娛樂滿紛 26FUN's Archiver

neptune1122 發表於 2005-6-25 06:45 PM

[26/6吹水加分題]大家在26fun的交第一個朋友是誰嗎

嗯~~
6}ZYdm L"\2qec5m 我記得我第一次上娛樂滿紛的時候還是一個呆子,:(:(
0wN N&i? C 什么都不會就連要把圖放大都唔知,:D:D:D
T h-j L7XR 好彩我遇到一個肯為教我的人:lol::lol::lol:他教了我很久我才會想起來真慚愧=.="J7i SWj
而那個人現在是這網的靈魂人物之一,就是樂壇渣Fit人:lol::lol:,很巧吧?D"]U1B6YH2oX&e
那時認識他是雖然不是板主但他的發貼數量已經嚇了我一跳了,所以說他是我在這里的第一個朋友:):):):)當然在這里的朋友不只只有他一個。。。。。。。。。。5\*W],p E#D B
然后隨着時間的過去又在吹水版里一次認識到更多的朋友,從那次以后我就每天都會上來報到:D:D:D,不管有開心的,不開心的,還是沒幫解決的都拿來這里講,因為這里有很多的人會幫你分擔和解決也會給你很多的意見~:):):):)2y3X uH} Zt5Eg4? uq
所以這是一個不錯的網站~~多謝大家支持!
~-Io:`9o H/x
c4D#t,Nw [[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-6-27 at 08:43 PM [/i]]

william303 發表於 2005-6-25 06:53 PM

死啦,我真係唔記得邊個係我第一個認識,_0r"eBJ};C FC:G
但係係呢度好多朋友都幫過我,心存感激,
|0o\E~G+IA4K.j'e$W 依家認識越黎越多朋友,日日都會上黎,] ME'])E.M+M,v
其實真係好開心!:P

sfxc0000 發表於 2005-6-25 06:54 PM

我初初入黎EF o個時, 因為想努力攞分做高級會員, 所以瘋狂出post...u\Y{3]Vi
但就因為冇乜人回貼, 所以有d心淡o既感覺, 好在有tai1980回我post,
)xJE1c+I?H&e2z 令我有番動力出post, 所以tai兄都可以話係我第一個朋友:)!te&Y1oRRr:`.~
*D1Q5kU1| D+pe [c
如果呢個唔算o既話, 咁我諗crap係我第一個朋友, 由於當我睇完聖鬥士模型o個個專欄之後, 我對該模型產生左濃厚o既感覺, 令我好想賣該個模型. 所以我經常提出問題, 而carp兄亦經常回答我o既問題所以他都可艋係我第一個朋友....(V'uq/jg:su1R5i5?

"l/n/O B"`)`_ 除後我亦被crap兄邀請到版友區, 從而令我o係EF認識到更多朋友:lol::lol:
"u;U L @8M,?fFP
Lk"H7H+E.}i2B [[i] Last edited by sfxc0000 on 2005-6-25 at 10:14 PM [/i]]

左輪仔 發表於 2005-6-25 07:22 PM

當日一句路過....我就識左咁多朋友喇!!!:D:D:D
Z z-Pu$|(Q7k(vS.w 諗起初初上EF既時候,我係為左相咋,又唔係成日上黎...p/m9Q[i
到左EF轉新版果陣....由於加左吹水版同性版...so我就多上黎... E'k#_W2ir
我覺得有時一個睇相...有d悶,多左d討論話題,反而令我喜歡左上EF!aL2C4RPM^'PsC
而我當時活躍起性版到:P:P:P當時我回左其中一個post....
2Os ByPq h#^ s 之後有個叫dexter既人,又回我....之後我地又傾下d 3x話題...
:` L;MJU 就係咁...佢就係我第一個識既EF朋友喇....之後我多左發言....
h8P)K2G Z1\ Fs 有日互助區岩岩成立...我只係講左句路過...樂壇渣fit人,crap,月月鳥等人唔比我走(講笑):lol:4w#G&{1\rT N
就同佢地一齊傾計.....咁樣..我就識左好多好朋友喇:D:D:D$ch5c1V[4J7t)k
h,j1E7m [9@ ^
[[i] Last edited by 左輪仔 on 2005-6-25 at 10:00 PM [/i]]

crap 發表於 2005-6-25 07:50 PM

話說半年前
D qPZoO3Q a 小弟仲做緊cd rom既時候:lol:
*ji6dh;Q(a4|k#h 響體育版見到有條友係咁出post,
I8vPennd 但講野又好有紋路
5Tx?k p A/?2l.c 我又忍唔住回下佢啦
G1X^(L#}y 回回下就日日都要吹番輪先安樂
)K N p I N5e;@,C2X 話咁快就吹左幾百個post喇
r9N)m6^h`(P2o 呢個人成日講"俄文"b}(FF[ q_
我地交換左MSN之後佢成日同我講做人既道理 =.="
(Jvg;k*a8X 佢就係sports版版主黃金老竇Brightlee:lol:Ld"H*O JIt
當時sports版仲有個人叫hero3都成日同我地傾
l!tu)~t&{t1O 不過.......失左蹤好耐=.=
&Z6V FZCi:L6w6i @2vo 死野, 快d出黎 =.="5t;dQ?7|P.XD

