娛樂滿紛 26FUN's Archiver

abcde1918 發表於 2005-6-26 11:27 AM

我離咗26fun只係得一個月呀
7mSXaU)LNe$D)b 所以在26fun識D朋友唔多AE3U1s k C?7V
不過 同我最熟的朋友應該係jazzjazz  而且佢是我來到26fun後第一個識的朋友 u FL2Ff;{
佢其實還遲過我入黎 佢入黎時在每日一篇好文區發表  所以我識到佢9rlQ/G/K nWJh#n
我地經常在ICQ聯絡   雖然他很來冇到26fun
z~z8k%y+`5L 但係其實我同佢都幾熟呀!!!F;fZpF(UAo5w4k

+O7`V[J-}2x.ip;A2W4f [[i] Last edited by abcde1918 on 2005-6-26 at 11:47 AM [/i]]

wahaha1234 發表於 2005-6-26 12:46 PM

我都係啱啱玩呢個forum咋
"R)Z^G1WzV#y 我冇點識朋友....因為覺得係個forum入面個個都好friend..冇話朋唔朋友lor
\Q7X*D1Rei 不過我真係要多謝 drchik...佢share咗好多碟..令我獲益良多~

sfxc0000 發表於 2005-6-26 02:25 PM

[quote]Originally posted by [i]mingP[/i] at 2005-6-26 12:50 AM:"Q s] \(t
我不记得啦..........(本人患有青年痴... [/quote]
7V$x(F U P o] 被違忘的人.... =.="

小鳳 發表於 2005-6-26 02:53 PM

我註冊了一個月,T%F'kh7l|
說話不多,分亦不多,
F4`4x:WeOd 多在26FUN.COM 娛樂滿紛識左d得意的男女仔YAS,j MB
印象中好像系Aus129哥,
bX"^/hg&R(M*`u 因為我個頭系佢做的.1di,L+[B#P

-e8\ g/u?+[4HV[7a 其他好友:小鳥!,carp,nepture,0000仔,青蛙,一d女仔,
2\}3BO,N6t 仲有一d咖,不過忘了佢地個名><

saki 發表於 2005-6-27 12:13 PM

我  EF 的 第 一 個 朋 友 仔 係 yeahchan .....^^2nb"}h7{p[#`,z W
係 佢 介 紹 我 上 黎 呢 樹 ....)Ut0IdPba
我 有 咩 唔 識 都 會 問 佢 ga ~~~m3T%G K4O

3u^V^Z9Km Y 上左黎呢度一排..... Bm w/i4E5V[{&_
之前覺得呢度有 d 似 "咸網" (得罪了!)
j+BP.cRihu 但依家己經改左好左 lu.....
"}c GA/nNB 所以, 我先會繼續上黎 ~~~!? dS*bS5w5yc

f~-aW;P 呢度 d 人 好 nice ...俾倒好多意見我 !!
3m C2WE@Udd Thanks !

fatfatdragon 發表於 2005-6-27 01:37 PM

入來 26FUN 剛三個星期. 這 forum 比我以前見的好唔同. N"lu*jl oO
好多嘢睇! 回應唔會太單一 (e.g. thks, good, ...) 可惜未識到太多朋友.
2Dk6`Ex c0J hX8UOH8G
現在主要活躍於[好交區] (:P算唔算廣告:D) 和各大俠 chat 金庸/三國嘢 另加 對聯.
[4~6m"Do 開始和現在主要同 will213 and 亨才子 比較多chat (招來招往 :D)
h%c#Q3p6_:O(~']
W&Z4Ig/lb 另外, 要讚 crap 兄, 幾幫新人手. 希望將來識更多的人.7T:u x-e?N4c\
9W l(`H,x;`AT$l#O'}
[[i] Last edited by fatfatdragon on 2005-6-27 at 01:48 PM [/i]]

CHUNGYIP! 發表於 2005-6-27 03:05 PM

我依家做左會員唔係好耐,,,1個月都未夠!\%^ Qmg7?ufh
不過希望慢慢可以識到好多好多朋友..&U{G8B N:N&X(M4m
仲希望可以貼多D POST益下人啦..
:q ^/_|{1cT7A;dlL THX^^"

homan~ 發表於 2005-6-27 09:56 PM

第一果friend 好似係Rika wo~
h/j8Vy8OV$w 5S2cW"huq
係戀愛版識既~
2|:W R*~y5B fu!bD+Re
自此,小弟成日去戀愛版啦
9Tl4Xcu LH#X,} 係果度吹水,識左唔少friend
m}\,J}
CqT a W|l,H 在此特別多謝trista, toro 兩位版主,
zo:h:kr6Vm"B2v 佢地管理戀愛版好好 
7M"y S_3}L (真心架,唔係榑加分:lol:)U,[]5Z,L3wl
等小弟有地方識人+吹水 r[W!nY&M3S

