娛樂滿紛 26FUN's Archiver

neptune1122 發表於 2005-6-25 06:45 PM

[26/6吹水加分題]大家在26fun的交第一個朋友是誰嗎

嗯~~
N vo@j9b y 我記得我第一次上娛樂滿紛的時候還是一個呆子,:(:(T i-I6[rm"l!@y
什么都不會就連要把圖放大都唔知,:D:D:D
t0A,zk3qS 好彩我遇到一個肯為教我的人:lol::lol::lol:他教了我很久我才會想起來真慚愧=.="
w.Z@hUr 而那個人現在是這網的靈魂人物之一,就是樂壇渣Fit人:lol::lol:,很巧吧?V9}tbD_
那時認識他是雖然不是板主但他的發貼數量已經嚇了我一跳了,所以說他是我在這里的第一個朋友:):):):)當然在這里的朋友不只只有他一個。。。。。。。。。。
,I/{ S:oo1G 然后隨着時間的過去又在吹水版里一次認識到更多的朋友,從那次以后我就每天都會上來報到:D:D:D,不管有開心的,不開心的,還是沒幫解決的都拿來這里講,因為這里有很多的人會幫你分擔和解決也會給你很多的意見~:):):):)
o%saWkQu3P\ 所以這是一個不錯的網站~~多謝大家支持!!_/ip uF]k9B'@[$q#{

-g+kG+t+]/l w T8\S [[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-6-27 at 08:43 PM [/i]]

william303 發表於 2005-6-25 06:53 PM

死啦,我真係唔記得邊個係我第一個認識,
t]L a| 但係係呢度好多朋友都幫過我,心存感激,D_qf],b0a sE
依家認識越黎越多朋友,日日都會上黎,
4C*O l?n g.` 其實真係好開心!:P

sfxc0000 發表於 2005-6-25 06:54 PM

我初初入黎EF o個時, 因為想努力攞分做高級會員, 所以瘋狂出post...
8\d'`+U0r:u9mk 但就因為冇乜人回貼, 所以有d心淡o既感覺, 好在有tai1980回我post, 9Ar.L/pw
令我有番動力出post, 所以tai兄都可以話係我第一個朋友:)
U xFv Nk q(b`#@A C
9@W(p'b#Tq"c 如果呢個唔算o既話, 咁我諗crap係我第一個朋友, 由於當我睇完聖鬥士模型o個個專欄之後, 我對該模型產生左濃厚o既感覺, 令我好想賣該個模型. 所以我經常提出問題, 而carp兄亦經常回答我o既問題所以他都可艋係我第一個朋友....#ng,x-Zo6\
'V9R-Z"PU)P nA
除後我亦被crap兄邀請到版友區, 從而令我o係EF認識到更多朋友:lol::lol:
3nw,V}k p
[ A a {k y [[i] Last edited by sfxc0000 on 2005-6-25 at 10:14 PM [/i]]

左輪仔 發表於 2005-6-25 07:22 PM

當日一句路過....我就識左咁多朋友喇!!!:D:D:D
@3U e3~hF4xZ!K 諗起初初上EF既時候,我係為左相咋,又唔係成日上黎...
/I9b JZ.[m]X 到左EF轉新版果陣....由於加左吹水版同性版...so我就多上黎...X y8}Oa W
我覺得有時一個睇相...有d悶,多左d討論話題,反而令我喜歡左上EFo N0p8T^*K
而我當時活躍起性版到:P:P:P當時我回左其中一個post....*}8|)]*l+sSq k
之後有個叫dexter既人,又回我....之後我地又傾下d 3x話題...*d0dx&y?;nN e
就係咁...佢就係我第一個識既EF朋友喇....之後我多左發言....
3ae1E2aKv6a W 有日互助區岩岩成立...我只係講左句路過...樂壇渣fit人,crap,月月鳥等人唔比我走(講笑):lol: U q(_:Rl0e
就同佢地一齊傾計.....咁樣..我就識左好多好朋友喇:D:D:DM2Z5h4Z1N2d
"|0pA9uJ
[[i] Last edited by 左輪仔 on 2005-6-25 at 10:00 PM [/i]]

