C3zv
!KGEC/ohe 再過幾分鍾之後....又有人掃我個shoulder....pwCN2b~

b2\3\6C3_J` 我即刻拎去後面, 目露兇光咁望住果條油........rmE4GO
A;[7jV1hw]
我估唔到佢會好有禮貌咁講一句......"先生...我係唔係好 'so' 擾你 " t+hv [C'h
v)ik!S'h4F"PM-UO
我真係比佢吹到我 "啤" 一聲.....
Q+T;]g7B `
4d'B-gx qv+~ 之後我就答佢 "係...."A{7K.[kv

dt6^n)w"K5fH 答左佢之後.....佢就冇再幫我掃頭皮了........Y Z2]6d2]T sj0z

M K ]HoMH T 如果佢再掃我真係爆粗都似 @_@"

Dr.anger 發表於 2005-6-26 01:21 PM

1.係澳洲搭地鐵時,忽然有個女人沖過黎攬住我,之後又係好短時間內後退幾步,之後就好大聲咁笑。嚇到我呆左 =0=
tBgYi}"UU 2.上兩個星期,同家企人一齊返屋企。一上到車,都見到有個肥婆怪怪地。佢坐o個個位係背向我,我係企位。我一上到車,佢就"另"轉個頭係咁望住我。我開頭都意為係自己既錯覺,咁我就望一望佢。點知佢真係望住我。被佢望望下,攪到我周身唔自在。於是我就衝左去企左係車門邊(o個時車問邊得我一個),點知條肥婆又一野沖左過黎,企左係我係面。一到站,我唔理咁多就衝左出車。呀....點知條肥婆都係咁跟住我。之後我就只好扮冇野咁企左係度等屋企人,個死肥婆先行走。之後我屋企人同我講話個肥婆眼甘甘咁望左我成程車。

會員仔 發表於 2005-6-26 02:26 PM

我試過行緊去mtr站果陣有個呀蟬走埋黎問:"先生請問你有冇女朋友呀?"
uV F(Ho-r\ 我答冇,跟住見到佢想開口講野.....我驚有問題速閃...

charlie007 發表於 2005-6-27 03:10 AM

十年前睇張學友演唱會,前一排有條女居然唔睇演唱會,自己開支電(桶)睇聖經

Miz 發表於 2005-6-27 05:18 AM

[quote]Originally posted by [i]會員仔[/i] at 2005-6-26 02:26 PM:
G!fOC7v 我試過行緊去mtr站果陣有個呀蟬走埋黎問:"先生請問你有冇女朋友呀?"1iQem&PX9_f
我答冇,跟住見到佢想開口講野.....我驚有問題速閃... [/quote]
0|'c/?,lbj W [ 2gmu8Z)c"TFCtE
會唔會只係派domdom咋...或者賣花....~講下咋^^"3zbD7nb_ p4P

jZeV"~i5QU(lE 我好似未遇過怪人cp ^e#y)mD
see你地講果d好鬼好笑...:D

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.