娛樂滿紛 26FUN's Archiver

srfqt1 發表於 2005-7-3 07:06 PM

[quote]Originally posted by [i]Asurada129[/i] at 2005-6-26 12:34 AM:1\]rL Da
我由於search KELLY相而進入EF, 但好快就轉移左去從前之本地SNAP SHOT....而係個度第1個認識的bro.就係[size=6][color=Red]SR[/color].....[/size]個時在snap shot區....因見其他BRO.不斷接好圖. 故我亦膽粗粗去貼埋一份, 可惜就是有圖分享冇人回覆, 而且還不斷被下載及被轉貼, 就在心灰意冷並準備退出既同時, 得到[color=Red]SR[/color]兄既支持, 正因為佢一路既支持(番查從前POST原來[color=Red]SR[/color]兄全都捧過場)真正找到知音, 亦因為這樣我才留下繼續貼圖, 之後貼圖熱過後, 又轉移去了SPORT板, 甘啱見到個BASKETBALL POST by crap...之後就出現第2個bro.啦......之後點...就是結集了ef12吹水人.....一大班老死同多左個妹子~~~~ [/quote]z9iQlS
:@Z_.I `M
嘩!估唔到原來有我個名架
m4lEF,wW?f{ r2r 好感動呀!!!!!!!!!!!/MAq2z:R1z4F(~I _
我既第一個FRIEND 呀......好像好多人都係同時間出現播
D1H'ci U+GmU 在SNAP shot區就見到ASU啦,日本.....咩區就見到00啦 tk!lwq)zz"?1M"eS
在SPORT 就有FOUR,KY,SHAQ,BRIGHT,米尼啦.......
:_ @+e8g j8mqO F 之後又在好文區識CRAP啦,最記得係被佢誤會我係隱蔽青年:D
&c qe4x%P5Xr.\&^.A9q 其後又係吹水版識得更多既人

crap 發表於 2005-7-3 07:32 PM

[quote]Originally posted by [i]fmchelloauntie[/i] at 2005-7-3 07:05 PM:@ ^'Z%d)E#O
無朋友...不過覺得crap兄幾好人... [/quote]
X-X`K|+rA *Dz/| An I/^
真嫁?:lol::D
9if8g0@*T-l&f@ \.wB`IwA:R^E
你入去呢度啦~
O2P(pC!a HS [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=57191&fpage=1[/url]m`A!u:JE!hs
入面全部人都好好好好人嫁n5v(Y/qD
好多朋友仔識嫁:D

crap 發表於 2005-7-3 07:38 PM

[quote]Originally posted by [i]srfqt1[/i] at 2005-7-3 09:06 PM:
!a G-e'kjzRzM%b 1bkK)_q } k&X:s5Xa
嘩!估唔到原來有我個名架:h,@ V6@x#N
好感動呀!!!!!!!!!!!X+B2yz kDp7gX
我既第一個FRIEND 呀......好像好多人都係同時間出現播
+}O&j1d3pN)?4` 在SNAP shot區就見到ASU啦,日本.....咩區就見到00啦t`!l)YL|A
在SPORT 就有FOUR,KY,SHAQ,BRIGHT,米尼啦.......7`S v`:NN]^D#r7l
之後又在好文區識CRAP啦,[color=Blue]最記得係被佢誤會我係隱蔽青年[/color]/fCWK~C r
其後又係吹水版識得更多既人[/quote]
W&^K `nP 'm_J @f*o
澄清 =.="
S h%aho6q t 係sr小朋友自己打呢個description響頭銜嫁 =.=""""}8{n3N h#mHp#_

e+rL T/wNO 補充, )qE ~U)\i7`(C.g&y
想當年我同SR響sports版打曬交咁, 0e BK A!A7})t
但而家好老友
$T"t/Q m&z [color=White]老友到我生日佢送舊大便俾我...:lol:[/color]
0i R R F9e!|.ilff V 所以話上網同現實世界都無永遠既敵人,
1B I)W$nI%rWz 大家攞個心出黎就一定識到朋友嫁喇Fm Y#E*R6W%[
EF好多人都好有善,
f sE-?k,M1M 大家一定會識到朋友:D