"Z lS:r S 及後意外地識到阿樂壇渣hit人)m$s#KWOg!J
咁就黎左吹水版喇
&c [9L3s^l h{5F$} 咁就識多左一大班老友喇nA b+lW5{%V}
出生入死既版主朋友仔又好qf3L4KmN${
一齊吹一齊玩既會員朋友仔又好s rX:] g!Gg
呢度要quote阿渣hit人既一句話4m(Ut6b`l? |T
[quote][size=5][b][color=LimeGreen]即使素未謀面
4\ZD t2F \ 亦盼友誼永固[/color][/b][/size][/quote]
{+u ]I?G kR :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
"]W+_e0Z
E%d@[sK,qo p.s. [size=6][b][u]尋人啟示.....[/u][/b][/size]&g'D"G Za f
a0I$|@9u!We
長期失蹤:qt/B5^P-~"~4| w
PKBOY
C woZ.Y4P bF {"T hero3
)A0W2got B/j)[ D/I8LfI!}
短期:
*~3W+NpeW$V:W srfqt10u*yc ~;Qh;o2?
JCer3j4H F c/HEEF
CrapcakeGc1l5tXF%H [

(h"\`-B4~ q 見字報到~.~bk^%}V?A} x2~

g7Weh F2X;l1z [[i] Last edited by crap on 2005-6-26 at 01:39 AM [/i]]

zz1988 發表於 2005-6-25 09:53 PM

2 years ago?
7L9|i$m$jIq^1R@0Qp I remember that time reply can have pointshG@,{v7A
not very people reply but I reply
.E\I+FE$Km{8a so I got 700 points until the system change
&v ewrtT_#Dl u CG a!yU
Mr Kam.... he wrote a lot. But I really dunno why his relationship with 1m%|$u1c _h7{[ eG
other admin is so bad

d228216 發表於 2005-6-25 10:03 PM

版主大集會呀?  好小post 有今多版主喎, 等我依個蚊型版主, 撬返一二分先.4J5It_O ~ ^

t d C MX,D-M 初時上來係為咗 admin兄 的 SO相, 我買咗成千張飛, 好快就用完, 吓吓補飛都唔係路, 一日上SO, 見到佢頭頭上面有条link, 咩吾講女講咩敢....我記得見到 蔡少芬 三個字 咪 click 入黎睇下....做咗 cd-rom 年幾, 有一天見到有人出post 話:d%}{"e6l,{P@.k`kH~
8c,AXn/t:|;KUN
" 你估你真係樂壇渣Fit人呀....xyhdidh...."
&n__ v S-Xj hK\
G7I(?x0tg 這時我對 依条友仔 有d興趣, 点解上黎睇相都會比人小呢? 我開始 check 佢d貼, 睇吓睇吓, 有時出吓聲 (學人講正義之類)....話時話 果時得 46分到, 因為出過46貼......之後出吓出吓 過咗 2000 了!!!!  除樂兄外, 另一好友就係 dexter , 臭味相投 吧.....C {3iR:Dp
}/j0{ `(iB,N7e$F'u
[[i] Last edited by d228216 on 2005-6-25 at 10:12 PM [/i]]

左輪仔 發表於 2005-6-25 10:08 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-6-25 22:03:
5Gp;OU*X/|l#j [color=Red]版主大會[/color], 等我依個蚊型版主, 撬返一... [/quote]
,h.v3Xh!`an;l)C dy,R 小心言論好d喎:o

月月鳥 發表於 2005-6-25 10:11 PM

good topic ,0I6{sn\!e,ip
我開始來ef時,都係個百分百CDR,uD&p:]t!D/h
直到睇到SPORTS板有知音人,)I9E#T'P)bh.^ I9gY.WA
開頭都係糊糊塗塗咁回, |1i1vX.tV#j5P;?
但係有次見到crap開個籃球topic,},w]Hs2Qt
咁咪入去吹囉,點知吹吹下吹左第2d =.=
R5t"ha{-p 5Z2C5r5X~0pxXV4s8z
跟著一排後,就識左''樂渣''同''tai''
bD'qPR$r 一齊為''香港同日本''出力p+Z)R.Sh U4Ak