crap 發表於 2005-6-25 07:50 PM

話說半年前
N0u@'O!a1f9t 小弟仲做緊cd rom既時候:lol:SY:Rs\qrC
響體育版見到有條友係咁出post,
)l~jf(\-P A 但講野又好有紋路/Q0Z@8|.LtrI;]_
我又忍唔住回下佢啦7tk-rcy#tai3Yp
回回下就日日都要吹番輪先安樂'r5m9| b D Q f
話咁快就吹左幾百個post喇
{"Z3h6ED5`zL 呢個人成日講"俄文"
&U k0TW"V 我地交換左MSN之後佢成日同我講做人既道理 =.="
]\\ `+rrw"I nV l 佢就係sports版版主黃金老竇Brightlee:lol:%l1e J k)qIU(l
當時sports版仲有個人叫hero3都成日同我地傾_`$}*NjX"d BW[
不過.......失左蹤好耐=.=
rAppA 死野, 快d出黎 =.="
Oy5K"|S:@"j]%S
+@7RQy2Yy5cv+I'l 及後意外地識到阿樂壇渣hit人^4U!_)OE
咁就黎左吹水版喇 {a!d m%l k5z7u [\V
咁就識多左一大班老友喇
h,N]6?%~ 出生入死既版主朋友仔又好w*di|i#T$V
一齊吹一齊玩既會員朋友仔又好ltD Z4[M!aL
呢度要quote阿渣hit人既一句話$n+{,t U z }fn Qj
[quote][size=5][b][color=LimeGreen]即使素未謀面3c+o8Q?df5n
亦盼友誼永固[/color][/b][/size][/quote]
&Pvc_f2e#x+en0E~"N9pK :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DpIg8j7_)P

9\{+lFR p.s. [size=6][b][u]尋人啟示.....[/u][/b][/size]
'@C^E&d5R 5S:T!q{+Nip)hJ6~
長期失蹤:
6ZRU'S,eV)m PKBOY
Muf7B8kwH&x9t/p hero3
)J I2C;v't c-o s:b.~I W,I_
短期:3P/YP&hS:|
srfqt1
{A8wp+vy q JCer
F\AN~*Mj.q%d CrapcaketB6y.M_W
Ou ^k)\ S/PJx
見字報到~.~6mXtP SK!Asj

L5I0f7K)s [[i] Last edited by crap on 2005-6-26 at 01:39 AM [/i]]

zz1988 發表於 2005-6-25 09:53 PM

2 years ago?
-r$G%GVeCEQ&_/Z)B I remember that time reply can have points3v,_%p:Z$[(MfoN!Zr
not very people reply but I reply
'C8m8k.@!V D so I got 700 points until the system change
3aJ-[l$e\ /HAUIW3m b
Mr Kam.... he wrote a lot. But I really dunno why his relationship with
b)tvU-h _)zYO!\I other admin is so bad

d228216 發表於 2005-6-25 10:03 PM

版主大集會呀?  好小post 有今多版主喎, 等我依個蚊型版主, 撬返一二分先.
9e.T/?"g-q)w`v2G7}$C -?+]L'KwO(Z
初時上來係為咗 admin兄 的 SO相, 我買咗成千張飛, 好快就用完, 吓吓補飛都唔係路, 一日上SO, 見到佢頭頭上面有条link, 咩吾講女講咩敢....我記得見到 蔡少芬 三個字 咪 click 入黎睇下....做咗 cd-rom 年幾, 有一天見到有人出post 話:'W1L)OQx
|-^/WlJc|v
" 你估你真係樂壇渣Fit人呀....xyhdidh...."'w:V2P1Seh,k4Z

r#}+R$}DnJ,w W 這時我對 依条友仔 有d興趣, 点解上黎睇相都會比人小呢? 我開始 check 佢d貼, 睇吓睇吓, 有時出吓聲 (學人講正義之類)....話時話 果時得 46分到, 因為出過46貼......之後出吓出吓 過咗 2000 了!!!!  除樂兄外, 另一好友就係 dexter , 臭味相投 吧.....q;B#IEK&h'VZ

o,sY^+\4M$l1H [[i] Last edited by d228216 on 2005-6-25 at 10:12 PM [/i]]

左輪仔 發表於 2005-6-25 10:08 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-6-25 22:03::[PC)r#~bs0}
[color=Red]版主大會[/color], 等我依個蚊型版主, 撬返一... [/quote]'N(i5m;{(F
小心言論好d喎:o

