我離咗26fun只係得一個月呀
所以在26fun識D朋友唔多AE3U1skC?7V
不過 同我最熟的朋友應該係jazzjazz 而且佢是我來到26fun後第一個識的朋友
u FL2Ff;{
佢其實還遲過我入黎 佢入黎時在每日一篇好文區發表 所以我識到佢9r lQ/G/KnWJh#n
我地經常在ICQ聯絡 雖然他很來冇到26fun
但係其實我同佢都幾熟呀!!!F;f ZpF(UAo5w4k
[[i] Last edited by abcde1918 on 2005-6-26 at 11:47 AM [/i]]
我都係啱啱玩呢個forum咋
我冇點識朋友....因為覺得係個forum入面個個都好friend..冇話朋唔朋友lor
不過我真係要多謝 drchik...佢share咗好多碟..令我獲益良多~
[quote]Originally posted by [i]mingP[/i] at 2005-6-26 12:50 AM:"Q
s] \(t
我不记得啦..........(本人患有青年痴... [/quote]
被違忘的人.... =.="
我註冊了一個月,T%F'kh7l|
說話不多,分亦不多,
多在26FUN.COM 娛樂滿紛識左d得意的男女仔Y AS,j MB
印象中好像系Aus129哥,
因為我個頭系佢做的.1di,L+[B#P
其他好友:小鳥!,carp,nepture,0000仔,青蛙,一d女仔,
仲有一d咖,不過忘了佢地個名><
我 EF 的 第 一 個 朋 友 仔 係 yeahchan .....^^2nb"}h7{p[#`,z W
係 佢 介 紹 我 上 黎 呢 樹 ....)Ut0IdPba
我 有 咩 唔 識 都 會 問 佢 ga ~~~m3T%G K4O
上左黎呢度一排..... Bm w/i4E5V[{&_
之前覺得呢度有 d 似 "咸網" (得罪了!)
但依家己經改左好左 lu.....
所以, 我先會繼續上黎 ~~~!?dS*bS5w5yc
呢度 d 人 好 nice ...俾倒好多意見我 !!
Thanks !
入來 26FUN 剛三個星期. 這 forum 比我以前見的好唔同.
N"lu*jl oO
好多嘢睇! 回應唔會太單一 (e.g. thks, good, ...) 可惜未識到太多朋友.
hX8UOH8G
現在主要活躍於[好交區] (:P算唔算廣告:D) 和各大俠 chat 金庸/三國嘢 另加 對聯.
開始和現在主要同 will213 and 亨才子 比較多chat (招來招往 :D)
另外, 要讚 crap 兄, 幾幫新人手. 希望將來識更多的人.7T:ux-e?N4c\
9W l(`H,x;`AT$l#O'}
[[i] Last edited by fatfatdragon on 2005-6-27 at 01:48 PM [/i]]
我依家做左會員唔係好耐,,,1個月都未夠!\%^Qmg7?ufh
不過希望慢慢可以識到好多好多朋友..&U{G8B N:N&X(M4m
仲希望可以貼多D POST益下人啦..
THX^^"
第一果friend 好似係Rika wo~
5S2cW"huq
係戀愛版識既~
fu!bD+Re
自此,小弟成日去戀愛版啦
係果度吹水,識左唔少friend
在此特別多謝trista, toro 兩位版主,
佢地管理戀愛版好好
(真心架,唔係榑加分:lol:)U,[]5Z,L3wl
等小弟有地方識人+吹水r[W!nY&M3S
THX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
其實我都唔知第一個識係邊個
M Bd*Fy'r;K
雖然我都玩左幾個月,其實都好似冇識個人,VSsq"lj
都係自己但係我識到好多人既地方就係
吹水版既【版友傾訴熱線】
個到真係識左唔小人,又可以講下野
而家都識左唔小人,不過都係近期,可以話係tok0ogYzDL
呢兩 三日到啦
我第一個識ge frd 係dexter﹐因為我第一次發言係性板討論區﹐`? Q"guM'n
淨係得佢應我ja~~~ ^^" 如果o個時佢唔應我
我應該都唔會再發言0MI;j0eV
所以話呢~ 對d新價員鼓勵都幾緊要
[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2005-6-27 09:56 PM:9OG"W
sRr;m:Rf1c
第一果friend 好似係Rika wo~
係戀... [/quote]