tenmadio 發表於 2005-7-3 08:25 PM

[quote]Originally posted by [i]srfqt1[/i] at 2005-02-01 06:06:
/g-v:R#HQ"Ow
.D&qZ@},U|
A]@@V@ s#n D 嘩!估唔到原來有我個名架re P9Z(dK2`
好感動... [/quote]
fcn E$s
/nP5c9kAZ w {k[F Dhj
&~m,oW t8]
u so lucky ,, no one mention十仔

tenmadio 發表於 2005-7-3 08:26 PM

lol  me so sad :(

sfxc0000 發表於 2005-7-3 08:29 PM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-7-3 07:32 PM:
3U x |*j S W4m/h$n~(h
2c U*HS1y+~ z0`_Cp:P
0rg [rd2ZNpj 真嫁?:lol::D
eP.q1?+cDt*N !u6cW%A1mG
你入去呢度啦~
n.ANH8tl;@]L&mZ [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=57191&fpage=1[/url]
X!|&}8x7^8k2b'Y 入面全部人都好好好好人嫁|r@![~
好多朋友仔識嫁:D [/quote]Xi+uWCJ7f
我係其中一個好人:lol:

stone86 發表於 2005-7-3 09:05 PM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2005-7-3 08:29 PM:\9u1q](q/`2Q

)eQhn-Y @W 我係其中一個好人:lol: [/quote]
'kk [4y i3QQ 我係好人2 號呀

睇我唔到 發表於 2005-7-3 09:09 PM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2005-7-3 18:17:
*r0V0L)N8a -V\` V y1qw?
我成日係笑話區到你o架:lol: [/quote]+zi `tcrU

yxWbtzUy/A
c"K:cAO J 話明"睇我唔到"都仲睇到.....:(  (真失敗T_T)
+j:A0F&p5u,e Gn(K pV0IWm"] z E
果然係26fun中既板主~!:lol:勁~!

sfxc0000 發表於 2005-7-3 09:10 PM

[quote]Originally posted by [i]睇我唔到[/i] at 2005-7-3 09:09 PM:
yb9id'U X L y;s/} kR7X,a
#b1E4]acOl

2[i3c[8Bi$AQ(S+A 話明"睇我唔到"都仲睇到.....:(  (真失敗T_T)(M9u9E0S^C+|b^
8a'b1B+Z |P$|4p'A?
果然係26fun中既板主~!:lol:勁~! [/quote].c"C u^ w3yy
唔好玩我啦:lol::D

yeahchan 發表於 2005-7-3 09:13 PM

好感動ahhhh~有2個brothers 記得我~~~我愛你地ahhhh

睇我唔到 發表於 2005-7-3 09:14 PM

[quote]Originally posted by [i]sfxc0000[/i] at 2005-7-3 21:10:$[z @#F-APpP

!_A5Y/p D!xm:\B 唔好玩我啦:lol::D [/quote]
P(\/c J#r*{)? bWE%r s`&I],I V
板主真係板主~k{ w DF ^(Rc
果然睇得出我係玩你~!<~~~~~~~~~~~~(說笑:D)
o7odCh M/B 小弟"今"拜下風!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sfxc0000 發表於 2005-7-3 09:17 PM

[quote]Originally posted by [i]睇我唔到[/i] at 2005-7-3 09:14 PM:
E0_&s!iJML2sh
-f7n{n+l [$C4KO v LE|0OBi8R`
板主真係板主~
,EW\x} IzK4a 果然睇得出我係玩你~!<~~~~~~~~~~~~(說笑:D)U;?6~'C gl I
小弟"今"拜下風!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [/quote]8c ]8p2g.z/a ]1H$M
哈哈哈哈:D:D:D'@q$p v+C8`
玩下姐:P

singgeihot 發表於 2005-7-4 03:30 AM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-6-26 03:24 AM:
xL8|1ZDA6h 初初又係SEARCH明星相所以先入左黎﹐... [/quote]
/DMSA9_r
9z"x(H9aJUj [u]我在 EF 的日子[/u]&Do:hD Q p$jj