月月鳥 發表於 2005-6-25 10:11 PM

good topic , c5EAfp!UY ]dzz
我開始來ef時,都係個百分百CDR,:Q)RE*]H/JB
直到睇到SPORTS板有知音人, Rc8n i8v7n&]%Z E
開頭都係糊糊塗塗咁回,
:O5F)w `ch 但係有次見到crap開個籃球topic,
w-^y#X6x ~q 咁咪入去吹囉,點知吹吹下吹左第2d =.=}#pL H m;y#~&N5`b r4n
X q*}4i+},Izk!O
跟著一排後,就識左''樂渣''同''tai''
KB5g f$g V? K 一齊為''香港同日本''出力
%R1i3N6Z3G(f3lQ Kssyb y'fM
最後系吹水版,識左一班網友, I'G} M6ks'uy,g
同時亦進入左發表高鋒期

d228216 發表於 2005-6-25 10:14 PM

ok 即改

Gretzky 發表於 2005-6-25 11:09 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

michael86 發表於 2005-6-25 11:41 PM

基本上我正式黎呢度reply o個陣係o係sport版)}'g9]R`
科兄,shaqkobe,sr,kyleung係我初期識既朋友仔...R;F)qY-f R g7WC1L
o個陣sport版開始整呢個live chat區,所以同佢地開始熟~~/G!j|&zJmo
之後去多左其他區,識左更多人
%~1h*S7udLm#_ 好似asu兄,蟹兄,大佬左,立腸兄:P,00仔,卡卡等等.......9` t2EY3t
其後sport版有abc仔同brightlee兄做左版主,亦都開始同佢地混熟:),ZXQS[3i%syS)S(ky
希望以後可以o係度識到更多更多人,越黎越熟la!:)

Asurada129 發表於 2005-6-26 12:34 AM

我由於search KELLY相而進入EF, 但好快就轉移左去從前之本地SNAP SHOT....而係個度第1個認識的bro.就係SR.....個時在snap shot區....因見其他BRO.不斷接好圖. 故我亦膽粗粗去貼埋一份, 可惜就是有圖分享冇人回覆, 而且還不斷被下載及被轉貼, 就在心灰意冷並準備退出既同時, 得到SR兄既支持, 正因為佢一路既支持(番查從前POST原來SR兄全都捧過場)真正找到知音, 亦因為這樣我才留下繼續貼圖, 之後貼圖熱過後, 又轉移去了SPORT板, 甘啱見到個BASKETBALL POST by crap...之後就出現第2個bro.啦......之後點...就是結集了ef12吹水人.....一大班老死同多左個妹子~~~~

mingP 發表於 2005-6-26 12:50 AM

我不记得啦..........(本人患有青年痴呆症)
ZKV ~C`"R3AzL 不过印象中好像系toro蛙~因为他是第一个回我post ge人:P
R|Np_,r%M-e 可是在我心中啊~对所有认识我或者我认识的人我都很高兴~:D
&g A4N7hL^'V 因为在这里大家打打闹闹的还真的很开心:DjyW-`&v4t*|l5X
所有我想在这里向帮了我很多忙的人讲声: [size=5][color=LimeGreen]多谢!![/color][/size]
dtC2YE*zo [size=6][color=Red]special thanks to:[/color]
y-E!]3n Hk [color=Purple]左仔,小鸟,阿树,立肠,蛙爸爸,华姐,芬芬,SR,卡卡,trista[/color][/size]
bU%h+x(\'L9wU many many more.......

jublio 發表於 2005-6-26 02:39 AM

初初咪又係做cd rom…之後係戀愛版見到個post就回應咗…同個樓主(叫michael,不過EF太多michael喇,好易攪亂)不斷傾…谷到個post有成三頁…有成一頁半係吹水…左仔路過,就帶咗我入吹水區…之後就識到大家啦…y0r&C0_T&v _,{

.EM*`I\d 之後就一直鐘意去戀愛同吹水區…
F:Jq_ p
M7s%EzM%e*R4WE 係呢度好開心,識到唔同嘅人…大家都好nice。Nice to meet u all....^^

瑞比 發表於 2005-6-26 03:07 AM

講真我泥左26fun兩三個月倒,
Xf2`pp#J%N O 上到泥都係睇野多,沒乜識過朋友-,-7M7Vt z.T[ I
淨係去過足區同d波友傾過兩咀xd
"c,_"Kg8Py,f 不過泥過網真係好正,好果加埋自貼就正lu

garycheung 發表於 2005-6-26 03:20 AM

我記得第一次上EF係因為揾相.....後來偶然在吹水版吹下水N_$]7{/hzDG
覺得topic好有趣咁就加入左EF大家庭,後來學人post相+左分0T;U3eF?Q!~'wzy
好開心,好有自豪感:P就一直玩到現在,雖然短短兩個月就愛上~%[RY:h7t7s [
左呢到,每日都要上個EF方可入睡 ;)L Vh,P6O bZV
  後來去旅遊版post識左版主威仔,大家做左朋友,佢就係我在EF%l%TY-~4ebW5|
第一個朋友,佢教識我好多野,thank you 威仔:D
6KrL"NI    s(_ BAw/p2\(t
[color=Orange][size=4]我會一直支持26FUN[/size][/color]/~Wv4_3mo7x&d