&s3D-{IXyF3? THX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoho886 發表於 2005-6-28 01:07 AM

其實我都唔知第一個識係邊個 M Bd*F y'r;K
雖然我都玩左幾個月,其實都好似冇識個人,VSsq"lj
都係自己但係我識到好多人既地方就係
N)T)mp%c"IbLY 吹水版既【版友傾訴熱線】
)I:H'Z*Qz5e1f 個到真係識左唔小人,又可以講下野
;g"Q2y D9mS_1d v 而家都識左唔小人,不過都係近期,可以話係to k0ogYz DL
呢兩 三日到啦

trista_cheong 發表於 2005-6-28 01:33 AM

我第一個識ge frd  係dexter﹐因為我第一次發言係性板討論區﹐`?Q"guM'n
淨係得佢應我ja~~~  ^^" 如果o個時佢唔應我
9n(I"aLhH 我應該都唔會再發言0MI;j0eV

;e7[f$bV'T o 所以話呢~ 對d新價員鼓勵都幾緊要

trista_cheong 發表於 2005-6-28 01:38 AM

[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2005-6-27 09:56 PM:9OG"W sRr;m:R f1c
第一果friend 好似係Rika wo~
's!y)B%nW4L l1R2V
'?5?#Z6y1^xR&_ 係戀... [/quote]blZ1B2qv F

"Q.b2w R4H } B*P6qgV!@%N/Q,W6T]
咁岩又俾我睇到期^^:
f*oK(R8Z 多謝你﹐令我有動力去管理個版~

toro 發表於 2005-6-28 04:21 PM

我諗唔起……救我…

d228216 發表於 2005-6-28 04:33 PM

[quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2005-6-28 04:21 PM:? l$m"J E1m'[
我諗唔起……救我… [/quote]
+t$K%K0T+^Sj` u!C,V(r.C R
嘩! 無義氣呀! (講笑:P)

crap 發表於 2005-6-28 04:50 PM

[quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2005-6-28 06:21 PM:
1M!m(`+I9VI4R3IrL 我諗唔起……救我… [/quote]8?^4BTTC{
k%Nu_x2q"_,Af2R
會唔會係阿雀?

左輪仔 發表於 2005-6-28 04:52 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-6-28 16:50:
4cT"?*WBn B 會唔會係阿雀? [/quote]
tm2J2`)q1{ 我諗都係dexder,我地係係性版出薪

crap 發表於 2005-6-28 05:08 PM

[quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 2005-6-28 06:52 PM:
iSgi6P2I9|3@ Q(o5[[`sL
我諗都係dexder,我地係係性版出薪 [/quote]
s"E6}6Mb"K )A:J:QR*HYf`
係噃, [color=White]死鹹濕佬[/color]:lol:

左輪仔 發表於 2005-6-28 05:21 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-6-28 17:08:} I,Ameu$O Xy
係噃, [color=White]死鹹濕佬[/color]:lol: [/quote]t"i4fehzW*BJ
上黎,多數都係為左咁咋[color=White]睇相[/color]:D

Rika 發表於 2005-6-28 06:44 PM

我開左個account之後,有一年都無用過,我都唔記得左自己有個ef既account
v9w4Ku]`D L 幾個月前先開始睇下相,發下言,我都唔知自己響邊版出身,版版我都去架
/Y'Lp(J3Sm _ 初初去性版,電腦版,政治版,Sport版最多,唔知幾時,卡妙叫我入去吹水版
O u2H kPk5~ 入到去仲做埋天秤座,從此就多數響吹水版同戀愛版出入s0NQ&fi)h
我諗卡妙就係我第一個出現響我個ef好友列表到既人"x*GxI0Y4O2i
加下加下,好友列表都有一大埋人
B{t Q0C}4S?.k 記得第一次入去,長註吹水版既各版主都仲未係版主,個個而家都上晒位lu}yn4R8V)V w
仲有一樣野我估唔到就係ef有大量澳洲留學生

Rika 發表於 2005-6-28 06:50 PM

[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2005-6-27 09:56 PM:)y*]3nUc| s+H
第一果friend 好似係 [color=Blue]Rika[/color] wo~&x1U u1\N/P(a;y0q`
etn)aUP#C_6[8@g
係戀... [/quote]
+sX SA(Rl0G]'V1]u 係我呀~ 係我呀~:lol:
4R'C$B*cJ;k1^O C 估唔到我有份喎

月月鳥 發表於 2005-6-28 11:39 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-6-28 04:50 PM:
*G4] P3sMZE^.U-M Y
7@om/q!j\3]R'D
:mP9G:q`,| 會唔會係阿雀? [/quote]
o/WEmA~(N!{s^"R :cool::cool:點解呢:cool::cool:

頁: 1 [2] 3 4 5 6 7

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.