@4|!L7vTpV 於 2004 年 10 月左近, 有朋友 forward 咗個 chain email 俾我, 個 email 係關於一 d 走光明星相, 我好奇, 開嚟睇, 就咁就進入咗 EF世界, 我係女仔, 好自然就開咗個女仔名 account, 但係你認係女仔嘅結果就係「螞蟻見蜜糖」, 無論妳點澄清話自己係幾極度男仔頭, 幾唔鐘意男仔, d 男仔根本唔會理妳, 講嚟講去都係嗰幾樣嘢, 以為有個地方無聊可以傾吓計, 點知係傾唔到, 之後工作忙, 無上嚟EF 一排.
{3m^ F d!`
/Wl `yA1_kH 再上嘅時候已經係聖誕左近, 當時我貪得意開咗個男仔名 account, 其實我係一個由細到大都俾人笑嘅男仔頭, 成日都想試吓做男仔, 細個都無咁嚴重, 越大內心就越想, 响 EF 呢度可以完全滿足到我現實生活所不能實現嘅幻想, 就係無區無束咁做一個想講乜就講乜, 唔會被人眼望望嘅男仔.5|Na d%V hK5Hc
7ct9OIkj4{cQ
用男仔 account, 真係玩得開心咗好多, 起碼再無人為咗界我而同我傾計, 當時反甘國武運動我經常有份, 識咗一 d 志同道合嘅反甘之仕, 一見甘生就反佢, 佢其實唔係大家想像中咁高, 講真, 甘生成日俾我哋 d 問題問到唔識答而採取一個好cute 嘅迴避態度, 當時一齊反甘嘅義仕, 有好多都無再見過囉, 不過亦有一位現在响 EF 已經位高權重, 早前甘生被佢拉落台, 小女子對佢就更加敬重.
lV/V6M1C#pC9A*~\+n :z yZDF]5|N
玩到十二月尾一月頭, 我從其他 members 學識咗開多幾個 accounts 嚟玩精神分裂, 咁就開咗而家呢個 account, 不過好景不常, 當時同未婚夫關係處於低潮, 再加上工作繁重, 又令我好幾個月冇上 EF, 再上嚟嘅時候就用番一直沿用到而家呢個 account.
]q-o7W ^ A)d JZ|XGN4_:C%@
之後每日, 响我未婚夫身邊, 或者响工作嘅地方同朋友身邊, 我就做番一個有 d 男仔頭嘅大女孩, 但一有多餘時間, 我就沉淪响 EF 尋找失去嘅自我, 做一個好爽朗健談嘅好色大男孩, 呢幾個月可以話係俾我釋放咗我十多廿年嘅壓抑, 小女子對此真係感激不盡.V3\V3X9H1I8g:?

0X[4_4r0aBQlo9Q 至於响 EF 點識第一個真正嘅朋友, Vivienna 同 Gretzky 已經响佢哋嘅 threads 講得好清楚, 我都唔駛再覆述, 其實我想籍住呢個機會嚟為一眾响 EF 鐘意我或唔鐘意我嘅 members 解開我性別之迷, 其實性別係咪真係咁重要呢? 上嚟啱傾又啱玩咪聚多 d 囉, 有好嘢咪一齊分享吓囉, 點解吓吓要搞到又為小事而鈎心鬥角, 又為少少分而complain 呢? 現實生活已經好多壓力, 點解唔籍住上嚟 EF 呢 d 時間輕輊鬆鬆減減壓呢?$P1PA4Hf
n0{^@3h7[qu:K T
响EF 當我係朋友嘅 members, 我希望您哋睇完我表白之後會以平常心對待我, 無論您哋當我女仔又好, 男仔又好, 只要您哋能夠當我係一個傾到計嘅朋友, 我已經好滿足.
F%d|;[YF1X `
RfYeIJK*s 响EF 當我係敵人嘅 members, 我希望您哋明白我响 EF 對任何人都無立心不良 (無血性嘅甘生除外), 就算有講錯說話得罪都可能係一時貪玩, 小女子僅此向一眾我得罪過嘅 members 作萬二分嘅致歉, 我唔期望您哋會當我係朋友, 只要您哋能夠明白我無立心不良, 我已經好滿足.8nt fn;[_ SIt!H