%\"rw.xRw"o-EE6bi [[i] Last edited by garycheung on 2005-6-26 at 03:22 AM [/i]]

vivienna 發表於 2005-6-26 03:24 AM

初初又係SEARCH明星相所以先入左黎﹐初初發覺尼個網既積分制度好唔同﹐所以D人回POST永遠唔會淨係得‘YES’﹐‘NO’﹐‘GOOD’﹐‘THX’﹐就因為甘發覺完來響尼度講野係會有人聽既﹐回得好又有分加﹐最初我淨係響3X discussion﹐吹水版同政治區流連。o係3X度見到有個人成日發表博士級既生物學言論﹐慢慢知道尼個人唔野少﹐故事亦吸引﹐跟住傾下傾下就熟左-----尼個人叫singgeihot。同一時間響政治區入面講股票﹐有個人同我講英文﹐感覺好親切﹐我仲以為有西人想學中文而入侵EF添﹐尼個人處事好冷靜﹐好有規律既感覺﹐好願意教導細路(即係我)做人----------尼個人叫gretzky。差唔多時間響3X到有人發表亂倫謬論﹐跟主我開始噪起上黎﹐無幾耐有班版主幫手﹐最記得係阿CRAP妹妹﹐同樣地我又認識左阿篤尼個細路仔﹐發覺尼個人無處不在﹐處處都在﹐最鐘意係玩挑撥是非。後尾發覺網上面好多網友英文錯處百出﹐諗住幫一幫下﹐所以就出左個‘【EF英語糸列I】’﹐跟住就慢慢同gretzky, singgeihot, 同 crap 更加熟起黎。無幾耐我地幾個成日講雞腸好擾亂人地D THREADS﹐所以特登開左個【純英語吹水茶室】。慢慢就識得johnwu﹐跟主阿篤篤就開始拉票做版主﹐甘我就同gretzky & singgeihot幫篤篤建立型像﹐跟主阿篤篤愛上左我﹐成日同距ICQ﹐無幾耐距就被BANNED﹐篤篤開始有自殺既念頭﹐幫左距傳話幾日後我地就無再傾喇﹐因為我慢慢發覺都唔知自己做緊乜﹐亦都唔想繼續誤導其他會員。
5\*\CE3Cr$g@ uO:Y2bQ
我既EF宗旨﹕網上面就係好簡單﹐大家都唔識大家﹐永遠無敵人﹐咬撬過後又係另一日﹐永遠唔好記仇﹐唔好搞小圈子。可能我自己成日口快快﹐所以累積左好多仇家﹐但自己心入面就無仇人﹐好簡單﹐所有會員都係朋友。

brightlee 發表於 2005-6-26 06:16 AM

hhahaha, everyone seems.... they were cd-rom before....1k8MD'Q%}}O(L,B;hnh
so did I!!
%M#p9f%` JFsxI3?n haha+Uu+m;tvG4`
Yeah, I remmeber about in early Jan when I really join 26fun.....%J Y)j0gH;Z;h
Well, Sport section is quite good }4G(K8sd ~-B }
I read the chatting in there, em, 1) not much gamble 2) some people say it.. they got their personal point of views
ePW7I cE that's why I Joined in...!!! t"Lue MU b

!e x(~k.V7^(M The first person I got MSN...
0R4P^KE a|8Y3n hahaha.. Crap.. sorry, it's not you.. even though you love my music so much....!!!{I&lLiby6~C
!Fk'I'JQ@(P)]
it's Hero3...
?0s%l9~va9r7r9{ v Yeah, Hero3 had surgery before.. that's why he's disappered for a while/Z8W,pd`8S
He'll be back soon'y,ZY9fC+b-F-{
remember he's trying to type sentences in here?!
2o0kS9|/E~P+Q
8b(|3{R _ kr$O&B Well, there are so many good friends in here
HB P,lej~~(`x Crap, hero3, Grez, godofcar, loklok, tata, bird.. etc.. aiya.. maybe I missed some people... but you  guys are really nice ah....7UW(G$H1d+QwX

6~/|-T6@$hU;@Gy
4Q%z*HV*r1MuA hahahhahaha
Lj_;Y-s @2rw that's a blessing that I know you guys in here, can grow up together....

讀書人 發表於 2005-6-26 11:16 AM

我黎左都幾耐.....;c*c4c X\8YSd
不過多數去係sports版先講一兩句野....其他版仲好少講野......
,S^/T m1~3v7N 就係咁.......
Qli x{4G(i6` 搞到仲未交到朋友..........."rV]~b%K S4F
我都希望可以識多d人呀..!

頁: [1] 2 3 4 5 6 7

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.