DYo,\0RJ6@6f 最後系吹水版,識左一班網友,G$U dtVz]a
同時亦進入左發表高鋒期

d228216 發表於 2005-6-25 10:14 PM

ok 即改

Gretzky 發表於 2005-6-25 11:09 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

michael86 發表於 2005-6-25 11:41 PM

基本上我正式黎呢度reply o個陣係o係sport版
p:ELpjh*Xx 科兄,shaqkobe,sr,kyleung係我初期識既朋友仔..."|R3Sw(G'cR
o個陣sport版開始整呢個live chat區,所以同佢地開始熟~~Y!Q#?aH:j"^ T
之後去多左其他區,識左更多人o"JBv6lb s3Y
好似asu兄,蟹兄,大佬左,立腸兄:P,00仔,卡卡等等.......
{X4hE_1BO5Kd1Z 其後sport版有abc仔同brightlee兄做左版主,亦都開始同佢地混熟:)
[\t1N%hH-O |:l 希望以後可以o係度識到更多更多人,越黎越熟la!:)

Asurada129 發表於 2005-6-26 12:34 AM

我由於search KELLY相而進入EF, 但好快就轉移左去從前之本地SNAP SHOT....而係個度第1個認識的bro.就係SR.....個時在snap shot區....因見其他BRO.不斷接好圖. 故我亦膽粗粗去貼埋一份, 可惜就是有圖分享冇人回覆, 而且還不斷被下載及被轉貼, 就在心灰意冷並準備退出既同時, 得到SR兄既支持, 正因為佢一路既支持(番查從前POST原來SR兄全都捧過場)真正找到知音, 亦因為這樣我才留下繼續貼圖, 之後貼圖熱過後, 又轉移去了SPORT板, 甘啱見到個BASKETBALL POST by crap...之後就出現第2個bro.啦......之後點...就是結集了ef12吹水人.....一大班老死同多左個妹子~~~~

mingP 發表於 2005-6-26 12:50 AM

我不记得啦..........(本人患有青年痴呆症)i!h.xk9r.F
不过印象中好像系toro蛙~因为他是第一个回我post ge人:P
0R.E7H0b tT 可是在我心中啊~对所有认识我或者我认识的人我都很高兴~:D
M6pj BW 因为在这里大家打打闹闹的还真的很开心:D&z5N:s!M:` U
所有我想在这里向帮了我很多忙的人讲声: [size=5][color=LimeGreen]多谢!![/color][/size]:xf*In mo;J wG
[size=6][color=Red]special thanks to:[/color]HV3w @%T4E:v*A9vh
[color=Purple]左仔,小鸟,阿树,立肠,蛙爸爸,华姐,芬芬,SR,卡卡,trista[/color][/size]
3L7ZgDv _@T many many more.......

jublio 發表於 2005-6-26 02:39 AM

初初咪又係做cd rom…之後係戀愛版見到個post就回應咗…同個樓主(叫michael,不過EF太多michael喇,好易攪亂)不斷傾…谷到個post有成三頁…有成一頁半係吹水…左仔路過,就帶咗我入吹水區…之後就識到大家啦…
z']C)u6`6f9](K:\lg
.DEGr(P0cp 之後就一直鐘意去戀愛同吹水區…
XI1J.IV
k m\!W8Pjt 係呢度好開心,識到唔同嘅人…大家都好nice。Nice to meet u all....^^

瑞比 發表於 2005-6-26 03:07 AM

講真我泥左26fun兩三個月倒,
1|#HC5Qiwv 上到泥都係睇野多,沒乜識過朋友-,-5P@j,EV9nr)O r
淨係去過足區同d波友傾過兩咀xd
{dp}q E;J9Y|E 不過泥過網真係好正,好果加埋自貼就正lu

garycheung 發表於 2005-6-26 03:20 AM

我記得第一次上EF係因為揾相.....後來偶然在吹水版吹下水
dT A?L*o 覺得topic好有趣咁就加入左EF大家庭,後來學人post相+左分%q*bQ,b.l
好開心,好有自豪感:P就一直玩到現在,雖然短短兩個月就愛上
6Xu/V)HlI4h'ew y 左呢到,每日都要上個EF方可入睡 ;)'kBF c6@;a2`j-Q
  後來去旅遊版post識左版主威仔,大家做左朋友,佢就係我在EF
q8S%DnR(Cy 第一個朋友,佢教識我好多野,thank you 威仔:D VupWt$T
   t0qWP/nJ
[color=Orange][size=4]我會一直支持26FUN[/size][/color]'F2JO6j"\6o(H!]
5g3\F/isY7K
[[i] Last edited by garycheung on 2005-6-26 at 03:22 AM [/i]]