\ y!tTO.\:S/Se:r 最後想多謝 Vivi, 如果唔係您, 姐姐係唔會有勇氣寫咁多真心話出嚟. 多謝 Charlie, 教識我同 Vivi好多道理, 同埋好樂意聽我同 Vivi 講廢話, 你真係好似我哋嘅哥哥, 多謝金蕉, 無您呢個交心友陪我哋玩, 事無大小都拍心口, 我哋都唔會咁開心, 仲有 John 蛇, 無您 d gag, 呢度會好悶, Charlie’s Angels 3 都會拍唔成, 仲有一班成日陪我哋傾計同玩嘅 chat room members and 版主, 多謝大家 :) k~s&cr{B_$~

S hq%]!n M vD$a&_ P.S. 睇到呢個 thread 當我哋有緣, 不過希望唔好刻意渲染, 要係有緣嘅, 遲早有機會睇到
7a&CRep(l#YYV4q0v6U
OOF;r pry [[i] Last edited by singgeihot on 2005-7-4 at 03:47 AM [/i]]

fmchelloauntie 發表於 2005-7-4 07:39 AM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-7-3 07:32 PM:8\ p)p6b(l(sJk3[,M

j7HUd)`3? V+_SA E`:kym
真嫁?:lol::D
_6T/Mk)t T
u^(K.E J 你入去呢度啦~!Ee/IH8h [gq`DU
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=57191&fpage=1[/url]
dC,} TA9J9U:~ 入面全部人都好好好好人嫁
^GZ,n gH 好多朋友仔識嫁:D [/quote]A0T2G(CK2{mU
同埋我同你傾過澳洲既小小野~
f OHr1X4~B/A%I.i C 入面好似幾得意!!(不過我小時間上網~好難追到..有時間會入)
$a6S2xA2A;r:O-p 仲有sport 板既shaqkobe 都幾好人,成日搞估波~

crap 發表於 2005-7-4 05:27 PM

[quote]Originally posted by [i]fmchelloauntie[/i] at 2005-7-4 09:39 AM: sS}-F cNuq`
4rSH/^.] qY:O
同埋我同你傾過澳洲既小小野~
S'y3?2_;hr;B'J9q-`+U 入面好似幾得意!!(不過我小時間上網~好難追到..有時間會入)
3~,Y NC3[ 仲有sport 板既shaqkobe 都幾好人,成日搞估波~ [/quote]*L/Ca,G6i2h} T

:jA8@:Mjm I 係噃:D
4f;Q Z._/H(@-~ 入面係唔洗追嫁, 你入去hi下, 大家就會有好多野同你傾嫁喇~
X3nr;yL-V6W 入面都有好多響澳洲既朋友仔嫁:Diz^V6@;S
'iu p n&F @mP#r t
阿Shaq係好好人嫁, 仲好勤力嫁:D

史艷文2 發表於 2005-7-4 05:41 PM

應該冇乜人識我! |7B0}{*H8X.q
我又唔係好記得識過邊個.
t pQ/@S z(P hd Ben兄啦!

william303 發表於 2005-7-4 05:56 PM

[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 2005-7-4 05:41 PM:
D7UEzq 應該冇乜人識我!
&u*g0k%^ qF%h:f9{ 我又唔係好記得識過邊個.-n#l~3Tm%y]
Ben兄啦! [/quote]
%uN X zU&H 有邊個唔識史兄你呀!我第一日入黎已經見你個大名啦!

心冷之戀*行 發表於 2005-7-4 09:22 PM

有無人-口-..識我XDD咁?

twh1110 發表於 2005-7-4 10:56 PM

[quote]Originally posted by [i]心冷之戀*行[/i] at 2005-7-4 09:22 PM:Ii;vg2n
有無人-口-..識我XDD咁? [/quote]
d6m!l(Z3|6K$U}+M 有~我law

史艷文2 發表於 2005-7-5 01:00 AM

[quote]Originally posted by [i]william303[/i] at 2005-7-4 05:56 PM:3D.L$OD^2K1r%Io

[1kc9r#Nr 有邊個唔識史兄你呀!我第一日入黎已經見你個大名啦! [/quote]
jh B Sn2I
~~:f5`I2k_%_ V,Y,l8B o4V1^+e$iK
唔係啩,我你都識:lol:

頁: 1 2 3 4 [5] 6 7

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.