vivienna 發表於 2005-6-26 03:24 AM

初初又係SEARCH明星相所以先入左黎﹐初初發覺尼個網既積分制度好唔同﹐所以D人回POST永遠唔會淨係得‘YES’﹐‘NO’﹐‘GOOD’﹐‘THX’﹐就因為甘發覺完來響尼度講野係會有人聽既﹐回得好又有分加﹐最初我淨係響3X discussion﹐吹水版同政治區流連。o係3X度見到有個人成日發表博士級既生物學言論﹐慢慢知道尼個人唔野少﹐故事亦吸引﹐跟住傾下傾下就熟左-----尼個人叫singgeihot。同一時間響政治區入面講股票﹐有個人同我講英文﹐感覺好親切﹐我仲以為有西人想學中文而入侵EF添﹐尼個人處事好冷靜﹐好有規律既感覺﹐好願意教導細路(即係我)做人----------尼個人叫gretzky。差唔多時間響3X到有人發表亂倫謬論﹐跟主我開始噪起上黎﹐無幾耐有班版主幫手﹐最記得係阿CRAP妹妹﹐同樣地我又認識左阿篤尼個細路仔﹐發覺尼個人無處不在﹐處處都在﹐最鐘意係玩挑撥是非。後尾發覺網上面好多網友英文錯處百出﹐諗住幫一幫下﹐所以就出左個‘【EF英語糸列I】’﹐跟住就慢慢同gretzky, singgeihot, 同 crap 更加熟起黎。無幾耐我地幾個成日講雞腸好擾亂人地D THREADS﹐所以特登開左個【純英語吹水茶室】。慢慢就識得johnwu﹐跟主阿篤篤就開始拉票做版主﹐甘我就同gretzky & singgeihot幫篤篤建立型像﹐跟主阿篤篤愛上左我﹐成日同距ICQ﹐無幾耐距就被BANNED﹐篤篤開始有自殺既念頭﹐幫左距傳話幾日後我地就無再傾喇﹐因為我慢慢發覺都唔知自己做緊乜﹐亦都唔想繼續誤導其他會員。
ZhX:Ja PbF
Kq yLf_ 我既EF宗旨﹕網上面就係好簡單﹐大家都唔識大家﹐永遠無敵人﹐咬撬過後又係另一日﹐永遠唔好記仇﹐唔好搞小圈子。可能我自己成日口快快﹐所以累積左好多仇家﹐但自己心入面就無仇人﹐好簡單﹐所有會員都係朋友。

brightlee 發表於 2005-6-26 06:16 AM

hhahaha, everyone seems.... they were cd-rom before....
Vqx9}_WQf so did I!!
Z{K Z|A$e haha)aI+^.h/H
Yeah, I remmeber about in early Jan when I really join 26fun.....
I7ze&U]t Well, Sport section is quite good2W1m(n7PBD
I read the chatting in there, em, 1) not much gamble 2) some people say it.. they got their personal point of views
PV9aRI X that's why I Joined in...!!!
j` ]I_;?7HfI %]0R^t1[8Z"b(F
The first person I got MSN...
$Z/| w ba T ro"D hahaha.. Crap.. sorry, it's not you.. even though you love my music so much....!!!
%@ RP%b!Z
([(X.n$v+V_/E it's Hero3...
q2crA Dc0i)d Yeah, Hero3 had surgery before.. that's why he's disappered for a while3K#O|7n7KP,tN4fH;b
He'll be back soon
!U'@&yw1`{ E[p.~ remember he's trying to type sentences in here?!
*{$R9^9Q,F4m|"ef 7~MF+d~5S*[
Well, there are so many good friends in here:PWY]Sf3HC#ik
Crap, hero3, Grez, godofcar, loklok, tata, bird.. etc.. aiya.. maybe I missed some people... but you  guys are really nice ah....Z$_S Sk"V

J"j$y R_ad%I (G8zQ:x7[2\
hahahhahaha!PQ#^/?%e&jV
that's a blessing that I know you guys in here, can grow up together....

讀書人 發表於 2005-6-26 11:16 AM

我黎左都幾耐.....T Qy:d-P~n
不過多數去係sports版先講一兩句野....其他版仲好少講野......;uSRM'}D
就係咁.......
FN h\7?hx 搞到仲未交到朋友...........+tn'ST?-n7\
我都希望可以識多d人呀..!

頁: [1] 2 3 4 5 6 7

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.